Is STAN&Co leuk voor lunch?
Ja vind ik wel, maar vind het wel een beetje prijzig voor wat je krijgt. Mijn favo lunch tentje blijft Club Vers bij HS, daar kom ik ook elke week
Ja, er zijn leukere tentjes maar Stan&Co is prima en vind het daar ook leuk ingericht.
Omg I love club vers! En veel dingen in de zeehelden buurt zoals appeltje eitje, Pim coffee en sandwiches, bijClarence, crunch café
Ben er net geweest en was wel prima. Duurde allemaal wel vet lang, maar eten was goed.
Alleen is de stad nu hermetisch afgesloten door de protesten
Weet iemand toevallig of/waar een winkel in DH zit waar je kralen kan kopen om zelf sieraden te maken? Ik zoek zoiets als de Beadies in Utrecht!
Ik ben een keer bij Limited Edition geweest, is niet zoân grote winkel maar wel een heel groot en gevarieerd aanbod. En de vrouw achter de kassa was heel lief en behulpzaam. Zit alleen niet in het centrum, maar wel een aanrader!
Je hebt volgens mij ook Kraal en Mineraal in de Appelstraat, maar is denk ik nogal oubollig.
Dat is die waar tram 3 langskomt toch?
Ik zie er iig iedere dag eentje onderweg naar werk, maar ben er nog nooit binnen geweest.
Ja klopt, op de hoek met Laan van Meerdervoort
Weet iemand hier een goede, fijne en vriendelijke tandarts in Den Haag?
Ik woon al 12 jaar niet meer in de stad waar mijn huidige tandarts zit, dus vind het wel tijd voor een nieuwe in mijn eigen stad.
Ik zit bij dental clinics (thomsonlaan) en vind het daar super fijn.
Ik ook!
Ik wissel af met de laan van Meerdervoort (zelfde organisatie) en die is ook fijn.
Wij zitten bij Dental Xl, ook tevreden over!
En als we het toch over tandartsen hebbenâŠik ga over een tijdje verhuizen en zoek een fijne tandarts in omgeving Scheveningen, Belgisch park, Benoordenhout. Iemand daar ervaring mee?
Zijn er vega(n) restaurants in Den Haag die voor kerst een box/diy menu aanbieden?
Eerste wat mij te binnen schiet is Milu of SuzieQ? Geen idee of ze iets hebben, maar vaak hebben ze ook wel een vega box
Ah thanks! Heb uiteindelijk het kerstmenu bij de vegetarische toko besteld
Wat is een leuk koffietentje in het centrum waar ze ook lekkere taart/cakes etc hebben?