Er kwam vanochtend ineens een herinnering bovendrijven.
De Spice girls hadden een nieuw album uit gebracht (Spice world) en die kreeg ik van een oom en tante (okee geen echte oom en tante maar de beste vrienden van mijn ouders) voor mijn verjaardag.
Dat was natuurlijk al super vet. Maar toen ik goed naar het hoesje keek, werd het helemaal out of this world cool: ze hadden mijn foto tussen de Spice girls gephotoshopt!!! 
Omg stond ik samen met de Spice girls op de voorkant van die Cd hoes! Dat vond 8-jarige ik echt onvoorstelbaar leuk. En in die tijd kon ook nog niet iedereen Photoshoppen, dus het was naar mijn idee echt heeeeeel bijzonder hahahaha
Maar dit is wel echt een superlief cadeau!
Ik kreeg mān medicatie vandaag in een potje ipv een doosje met strips, vroeger vond ik dat heel fancy en cool als ze in Amerikaanse films/series ook zoān geel-oranje potje hadden. Nu vind ik het vooral onhandig ![]()
Ik had ook maar 1 dikker klasgenootje op de basis school, ik denk dat kinderen nu dikker zijn omdat ze minder intemsief spelen en meer binnen hangenā¦
Ik was afgelopen weekend ergens waar ik een van deze mokken zag staan. Zo nostalgisch, wij hadden thuis de hele serie maar ik was het helemaal vergeten tot nu. Ik kom bijna in de verleiding om ze te kopen op marktplaats.
Dit waren mijn favoriete mokken om uit te drinken vroeger! Vraag mij af of die nog ergens hier in huis zijn of dat ze weggedaan zijn bij de verhuizing 15 jaar geleden. Morgen maar even aan mijn ouders vragen. Echt nostalgie dit
Melk was het allerlekkerst in deze bekersš heb gelijk flashback naar zoān koude beker koude melkš
Owja koude melk hoorde echt in die mokken inderdaad!
Oh jaaaa die kreeg je bij blue band boter toch?
Oh jaaa van blue band dacht ik. Vond ze ook altijd heel fancy maar wij hadden becel.
Ik word helemaal nostalgisch van dit dagmenu en krijg spontaan zin om een dagje zo te eten
Ik heb hier de borden van!
Zag ze een paar jaar geleden bij de kringloop, en heb ze toen uit nostalgie meegenomen. Ik ga ze alleen wel wegdoen, dus als je ze wilt hebben?
Aaah precies deze hadden opa en oma altijd, als ik daar tussen de middag boterhammen ging eten. ![]()
Ahh deze was ik helemaal vergeten! Wat een nostalgie haha
Aah wat lief! Ik heb bijna geen opbergruimte meer in mijn keuken maar misschien kun je er iemand anders blij mee maken!
Ha, let me know, ophalen in Groningen, anders te vinden in een kringloop in de buurt!
Iemand heeft hier een keer uitgelegd hoe je een bestaande afspeellijst van iemand kunt kopiƫren in Spotify. Ik kan dit middels de zoekfunctie niet terug vinden (ik zoek op spotify afspeellijst kopiƫren), weet iemand hoe je dat kunt doen?
Je zou bovenaan op de drie puntjes kunnen klikken en dan ātoevoegen aan een andere playlistā en dan een nieuwe playlist aanmaken of toevoegen aan een bestaande van jezelf.
Haha hoezo heb ik dit nou hier geplaatst? Moest in het vragen-topic! Bedankt dat je het uitlegt, ik ga het proberen!
Hahaha ik had het ook niet door
hopelijk lukt het zo!