Diamond Painting

Amazon.de!

1 like

Mijn broertje heeft een diamond painting gemaakt voor m’n verjaardag haha, is hij weken mee bezig geweest tussen werk/studie door. Heb voor de grap een keer gezegd dat ik een groot “schilderij” wil van m’n hamster

17 likes

Ahh dit is zo lief!

Ik ben deze aan het maken. Ben inmiddels op de helft ongeveer. Wel echt veel groter uitgevallen dan ik dacht.
Ik vind het vooral ontspannend om te doen, maar wat moet ik er in hemelsnaam mee doen als het af is?!

3 likes

Ik was jullie nog het antwoord verschuldigd op de vraag hoeveel steentjes er in een painting zitten. Ik heb het uitgerekend voor een van 24 bij 33 en een halve centimeter. Het is schrikbarend en ontzagwekkend.

Drumroll… bijna dertienduizend: 12864

Ik vond jouw verhaal echt geweldig @Pillowfight, want toen ik wat youtube filmpjes bekeek hierover (research…) hoorde ik meer dan eens spreken over gemaakte diamond paintings als cadeau en dan dacht ik: dat is toch wel heel bijzonder als iemand met zoveel toewijding ontiegelijk veel dingetjes voor je op gaat zitten plakken.

1 like

@kattdeabreu je bericht is verwijderd. Soam is niet toegestaan op dit forum.

Hoi ik zag dat ze bij de action allemaal verschillende diamond painting dingen hebben nu. Wou het even tippen aan jullie haha

1 like

Gerda-up

Ik maak een schaap met lammetje, want proud sheeple.

5 likes

Maar weer een up.

Ultiem Gerda werkje dit. :rofl:

7 likes

wow :star_struck: