Ik heb geen vlog gezien maar in monster zit er ook 1.
Volgens mij is dat de boetzelaer in monster of richting monster
Ja is helemaal opnieuw gebouwd en geopend! Maar zie nu op de website niks over een buiten bad
Ik hou van wandelen in de Uithof, kom graag bij toko bali mandera, The indian curry house, la scala pizza, café vers, Thats amore broodjes, boosty broodjes, appeltje eitje, kua mexican kitchen, Havana cocktails. Coffeelicious
Pff ben echt alles vergeten afgelopen jaar alleen pizza’s en Indonesisch gehaald haha
Ja love it! De pasta’s , kazen, hapjes alles
Jaa ik was daar gisteren toevallig, zo chill! En thanks voor het boek haha, leuke tips!
Ah nee ik zag het in haar stories! Ik kijk geen vlogs. Maar mystery solved dus.
Mijn vader gaat mijn moeder (opnieuw) ten huwelijk vragen en ik ben op zoek naar een fancy strandtent aan de boulevard van Scheveningen voor echt een luxe avondje dineren en borrelen.
Waaaar moet ik heen? Vind het zo lastig en wil het goed doen!
Dat was ik hahaha en toen kreeg ik geen suggesties!
Er staan meerdere suggesties als antwoord op jouw vraag een stuk of 20 posts hierboven?
Oh wat gemeen van mij heb hier dus geen melding van gekregen. Misschien omdat m’n post is verplaatst. Excusez!!
Iemand tips voor een lekker restaurant met terras en het liefst ook lekkere vis gerechten maar dan niet mega duur zoals catch by s
Binnenkort een meidenweekendje Den Haag op de planning met 4 vriendinnen. Wij zoeken leuke plekjes om te lunchen, dineren, drankjes te doen (en hopelijk een beetje dansen?). Beetje hip en trendy vinden we wel leuk, maar hoeft zeker niet over de top te zijn. Wie heeft goede tips? Bedankt alvast!
Ik ben laatst bij Palmette gaan dineren en vond dat echt super gezellig en lekker.
Ik ben vandaag in den Haag en heb iets te vieren thuis, dus ik wil graag wat lekkers meenemen. Waar kan ik iets echt heel lekkers halen (liefst zoet) dat ook nog wel een trein en fietsreis van een uurtje overleeft? Ik ga over centraal en moet in de boekhorststraat zijn maar vind een klein omweggetje niet erg!
Hop & Stork in de Passage voor lekkere chocolaatjes.
@piepeloi @kali Dankjulliewel! Degene met wie ik wat te vieren heb liet net weten ook naar den haag te komen zodat we uit eten kunnen (bij Queru ) maar ga deze onthouden voor een volgende keer!
Ohh nice, thanks voor de tip!
Ted’s voor brunch/lunch
Milu, Cafe de Oude Mol, Lapsang, Zebedeus, Buratta, Jamey Bennett, Sushimeisjes voor eten
Bricks voor cocktails
Grote markt voor drankjes
Wil je echt centrum of mag het ook er buiten? Waar verblijf je?
Hortus is al ruim een half jaar dicht!