Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Ik zie al die games hier voorbij komen, maar herinner me zelf eigenlijk vooral mijnenveger. Altijd willekeurig rammen op knopjes. Ben er nooit goed in geworden :joy:

3 likes

Is er überhaupt iemand die begreep wat je bij mijnenveger moest doen?

9 likes

Ik klikte dus altijd willekeurig, waar een vriend van me me compleet om uitlachte omdat hij het wel begreep!

Voor wie het niet weet: bij mijnenveger is het nummer in het hokje, het aantal mijnen dat zich in de negen aangrenzende hokjes bevindt. Zo kan je dus door eliminatie de mijnen aanwijzen!

5 likes

Deze gozer

2 likes

en

Nostalgie :pleading_face:

53 likes

omg wow, dit is echt een trip down memory lane!

Ik herinner me nog zoveel van deze spelletjes. Die motten in het kaarslicht, dat muzieknummer op die boot in de storm (wat heel lang duurde), kokosnoten…

2 likes

Ik herinner me opeens iets wat ik echt ultiem vond vroeger. Volgens mij rond de periode dat “Oops, I did it again” uitkwam was er een soort online remix programma waarbij alle instrumenten en vocal layers apart waren en je die zelf kon mixen met elkaar. Dat kon dat met een aantal Britney en N*Sync nummers enzo. Klinkt echt heel random maar was echt de shit vroeger.
Kan er weinig meer van vinden online.

4 likes

🥲 so much herinneringen

75 likes

Ja hahahaa volgens mij heette de varianten erna drugsdealer ofzo, dan was je dus ene dealer en kreeg je ook naaktfotos als betaling enzo hahaha, op een gegeven moment werden het anime naaktfotos ook haha. Maar het waren opzich wel leuke spellen idd!

5 likes

En die telefoonkaarten sparen!

7 likes

Die vieze geur van pis. In mijn jeugd waren die dingen ook altijd kapot en glas overal… volgens mij gingen die daarna weg. Heb t zelf ook nooit gebruikt! Behalve een keer op vakantie in Frankrijk zodat je kon bellen naar thuis.

4 likes

Haha zo vaak met vriendinnen collect call naar een random nummer gedaan en dan een onzinverhaal ophangen. Ik herinner me ook dat we als jonge pubers naar zo’n sekslijn gingen inbellen en dat je dan zo’n horny vent aan de lijn kreeg, zo super fout achteraf.

10 likes

Ik kreeg een 10 gulden telefoonkaart toen ik naar de brugklas ging voor als er onderweg naar school wat zou gebeuren. (15km fietsen). Voel me echt een oma als ik me bedenk dat die dingen gewoon niet meer bestaan.

9 likes

Ja ik belde altijd de kindertelefoon hiermee of random mensen bellen en dan van die domme dingen zeggen als mijn vis is verdronken of mijn schildpad is zijn huis kwijt. 🥲

7 likes

Moest er door deze telfooncellen aan denken, Ik zag op het nieuws dat ze in natuurgebieden enzo ook een soort van toiletten willen plaatsen in zo’n houten ronde cirkel. Dat kost dan 10.000 euro per toilet?? Ik dacht jezus dat is dan alleen maar om te vernielen, of er komen mensen op af die het voor andere doeleinden willen gebruiken (hangjeugd, daklozen, seks, drugsgebruikers etc). Ik zou het niet hygienisch vinden in ieder geval, en zoiets moet dan ook nog dagelijks gecontroleerd worden, dan doe ik mijn plasje nog liever even achter een boom.

1 like

24 likes

Oja en: Super de Boer. Want daar hadden ze die knuffeltjes en bungels, maar mijn moeder vond Super de Boer te duur. :cry:
unnamed $_84-1

23 likes

jaaa die ik heb ik gespeeld. zo old school

1 like

Ow neee nu komt er een herinnering naar boven waar ik niet trots op ben, daar heb ik drie van die sleutelhangers gejat uit zo’n bak :cry:

Een tijger, zebra en een giraffe

16 likes

Happy Tails!! Mijn ouders vonden het zelf ook leuk om te sparen dus wij gingen redelijk vaak naar super de boer.

Edit: ik kwam er in mijn volwassen jaren pas achter dat deze mogelijk gebaseerd zijn op TY beestjes. Daar had ik nog nooit van gehoord, maar mn vriend spaarde deze vroeger.

1 like