Deze ijsjes Weet nog dat ik vroeger op de camping samen met mijn broer stiekem dit ging kopen van ons zakgeld. Was echt ƩƩn van de hoogtepunten van de vakantie
Ik proef gewoon de smaak en structuur van deze ijsjes als ik dit zie
Oooh ja en daarna met een zaklamp op de stokjes schijnen zodat er op de caravan een spookschaduw ontstond!!
Als ik deze kan bestellen in het buitenland doe ik dat nog steeds. Ik vind ze zo lekker en de nostalgie maakt het nog beter
Mis deze!
Het zou een gat in de markt zijn als je nostalgisch eten zoals dit kon bestellen online.
Ik ken deze dus niet echt, na mijn tijd gok ik, maar wel Ola Cool Bits. Was ook een zakje mini ijsjes, maar dan zonder stokje, en de buitenkant was ook beetje knapperig? Waren allemaal voetjes en handen.
Dit is precies waar ik aan dacht! Zo blij dat ik eindelijk weet hoe dit heet! Ik kreeg deze wel eens bij het tankstation, herinner me vooral de roze voetjes. En idd die gekke soort crunchā¦
Ik heb deze bijna 3 jaar geleden gevonden in Tsjechiƫ en het was echt zo ouderwets lekker .
Dat plakkerig knapperige buitenkantje en die jelly binnenkant.
Echt was baden in nostalgie.
(helaas bleken ze achteraf niet vegan te zijn, ik had niet zo goed gekeken door mān enthousiasme)
In mn laatste jaar op de middelbare school (2005) heb ik weeeeeeeeken besteed aan googlen naar een fake Louis Vuitton tas, en uiteindelijk heb ik een set met portemonnee gekocht, de witte met gekleurde logoās en gouden details. Toen voelde ik me mega fancy toen ik met mn fake Louis over straat kon.
Hahaha ik voelde me ook vet fancy als ik met mijn neppe LV portemonnee aan de kassa stond, had dan echt in mijn hoofd dat mensen me rijk zouden vinden ofzo.
Deze had en heb ik nog steeds! Ze doen het na al die jaren nog steeds zo goed en nu kleurt mān kind ermee hahaha. Ik vind ze nog steeds handig
Ik had ook precies deze! Waren ook echt fijn
In dezelfde categorie; blaasstiften!!
In de praktijk zat je papier onder het spuug en de verf op de muur.
Ja of je zoog eraan en dan kreeg je die troep in je mond
Zo ik krijg het gelijk alweer licht in mān hoofd als ik hieraan denk
OMG ik wilde dit zooo graag⦠die reclame ervan was magiccccc
Zoveel nostalgie bij het zien van deze stiften. Ik denk oprecht dat ik ze weer wil kopen als ze dus nog beschikbaar zijn. Nu al zin om weer te kleuren haha
Oh ja deze verkopen ze de afgelopen jaren steeds op jaarmarkten (vaak samen met toverstiften) en dan doen ze net alsof het super nieuw en pas uitgevonden is
Toen ik een keer tegen een kind zei dat ik die stiften al 20 jaar geleden had werd ik echt aangekeken alsof ik van een andere planeet kwam want dat kon eeeecht niet dat een oma als ik zulke dingen vroeger al had
Tijdens het buitenspelen kleefkruid vinden en dat stiekem op iemands rug plakken in de hoop dat ze het niet doorhadden en er de hele middag mee rond zouden lopen. Voelde me dan echt gaaf