Diamond Painting

Zijn er hier meer mensen die het doen? Ik ben nog niet begonnen maar ik heb vandaag een kaartje gekregen om te proberen. Het lijkt mij wel leuk. :slight_smile:

Zag vandaag deze op de markt… Als ik het leuk vind dan wil ik deze een keer maken. Dit zou ik ook wel echt ophangen in huis:

Bestel het op AliExpress, daar kost het allemaal geen drol. :slight_smile:

1 like

Die van de action zijn ook leuk om te proberen (vooral leuke prijs).
Had er laatst 1 van ali expres (poes in bloementuin) helaas was alleen de poes met diamantjes te bekleden, denk daarom dat ik die ook niet ga maken.

1 like

Oh dat is wel een goede tip, moet binnenkort toch even naar de Action.

Mocht iemand de poes willen kan ik hem tegen verzendkosten naar je sturen!

Ik kan hierbij dus alleen maar aan die ene aflevering van Vier Handen Op Een Buik denken. :sweat_smile:

15 likes

Ik ben 0.0 creatief en heb twee linkerhanden dus ben 2 maanden geleden begonnen met diamond painten en moet zeggen dat het de redding is voor Mn stress.

Deze is nu bijna af en heb al een nieuwe klaarliggen.

3 likes

Even omhoog met die topic :slight_smile: Misschien is er meer animo voor nu het vroeger donker wordt en wat kouder buiten wordt :slight_smile:
Ik heb nog een Diamond Painting liggen (50x50 cm) van vorige winter. Hij was voor ongeveer voor de helft af, maar ik heb de hele zomer er niks aan gedaan. Dat ding lag me zo in de weg dat ik er vorige week weer eens verder mee ben gegaan, wil hem nu toch eens langzaam af gaan maken.

1 like

Jaa ik heb er pas eentje gedaan! Heb een vriend waar iedereen altijd random objecten met pauwen erop geeft, en toen zag ik een diamond painting set van een pauw bij de action dus die heb ik gemaakt voor z’n verjaardag, hangt nu op z’n kamer :sparkles: Viel me trouwens flink tegen hoe lang je over zoiets doet zeg, weet niet of ik het snel weer zou doen :sweat_smile:

Ja het kost inderdaad superveel tijd! Heb daarom ook een beetje spijt van het formaat van mijn Diamond Painting (50x50 cm) :sweat_smile:. Maar het schijnt wel hoe groter hoe duidelijker het wordt.

Ooh dit wil ik ook een keer doen. Ideaal straks in de winter. Ik heb al op ali gekeken maar daar is zoooooveel keuze. Kan niet kiezen haha. Weet eerlijk gezegd ook niet welk formaat een beetje ok is. Hoe groter hoe minder “pixelig” en hoe duidelijker natuurlijk maar de hele grote zijn ook best duur om gewoon maar even te proberen.

Hebben ze trouwens nog van die pakketjes bij de action? Weet iemand dat toevallig? Anders ga ik daar binnenkort eerst even langs

Oh jeetje dat is echt heel groot! Die van mij was denk ik iets van 15x15 en dat vond ik alweer groot dat :sweat_smile: Lijkt me wel een super satisfying gevoel als je hem straks af hebt!

Ja pakketjes met van die smileys als afbeelding heb ik dit weekend nog gezien bij de Action! Weet de prijs niet en het formaat ook niet. Ik denk 10x10 of 15x15 cm, niet heel groot en zal ook wel amper iets kosten dus wel ideaal om eens uit te proberen.

Ah nice. Dan ga ik daar maar eens mee beginnen. Al zijn smileys niet mijn eerste voorkeur maar desnoods hang ik ze op zolder. Is het daar ook een beetje kleurrijk :sweat_smile:

Ik ben ook met 1 begonnen via Alieexpress gekocht. Echt zo relaxed om te doen. Ik wissel het af met borduren.

Hebben jullie linkjes naar leuke pakketten op ali?

Ik vind de ronde steentjes en speciale pen wel gemakkelijker om mee te werken dan de vierkante met een pincet, maar helaas is dat aanbod precies wel kleiner

Bij de Wibra hebben ze ook Diamond Paintings! Ook niet al te groot, maar daarvan hoef je alleen de afbeelding met steentjes te beplakken en dus niet het gehele oppervlakte, dus die vind ik zelf niet zo leuk.

2 likes

Klopt! Alleen ik heb nu 1 van 70x90 maar met te veel details dus ben er bang voor! Heb inmiddels 4% van de painting af… :joy:

@josephv Je bericht is verwijderd. Je bent van harte welkom om gezellig mee te posten. Spammen en commerciële berichten zijn echter niet toegestaan.