Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Mijn zoontje van 3 komt nu al af en toe gniffelend aanlopen en plakt dan weer een lading kleefkruid op me, die lol gaat er nooit af haha

5 likes

Dit groeide bij mijn basisschool aan de randen van het speelplein dus je kunt je voorstellen hoe onze pauzes waren. Totdat een meisje zwaar allergisch bleek te zijn. Toen was de pret voorbij en mochten we niet meer in de bosjes komen.

3 likes

Dit is nog steeds leuk :biggrin: Je hebt ook van die graspluimen die je in mensen hun haar kan gooien en dan blijven hangen. Die nam ik mee naar de les en ging dan op klasgenoten mikken

4 likes

Als ik vroeger eenden zag in de Efteling dacht ik, die eenden hebben echt een geweldig leven. Die wonen gewoon in de Efteling. Als ik een eend zou zijn zou ik ook in de Efteling gaan wonen!
:joy:

87 likes

Weet niet of er nog een betere topic is maar ik moest hier opeens aan denken!

afbeelding

Iemand dit ook gespeeld?

26 likes

Alleen Lego Island 2! Wel superleuk spel haha, denk er nog regelmatig aan. Moet eigenlijk eens proberen of ik het ergens vandaag kan halen en werkend kan krijgen!

Oh 2 heb ik nooit gehad! Zal niet veel verschil in zitten denk ik. Haha dat zou wel leuk als je hem werkend krijgt. Alhoewel het ergens vandaan halen lijkt me al lastig. Stuur foto’s door je het eens hebt. Nostalgie :star_struck:

afbeelding

Dat Lego spel ken ik niet.
Ik speelde vroeger altijd dit spel, Laura en het geheim van de diamant (playmobil). Zou dat zoooo graag nog eens spelen :sob:

13 likes

Ik ga wel eens een poging doen haha! Ben benieuwd. Sommige spellen zijn heel makkelijk en soms lukt het gewoon echt niet. Heb een tijdje terug Lego Chess geprobeerd maar die crashte steeds :frowning:

1 like

JA!!! Ik begreep echt niks van dat spel. Je kon niet echt ‘winnen’ volgens mij?

Ik was helemaal verslaafd aan het Pink Panther spel. Dat was echt tof.

4 likes

Jaaaaa, deze bedoel jij toch?
hqdefault

9 likes

Update: ben aan het spelen

7 likes

Wow nu je hier een screenshot van deelt komt dit me ineens ook bekend voor! Heb echt veel van die oude spellen in mijn hoofd zitten maar deze was ik echt helemaal vergeten.

@Wijntje Zo leuk! ik ben aan het proberen Lego Island 2 werkend te krijgen haha maar de eerste poging is mislukt :cry:

1 like

JAAA!!! Vond al die werelden heel tof.

Fort Boyard heb ik ook veel gespeeld, begreep er alleen geen fluit van.

Hier heb ik ook HEEL veel tijd aan besteed: https://www.youtube.com/watch?v=kvgRpOHTDOc

2 likes

Jaa dit was zo leuk!

Ik zat met Alex en z’n suffe boerderij opgescheept…

5 likes

Al die spellen, echt nostalgie haha! Dit Donald Duck spel heb ik vroeger ook veel gespeeld!

15 likes

afbeelding

Ik speelde altijd Moeder de gans. Het allereerste spelletje op onze computer met een diskette. Kennen jullie dit spel ook nog?

12 likes

Ja dit is voor mij echt nostalgie, ik voel hier echt vanalles bij en ik ruik onze computerkamer gewoon, haha. Dit hebben we echt uren gespeeld (ook omdat het zo langzaam laadde, haha).

Ik weet ook nog waar die poppetjes zaten, dat het meisje met het schaap ergens links onder zat, het kasteel links boven, dat schoen-huisje ergens rechts midden.

2 likes

De moeder van een vriendin van mij had een eigen auto, dit vond ik sowieso al mega fancy maar achterin konden de ramen niet helemaal open maar zat er zo’n klem op. Dit vond ik zo fancy maar nu denk ik dat ik dat vet irritant zou vinden, het was altijd bloedheet achter in die auto.