Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Sangria en van dat vruchtenbowl? Als ik sangria zag staan dacht ik altijd waaauw. Misschien ook omdat ik dat niet mocht lol. Ik bedoel dus wel op deze manier.

sangria1-236x300

Het leek me zoo fantastischhhh. Overigens is goed gemaakte sangria ook fantastisch maar niet fancy

Ik wist trouwens niet dat oilily nog bestond en dat was toch juist niet kak? Ik had een soort rokje met t shirtje in het oranje met roze van oilily en oh wat vond ik dat mooi. Zie het zelf niet als kak kleding. Vind het alleen nu vreselijk lelijk.

4 likes

Naar aanleiding van het egf herinneringen topic en de post van @August moest ik ineens denken dat we op de middelbare school 1 zo’n grote veren oorbel in hadden en in het andere oor alleen een klein knopje. Vet fancy!

26 likes

Dit ligt weer in de uitverkoopbak bij de hema. Ook met highlighter enzo.

Ja die Gigi Ravelli had dit toch uitgebracht, of in samenwerking met een merk ofzo

1 like

Ow ja! Die vroegen zonder dollen 50 ekkies voor de lelijke dingen

Ik heb het even gecheckt in een oud artikel en daar spreken ze van 20-30 euro per oorbel. Das wel minder ja maar alsnog vrij duur voor wat je krijgt

3 likes

Ohhh nu weet ik aan wie Charlotte uit wie is de mol me ook een beetje deed denken, Gigi dus, wat doet zij nu?

2 likes

Oeh die oorbellen ja! Ik maakte die zelf met losse bloemen (van Hawaïkettingen en losse oorringen). Koste me 3 euro ofzo, voelde me toen zo cool :joy:

2 likes

Ik kwam deze laatst tegen, vond deze vroeger zo fancy met die verschillende hoesjes die je er op kon klikken maar vind ze er nu nog best cute uitzien :relaxed:
Iemand deze ook nog gehad vroeger?
image

13 likes

ohh de corby toch? die moet hier nog wel ergens rondslingeren achterin een la!

1 like

Jaa deze telefoon had ik! Ik had hem toen gewonnen met een winactie, waarvan ik niet eens wist dat ik meedeed. Ik was gewoon lid geworden van een Samsung Corby fanpagina, omdat ik de telefoon graag wilde. Ik kreeg toen een bericht dat ze een Samsung corby hadden verloot onder hun leden en ik hem gewonnen had. Was toen nog minderjarig en mijn ouders geloofden het in eerste instantie niet, maar mocht uiteindelijk toch de adresgegevens doorgeven en een paar dagen later had ik een nieuwe telefoon. Was echt een fijne telefoon, mijn eerste telefoon met touchscreen toen ook volgens mij

15 likes

huh wtf https://www.kuisemeisjes.nl/over-km/
hahaha doet me denken aan iemand die het domain LiveLifeGorgeous heeft genomen en er ook een beutyblog op is gestart https://livelifegorgeous.nl/

9 likes

Ja hele rare site! Zulke random shit staat erop?

1 like

Deze had ik ook! Meisjes uit mijn klas hadden de Samsung Star maar ik vond deze veel leuker! :joy:

1 like

Dit allemaal maar vooral zo’n kralengordijn in je slaapkamer

64 likes

Afgelopen weekend heb ik lekker sterretjes geplakt op de kamer van mijn dochter :rofl:

7 likes

Zo’n wand vol posters, doen kinderen/tieners dat nu nog steeds? :older_woman:

2 likes

Electro leek me ook altijd zooo cool om te hebben. Dat er dan lampjes aan gingen en alles.

44 likes

Ik voelde me ook echt de shit als ik dat speelde

11 likes

Dit hebben we op de middelbare school gemaakt met techniek. De basic basic versie. :ok_hand:

2 likes