Den Haagtopic

Voco aan de Kneuterdijk. Mooie plek, goed te bereiken en je loopt zo het centrum in

1 like

Heeft iemand toevallig nog rewire tickets te koop?

wat is nou beste Indiase restaurant in :beginner::beginner:??

Maharani! Vond dat heel lekker, wel relatief ‘chique’ (en dus prijzig). De ober daar vertelde dat ze heel vaak bezorgen bij de tweede kamer en dat Kom Holland vaste klant is :rofl: dus ze hebben meer fans

1 like

Ja deze wilde ik ook tippen, en Indian by Nature @instantramen Ik bestel bij India Glory of Lasanie Tandoori maar vond Maharani en Indian by Nature wel echt veel lekkerder (ook veel duurder)

1 like

Is iemand wel eens bij Niko geweest?

Indian curry club

Ja, leuk zaakje! Eten is lekker, vrij simpel maar wel vers en goed. Buiten zit je er ook leuk op het terras.

2 likes

Waar in Den Haag kan ik echt lekker taart eten?
Ik hou heel erg van cakeige taarten, dus carrot cake, red velvet, sacher torte, … en dan zelfgemaakt op een leuke plek.

Wiener konditorei

1 like

Ik heb een vrij specifieke vraaaag. Is er in Den Haag centrum ergens een photobooth? :smiling_face_with_tear: echt vreselijk cringe maar heb dus bedacht om zulke foto’s te willen maken met onze echo foto als aankondiging haha!

(Oh en ontbijt/lunch tentjes rondom hotel Moxy zijn ook welkom!)

1 like

Uh ja niet heel sfeervol maar op het station en het gemeentehuis (vm) zijn van die (pasfoto)booths.

Voor ontbijt/lunch vind ik in de Prinsestraat leuke tentjes zitten!

2 likes

In Takumi zit bij de toiletten een leuke photobooth met veel accessoires etc.

4 likes

ja die in chinatown, die aan herengracht heeft dat niet

3 likes

Kstation

1 like

Yatta K-station op de gedempte burgwal of op Den Haag Centraal station.

2 likes

Ik moet morgen een paar uur in Den Haag overbruggen, wat is een fijne plek in het centrum om te werken?

Ik vind zelf de bieb een fijne plek, maar dat werkt niet als je veel moet bellen natuurlijk.

1 like

Ik weet dat ik de vraag al eens eerder gesteld heb, maar nooit meer actie ondernomen, dus stel hem gewoon nog een keer, haha.

Ik ben op zoek naar een fijne sportschool in omgeving Loosduinen/Kijkduin. Iemand tips? Ik zat te denken aan Health&Fit De Werf, iemand daar ervaring? Ik hoef niet perse groepslessen, maar vooral een fijne plek voor krachttraining. Mijn ervaringen met Basic Fit en Sportcity zijn mwah, dus daar wil ik liever niet heen.

Toastable, house of tribes en coffee fellows zijn allemaal prima! (En vlakbij het station). In zeeheldenkwartier vind ik Single Estate een aanrader, daar is ook echt lekkere koffie

Edit: oeps zie dat dit echt veel te laat komt haha sorry

2 likes