Den Haagtopic

Ja is een prima sportschool (hebben 2 locaties).

Heeft iemand een tip waar je in Den Haag of omgeving rustig kan banen zwemmen? Dag of tijd maakt niet uit, maar ik word helemaal gek van de drukte overal

De Fluit in L.eid.schendam en dan doordeweeks overdag.

Zelf nooit geweest om banen te zwemmen, maar ik vind de Boetzelaer wel een heel fijn zwembad.

Iemand ervaring met hightea bij Pavlov, Schlemmer of Fletcher hotel Scheveningen? Ik heb een bon en dus weinig keuze maar recensies zijn bij alle drie niet allemaal positief

Ik vind het zo vermoeiend om de openingstijden/schema van de zwembaden in Den Haag te vinden. Ben al 20! min bezig om te vinden wanneer je kan babyzwemmen in het Hofbad. Nu uiteindelijk maar aan chatgtp gevraagd of kijk ik zo verkeerd???

Nee ik vind die sites van die Haagse zwembaden ook ingewikkeld. Je kan het niet makkelijk per zwembad zien ofzo? Al helemaal nu het rooster anders is in verband met de zomervakantie.

1 like

Nee die site is mega onoverzichtelijk

1 like

Als je filtert op hofbad en teddybeerzwemmen is het pas 1 september weer

2 likes

High tea bij Fletcher vond ik niks. Niet lekker/alleen kant en klare dingen. High tea bij Schlemmer heb ik nooit gedaan maar je dit daar tenminste leuk in de binnentuin. Dus ik zou Schlemmer doen (Pavlov nooit geweest).

1 like

Waar gaan jullie morgen de zonsverduistering kijken? Ik dacht zelf aan het strand, maar dat zal wel vol zitten verwacht ik.

Ik ga met ons team eten (5 personen) en zoek een leuk restaurant in Den Haag (centrum). Het liefst geen shared dining. En ook niet een restaurant met maar vier opties voor een hoofdgerecht. Hebben jullie goede tips?

Heb je een specifieke keuken in gedachten? Rn budget?
Ik vind Momiji erg lekker voor ramen of rijstgerechten bijv. maar dat is dan wel allemaal die keuken. Wel betaalbaar, niet echt lang tafelen.

Vincenzo’s is altijd goed voor pizza en ze hebben volgens mij ook een uitgebreider restaurant op de Denneweg. Daar zit ook nog Walter Benedict (iets chiquer, meer Franse keuken).

Voor gewoon prima eten niet super bijzonder kun je ook naar Pavlov of Kafka. Jamry Benett en Palmette zijn zelfde categorie maar dan iets chiquer.

1 like

Mij schieten meteen Catch Up en Buratta te binnen bij deze eisen

2 likes

Little V, Milu, Taverna Ouzomezes

Dank allen! Ik heb gereserveerd bij Jamey Bennett nav jullie tips!

Heeft iemand ervaring met een goede muziekschool (voor pianoles)? Liefst in centrum/zeehelden/regentesse/archipel