Dit! Ik was het verknal vergeten… heb hier uren mee gespeeld idd.
Vond dit vandaag tijdens opruimen. Ik vond zulke tasje vroeger echt zo fancy! Was er helemaal gek op!
Die rechtse is weer helemaal hip(pie) ook leuk als klein portemonneetje!
Moet vaker opruimen. Ben ik weer helemaal bij met de “mode”
Ik voel die glibberige textuur gewoon.
Ik krijg hier meteen de geur van een wereldwinkel van in mijn neus
Dit vond ik het toonbeeld van fancy.
Lang een blauwe metallic kleur gebruikt.
Mijn god, wat was dat lelijk.
Dit is ook wel een beetje fancy, want duur, maar deze lipglosjes van Bourjois vond ik echt zooo fancy:
Die vorm, die kleuren, dat kwastje, alles. Sowieso Bourjois, dat zag ik altijd als meer gesofisticeerd dan andere drogisterijmerken.
Oh deze heb ik echt zooooo lang gehad, vond die zó mooi.
Jaaa, en als je dan (achterop) de fiets zat en je draaide je hoofd, dan plakte al je haar aan je mond Oooo the good old times
Ik vond blauwzilver metallic ook zooo chique en mooi altijd helemaal blij als ik dat op mocht want dan zag je er écht goed uit.
Hahahahaha.
Ohh deze had mijn zus in mini aan haar telefoon!!! Zo vaak stiekem opgedaan
Omg ja zoo mini! Dat vond ik zo tof haha.
Sowieso dingen hangen aan je telefoon was toen heel hip. Mis dat soms wel
Ik mis de klepjes ook echt! Dat je zo je telefoon open kan gooien en je haar weg kan zwiepen. Zoooo fancy.
Vroeger vond ik de La Place trouwens ook echt fancy. Ging ik alleen heen als ik een dagje ging shoppen en keek dan altijd mijn ogen uit.
Wow ik weet precies nog hoe die ruiken en voelen, smeerde ook echt laag op laag op laag. Vooral die doorzichtige, ik wil m weer
Ik moest ineens aan een reclame van vroeger denken, hiervoor:
Volgens mij moest je dingen aan die ezel hangen en ging hij steigeren? Ik heb het nooit in het echt gezien volgens mij.
Die spelletjes en zo leken altijd zo fancy en spannend op tv maar wij hadden alleen dingen zoals een oude domino en mens erger je niet van mijn vader
Ja echt van die novelty spelletjes. Ik wilde ze allemaal maar ik mocht ze nooit.
Snap nu tenminste waarom ik het nooit mocht, al die meuk.
Uiteindelijk blijven de klassiekers toch gewoon t leukst!
Deze had ik! Was snel kapot (dat bokken vond hij na een tijdje moeilijk), maar vond het heel leuk om te spelen.
Oooooh dit hadden wij!! Was zooooo spannend en moeilijk om er iets aan te hangen, speelde dat altijd met samengeknepen billen haha