Diamond Painting

Ik was jullie nog het antwoord verschuldigd op de vraag hoeveel steentjes er in een painting zitten. Ik heb het uitgerekend voor een van 24 bij 33 en een halve centimeter. Het is schrikbarend en ontzagwekkend.

Drumroll… bijna dertienduizend: 12864

Ik vond jouw verhaal echt geweldig @Pillowfight, want toen ik wat youtube filmpjes bekeek hierover (research…) hoorde ik meer dan eens spreken over gemaakte diamond paintings als cadeau en dan dacht ik: dat is toch wel heel bijzonder als iemand met zoveel toewijding ontiegelijk veel dingetjes voor je op gaat zitten plakken.

3 likes

@kattdeabreu je bericht is verwijderd. Soam is niet toegestaan op dit forum.

Hoi ik zag dat ze bij de action allemaal verschillende diamond painting dingen hebben nu. Wou het even tippen aan jullie haha

2 likes

wow :star_struck:

Wat doen jullie met de diamond paintings die jullie gemaakt hebben? Ik vind het heel leuk om te doen, maar ik weet nooit wat ik ermee moet als het af is haha

Wauw deze is echt heel vet! Weet je nog waar je die vandaan had?

Volgens Google Lens is 'ie van Hannah Lynn Art via de Diamond Art Club maar daar vond ik 'm niet meer. Ik vond nog wel deze van dezelfde maker: Hannah Lynn – Art and Soul Diamond Painting and Accessories

1 like

Thanks!!