Den Haagtopic

@Mar22 oh nice bij not out zie ik opening winterspelen op de agenda staan! die zullen dan vast de rest van de spelen ook uitzenden. ik zal bij o’caseys en de corner ook nog eens informeren

1 like

En dan bij Not Out meteen een burger nemen. Die zijn top!

Bij Ocaseys ook trouwens

2 likes

ah lekkahhh ga ik doen

1 like

Ik wil binnenkort een nachtje naar Den Haag. Iemand tips voor een hotel en een restaurant? Wil wel luxe uit eten dus mag Michelin zijn. En langs de pompernikkel wil ik sowieso!

Calla’s heeft een ster en de keer dat ik er gegeten heb vond ik het top.

Laatst bij Bar Bistro Veen geweest toen het nog anders heette en dat was ook echt super goed. Weet alleen niet of de naamsverandering ook betekent dat ze een ander concept hebben.

Ik vind L’amour Toujours ook erg leuk, minder luxe qua uitstraling maar wel heerlijk gegeten.

Qua hotels kan ik je niet echt helpen, maar 1x in hotel geslapen in DH en dat was Hotel Corona. Vond het wel een goed hotel op een top locatie.

1 like

Hotel des indes vind ik het mooiste hotel in de stad! Zeker als je er zondagochtend wakker wordt met de antiek&boekenmarkt voor de deur met de geur van verse poffertjes.

Ik vind flora, el bar, zheng, en de zoute kater heel lekker. Bøg en Nona kan je ook nog naar kijken, maar ben er zelf nog niet geweest. Als je graag bij een strandtent wil eten is hito top!

Qua cafés; onda, cafe brasserie nationaal, kantoor 1643 en ofc de oude molstraat.

1 like

Hotel Voco is erg mooi en goede locatie ook. Geen Michelinster maar Tapisco(tegenover hotel Voco) en de Basiliek zijn beide erg lekker! Staan ook in de Michelingids

1 like

Ohh ja tapisco is idd heel lekker! Vind de zaak alleen niet zo gezellig.

Oh serieus? Wij zaten vorige keer bij de keuken dus aan een soort van verhoogde bar stoelen en dat was juist wel leuk de rest heb ik niet echt naar gekeken haha

1 like

De keren dat ik er ben geweest was ook altijd tijdens de lunch, dus dat zal ook vast wat met de sfeer doen haha.

1 like

Hito en El Bar zijn ook mijn recente aanraders. Ook Elea.
En Bog, Nona, Villa Coucou en ñ ben ik niet geweest maar staat hoog op mijn lijstje.

1 like

Ik vond ñ echt helemaal niks :weary: we waren daar in de zomer en zaten buiten en al die tafelkleden waren helemaal vies en dan houdt het al op voor mij haha

1 like

Portfolio ook een goed restaurant!

2 likes