Ik kwam zojuist dit tegen; Koffie abonnement - Beachclub Indigo voor 10 euro pm onbeperkt koffie bij Indigo! Ik twijfel of ik het zelf ga halen, maar ik vind het wel een goede deal.
Beetje laat maar boosty of Thats amore voor broodjes! Appeltje eitje vind ik ook leuk voor lunch en worteltaart en bij clarence en John en june’s!
Ah dat zijn wat leuke nieuwe zaakjes, ik ga eens kijken. Enkel Boosty ken ik al, zeker lekkere broodjes!
(En nog niet te laat!)
Weet iemand waar ik het centrum ik lekkers kan halen als een hele lunch/high tea zonder reserveren? Echt ophalen en niet daar eten.
Misschien bij Scallywags?
Ik doe mijn studie in een ander land en mis het om samen met studiegenoten te studeren. Dus is er iemand die ook vaak in de bieb studeert en zin heeft om soms samen te gaan studeren? Ik ga vaak op do-vr-za naar de centrale bieb.
Oke meiden, i need your help.
Mijn vader gaat mijn moeder (opnieuw) ten huwelijk vragen in Scheveningen en we zijn op zoek naar echt een mooie strandtent.
Echt op het strand, fancy eten (niet té posh maar gewoon goed), en mooie tafeltjes. Wat is dan dé place to be om te reserveren?
Zit die echt aan het strand?
Nee haha heb de zoektocht even gestaakt en hoop ‘m ooit weer te vinden! Had echt een perfecte van de Hennes maar die heb ik echt zoo afgedragen
@anon50301661 @lovewarrior harbour club zit al een paar jaar niet meer in de haven (is laatst heropend op de Binkhorst). Op die plek zit nu Encore.
Ik vind Barbarossa wel passen bij de omschrijving die je geeft. Is een mooie strandtent op het Zwarte Pad en ze hebben echt goed eten.
Eens met Barbarossa! De tonijntataki is heerlijk
Ik ben heel benieuwd naar andere reacties. Vind het altijd leuk om op avontuur te gaan!
Mijn favorieten zijn het westduinpark om te wandelen en ik ging voor Corona in het weekend regelmatig even kijken bij Wiezewasjes, een sieradenwinkeltje in het centrum.
Ik zag bij Annemerel dat zij naar een buitenzwembad was geweest om baantjes te trekken. Heeft iemand enig idee welk zwembad dat was? Of een tip voor een ander chill zwembad (binnen/buiten) in Den Haag (liefst noord van het centrum)?
Niet aan het strand, maar in de haven heb je De Dagvisser, erg lekker eten en minder zien en gezien worden dan bijvoorbeeld Catch (wat ook echt een aanrader is met goed eten).
Oooh dat zou ik ook wel willen weten! Ik ken alleen de Waterthor, maar of dat een fijn zwembad is durf ik je niet te zeggen (en omdat ik topografisch niet sterk ben, geen idee of dat Noord van centrum is, haha)
Haha nee, zuid. Ik denk dat annemerel naar Wateringen was (lijkt er wel op en kan geen andere zwembaden vinden) maar dat is wel echt ver boven Den Haag. Vroeg dit net btw aan een collega en die zei: hoezo, openluchtzwembad. Je kan toch naar de zee.
Dat van Wateringen denk ik ook, ik kom met google ook alleen daarop uit. Weet dat je in Rijswijk ook een plas hebt waar je kan zwemmen, De Put geloof ik
Dat van de zee is ook wel weer waar, maar zwemmen in de zee is niet mijn ding, haha
Oh ja, ik lees het nu, een klein buitenbad. Zuiderpark lijkt me dan logischer. Volgens mij woont AM bij mij in de buurt en dan is Zuiderpark wel logischer dan Wateringen
Oh gek, nooit gezien! Woonde ook eerst in die hoek van DH dus ging altijd naar Zpark. Ik vond t ook al gek dat ze naar Wateringen zou zijn gegaan maar misschien met de auto. Voor mij iig allebei even ver dus dan maar binnen.
Dan zal het wel niet zijn, op google maps lijkt het ook meer op een pierenbadje in het Zuiderpark. Als je nog iets vindt, hoor ik het graag! Is het binnenbad van Zuiderpark fijn?
Ik rij nu nog naar Zoetermeer omdat mijn sportschool een zwembad heeft, haha.
Ik vind het persoonlijk helemaal geen fijn zwembad. Vind de fietstocht erheen in het donker echt niet prettig (nu natuurlijk geen probleem) en op de tijden dat ik ging was het veel te druk om lekker door te zwemmen. De banen zijn ook niet echt afgezet, er zijn wel een paar snelle banen maar de eerste 4 oid zwemt iedereen door elkaar in, naast elkaar etc in een slakkentempo. Ben misschien een beetje verwend met het hele chille zwembad in een stad waar ik eerst woonde, maar ging er niet met mega veel plezier heen. Waterthor vond ik fijner!
Kom er nu steeds niet tussen met reserveringen maar hoop wel snel weer een keer te kunnen zwemmen, heb er nu vet veel zin in haha. Dan misschien morgen toch maar even de zee in.