Den Haagtopic

Oh, dankjewel! :yum:

1 like

Ik zoek een huurwoning in Den Haag en omgeving, hebben jullie tips?

1 like

Wat heb je al geprobeerd tot nu toe?

Ik heb eerst gekeken voor een koopwoning, maar dat is op dit moment niet haalbaar. Ik wil me nu oriƫnteren op huurwoningen, geen sociale huur.

Ik bedoelde welke dingen je zelf al had gevonden. Toen ik zocht keek ik meestal op Duinzigt en Pararius namelijk, maar ik neem aan dat je die al had gevonden. En op woonnet haaglanden, maar dat is sociale huur en dat zoek je niet. Verder geen tips!

1 like

Ik heb inderdaad Duinzigt gevonden en Huurstunt.

1 like

Ik heb al tweemaal een appartement in DH gevonden ā€˜gewoonā€™ via funda. Ik vond die betaalde websites altijd een beetje twijfelachtig.

@anon53054661 @Cajun-moon @2701
Hele tijd geleden postte ik hier over sporten. Waar sporten jullie ondertussen? Ik heb een tijd yoga gedaan bij Delight, maar wil nu iets anders zoeken. Misschien toch pilates. En heb me ingeschreven bij Fitforfree, maar Onefit klinkt ook aantrekkelijk. Nog tips/afraders?

Ik zit nu ook bij Fit for free. Best prima vind ik. Ik vind het vooral ideaal omdat het dicht bij mā€™n huis is haha.

1 like

Ik zit ook bij Fit for free. Ik vind het vooral handig omdat er zeven vestigingen zijn in DH en je overal kunt gaan sporten. Er zitten er twee dicht bij mijn huis en Ć©Ć©n dicht bij mijn werk, dat is ideaal.

1 like

Ik zit inmiddels ook bij Fit for Free en het bevalt goed!

1 like

Weet niet of dit in dit topic mag, maar ik overweeg een huisgenoot te zoeken, misschien kennen jullie iemand die (eventueel tijdelijk) op zoek is naar een appartement om te delen in Den Haag?

Ik woon alleen in een vrij groot appartement met drie slaapkamers. Liefst zou ik een bekende kiezen, maar iedereen die ik ken is al gesetteld, woont en werkt in een andere stad en/of heeft een koopappartement. Een random huisgenoot via internet vind ik wat spannend, dus misschien is via het forum een tussenweg. Ik vind het wel belangrijk dat het thuis doorgaans rustig is, en ik heb een kat dus allergie zou niet handig zijn.
Of tips/ervaringen hoe een huisgenoot te vinden, zouden ook welkom zijn!

Ik heb via kamernet een huisgenoot gevonden. Denk dat je vooral nu (juni/juli/augustus) veel keus hebt om iemand uit te zoeken. Ik kreeg vorig jaar 100 reacties. Inmiddels is mā€™n huisgenoot een goede vriendin van mij geworden!

1 like

En misschien is het handig om op papier te zetten wat je wel/niet zoekt? Dus geen feestjes tot 03.00 uur, niet roken binnen etc. Zomaar wat voorbeelden hoor, maar ik denk dat het voor zowel jou als de eventuele huurder fijn is dat duidelijk te hebben zodat je daar later geen gezeur mee krijgt.

1 like

Weet ik nog niet, hangt van een paar factoren af (tijdelijk of niet?, welke kamer ik ga verhuren, etc)

Zou je me als je misschien interesse hebt een PM willen sturen met wat info? Dan hoef ik niet alles hier op het forum te zetten.

Heeft iemand een tip voor een leuk (vegetarisch) restaurant in Den Haag?

Ik ben er zelf niet geweest, maar ik weet van The leaf en Krishna Vilas dat dit vegetarische restaurants zijn.

1 like

Ik vond the leaf wel lekker, maar niet heel speciaal ofzo.

1 like

Hummus. Als je van de midden oosterse keuken houdt :blush:

Love & Peas! Een Midden-Oosters, volledig vergetarisch (vegan misschien zelfs?), gerund door een Israƫlier en een Palestijn. Echt nooit zulke lieve bediening gehad. En betaalbaar! Moet er zelf ook weer snel heen haha. Serveren overigens geen alcohol, kan handig zijn om te weten.

1 like

@Limoncello @instantramen Thanks! :blush: Net te laat maar ik ga het onthouden voor een volgende keer

1 like