Bookstor of Lola Bikes op Noordeinde, of Pistache tegenover de palestuin. Op de hoek bij het kerkplein zit een Anne&Max.
Kaafi coffee. Mis dat tentje (en Bartine) echt sinds ik nooit meer in DH kom.
Anne&Max of Barista Cafe vind ik altijd wel leuk.
volgens mij heb je er in moerwijk meerdere zitten
Ik zag hierboven al wat tips voor een leuke koffietent, maar weten jullie een goeie met een beetje een leuk uitzicht in Den Haag / Scheveningen en waar ze het niet erg vinden als je twee uur met je laptop zit?
Hoi, heeft iemand een tip voor een leuke nagelsalon in Den Haag? Alvast bedankt !
Ik weet een goede in Zoetermeer, weet niet of je daar wat aan hebt. Toen ik nog in Zmeer woonde ging ik daar heen. Na mn verhuizing naar Den Haag heb ik er niet meer naar een gezocht tbh.
Ik ben een aantal keer bij the soap treatment store geweest, oa voor pedicures en vind het een hele fijne salon. Wel aan de dure kant. Ik heb verder een slechte ervaring bij femme rebelle.
Delicious nails & beauty op de Groot Hertoginnelaan. Ga daar altijd heen voor gellak pedicure. Het is een 1 mans zaak en zij is heel leuk! Ze werkt ook altijd erg precies.
Bedankt voor de tips! Ga bij 1 van de 2 genoemde salons een afspraak maken!
Waar kan je je nou nog een beetje dansen als 30+ zonder dat je je de overblijfmoeder voelt?
Op het zwarte pad beginnen de strandfeestjes nu weer. Vriendinnen van mij van rond de 30 gaan daar veel heen.
Heeft er iemand tips voor leuke tweedehands kledingwinkels/kringloop winkels in Den Haag of Zoetermeer?
Bij de kringloop op de Fahrenheitstraat heb ik eigenlijk altijd wel wat leuks! De rataplan in ypenburg en delft zijn ook fijn.
Heeft er iemand (hopelijk goede) ervaringen met big gym?
Verwacht zowel Barbie als Micheal.
Mijn mening is vrij neutraal. Wel positief, je kan gratis parkeren.
Haha ik rij geen auto maar altijd handig voor de rest. En de groepslessen? Ja Barbies heb je overal ook bij fit for free
Ik heb geen groepslessen gedaan, zag er steeds heel rustig uit.
Ik bedoelde Samantha Barbie uit Scheveningen
Haha ja snapte ik wel naar die zag ik vroeger altijd bij fit for free😂 jaartje of 5 geleden want ben al zolang lui
Vol in de make up altijd trouwens
Is Paardcafé nog iets aan en hoe is het tegenwoordig op de GM? Groetjes van een oma die daar vroeger zowat woonde maar al een paar jaar niet buiten is geweest.