Ohh QuackAttack was zo leuk
Doet me ook denken aan dit spel
Dan moest je (robot) kinderen laten schrikken
Ohh QuackAttack was zo leuk
Doet me ook denken aan dit spel
Dan moest je (robot) kinderen laten schrikken
Jaa het is echt leuk, super nostalgisch haha. Echt grappig hoe goed ik me alles nog kan herinneren. Wel echt super sloom en oldskool (besturing met toetsenbord) natuurlijk haha.
Voor de liefhebbers, hier wordt uitgelegd hoe je het spel kan downloaden: https://youtu.be/T81wzCbCsmg
Staan ook een aantal andere oldskool spellen op
Hype speelde mijn broer altijd, dat vond ik inderdaad ook best een spannend spel
Ah ik ga dit downloaden! Mijn favoriete stuk is in die grot met die edelstenen.
Ja mijn zus deed ook Hype, ik liet haar soms moeilijke stukken doen of vechten haha.
Ik speelde ook Bas de Beer, was in mijn herinnering heel leuk. Later nog eens doorheen gespeeld en duurde ook echt maar een uurtje ofzo Toch bijzonder hoe dat dan zo’n indruk maakt
omg ja ik ook haha, echt uren besteed aan het zoeken naar paarse zee-egels en putput vond ik ook heel leuk!
Zo leuk al die games
Ik heb hier echt dagen aan gespendeerd, zou dat inderdaad zo graag opnieuw spelen
Deze van ducktales is zo oud dat het een floppy was. Nu moet ik ook weer denken aan Lemmings!
Dit vond ik toch wel een van de meest fascinerende dingen, een encyclopedie op een disc 🥲
Dit was echt Mijn lievelings. Niemand in mijn omgeving kent het.
Jaaa dit speelde ik ook! Zo leuk
Wij hadden ook een spel van Ronja de Roversdochter, dat was ook leuk maar soms eng haha.
ah pannekoeken bakken met het aapje, ik wist niet ook nooit zo goed of je nou voor zoveel mogelijk moest gaan of niet.
ah dat liedje ook, zit zo in mijn hoofd’ Put put is back on the track, put put.
Dat speelde ik ook altijd. Stond 1 verhaal op en elke keer was er een andere dader die de juweel had gestolen. (Die versie hadden wij). Toch bleef je het spelen.
Oh en Rayman, kwam nooit ver want begreep er niets van.
Een vriendin van mij had dit computerspel, dus dat speelden we daar altijd. Echt zooo leuk was het. Wij hadden thuis alleen maar solitaire op de pc dus vond dit ongelooflijk fancy (playmobil! roze! een diamant!)
Edit: oohhh zie 'm nu hierboven ook haha, waar ben je het aan het spelen @Wijntje ? Nu wil ik ook haha (heb de disk niet helaas zo fancy ben ik niet)
Voor de mensen die het graag nog een keer willen beleven, de hele play through staat op YouTube!
@Camomille in de post waarop ik reageer staat een youtube video waarin wordt uitgelegd hoe je het spel kan downloaden incl in de bijlage links naar de downloads!
@papierhier dus je kan het ook nog zelf spelen ipv alleen de play through
Omg, dit ga ik vanavond doen.
Ik was vroeger echt een beetje bang voor de clown die in het dorpje rondloopt. Weet nog dat ik daar echt eng over droomde.
Omg hierdoor moest ik dan weer aan dit spel denken:
Woow deze zou ik echt nog wel eens willen spelen! Detective Barbie - De verdwenen schat. Ben benieuwd of iemand dit kent.