Den Haagtopic

Ik heb het overwogen maar vond het toch wel veel geld. Ben gewoon bij een sportschool gegaan in Den Haag (Trainmore) en ik doe veel yoga bij Balanzs. Daar kan je allebei wel heen met Onefit!

Ik ga zo lunchen in Den Haag. Weet iemand een leuk plekje?

Ik ga altijd naar city nails, wel wat duurder en je moet daar echt een afspraak maken! In de Herenstraat is dat

1 like

Ik ga graag naar club vers bij HS. Moet wel op de route liggen, maar is wel echt een van mn favo plekken!

@ladygodiva ik wil wel een keer wat leuks doen maar ik vind dat ook wel best spannend dus moet er even over nadenken :blush:

@Ohappyday @Stateofmind Volgens mijn staat er nu een aanbieding van city nails op groupon!

3 likes

Ik wil ook wel afspreken maar ik vind mezelf in gezelschap soms erg ongemakkelijk Ă©n ik heb dan wss soms/vaak een baby bij :see_no_evil:

1 like

@ladygodiva @Ohappyday Misschien kunnen we eens met z’n allen wat gaan doen. Wat mij betreft is iets baby-proofs prima :slight_smile: Kan je hier ook zo’n pm gesprek maken met meerdere mensen?

@Ladygodiva @sparkles @ohappyday Late reactie maar ik zou heel graag eens afspreken met mensen in Den Haag! Hebben jullie een een pmgroep gestart? :slight_smile:

1 like

@ladygodiva @Sparkles @Ohappyday ik zou het ook wel leuk vinden om een keer af te spreken. Woon al een tijdje in Den Haag maar ik ken niet veel mensen hier.

2 likes

Bedankt voor de tip, ga ik onthouden voor de volgende keer! Ik ben uiteindelijk bij Anne&Max geweest (Aanrader! Hun smoothiebowl is echt heel lekker) en grand cafe De Tijd :blush:

1 like

Lekkere Italiaanse lunch in Den Haag is ook That’s Amore! En dan het dagmenu nemen en zelf aanwijzen welke pasta’s je wilt, beetje shared lunching idee haha. Hmmmmm :heart_eyes:

1 like

Hebben jullie tips voor omgeving Den Haag voor zondag voor stellen? Een uitje of een workshop ofzo.

Ik wil eind van de middag een stuk gaan lopen en ik ga dan meestal naar het strand, maar wil vanavond even naar een andere omgeving toe, iemand tips waar je ‘mooi’ een stuk kunt lopen?

Het bos bij de Japanse tuinen? Weet even niet meer hoe het daar heet.

oh Clingendael? daar kom ik nooit, dus goede suggestie wel! plannen zijn veranderd en ik ga vanavond niet meer, maar wil dit weekend (denk morgen- of zondagochtend) nog wel gaan dus thanks!

1 like

Het westbroekpark

1 like

ja vind de mensen die er werken ook altijd heel aardig! en het eten is gewoon lekker haha.

thanks @Pepernoot @Juuldie @Negativ en @lipkip

1 like

Heeft iemand tips voor een sportschool in het centrum? Ik ben nog nooit naar een sportschool geweest en weet dus ook niet of het iets voor mij is, dus ik wil graag per maand opzegbaar en als het kan wat uitleg enzo aan het begin over de apparaten en wat ik het beste kan doen. Ik heb het idee dat die grotere ketens snel van die zien en gezien worden plekken zijn, daar heb ik echt een hekel aan.

Is de Libertijn leuk? (Het cafe) En wat zijn nog meer leuke dingen om te borrelen/uitgaan/chillen? (mag van alles zijn)

1 like

Ik vind de Libertijn wel leuk als ik al een drankje op heb! Verder heb ik niet echt tips want ik hang vaak in dezelfde kroeg die ik toch net niet leuk vind.

Heeft er iemand tips voor een restaurant in de buurt van het Circustheater?