Ja he??? Ik had vorig jaar een rol uit de afprijsbak bij de jumbo gehaald en die waren ook goed, maar ja, nergens te koop.
Kruidvat is wel een goede tip, daar had ik nog niet gekeken.
@nello
The best voor mijn prullenbak. Klinkt ongeveer hetzelfde als wat jij hebt. En deze zijn 34 L, ik pak nooit precies 30 L
Nee ik probeer meestal 35L te pakken inderdaad, maar de enige die ik hier kan vinden zijn dus superdun met scheuren en gaten.
Bij de action hadden ze de vorige keer dat ik er was niets (gewoon alleen maar van die kleine zakjes voor wc prullebakken), maar ik ga eens kijken of ik deze kan vinden
Ja ik vind deze echt toppie. Niet te dun, heb nog nooit gehad dat die scheurt ook
En daar bovenop: stevige vuilniszakken.
Ik heb nu een tijdje goedkope gehad die altijd scheurden. Nu weer terug naar die van Brabantia die veel te duur zijn maar zoveel frustratie schelen.
Anders nog eens proberen bij de wibra? Weet niet precies wat zij hebben, maar ook wel heel wat opties.
Ik kwam deze week dit ding tegen en had 'm als tiener ook. Ze noemen het nu een metalen mandela fidgettoy, ik noemde het geloof ik een lotusbloem
Omg, dat ding was ik helemaal vergeten!
Het zat blijkbaar ook niet in mijn collectief geheugen Maar het is echt een fascinerend ding
Ik dacht altijd dat Côte d’Or zo luxe was! Echt random maar ik kan me nog goed herinneren hoe ik vroeger altijd naar die reclames keek en het heel luxe vond. Maar het is gewoon even duur als een reep Tony’s Chocolonely hahaha
Tyfus duur dus
En die chocola smaakt zo raar. Vind t opzich wel lekker maar tis ook n beetje weird ofzo
Het drankje Spoetnik wat wij wel eens maakten: vanillesuiker, koffiemelk (opgeklopt samen) en dan met 7up. Wat een bizarre combinatie als ik er nu over nadenk vroeger mocht suiker gewoon nog met suiker en dan nog meer suiker
@GroenTakje
Ik deed het met cola!
van een recept uit de Tsjakka!
Het gratis blad uit de Boodschappen, dat ik overigens ook heel fancy vond want OMG een tijdschrift!! Mijn oma nam het altijd voor me mee want mijn ouders kwamen alleen bij de Aldi en andere discountsupermarkten waar je niet van dat soort gratis goodies kreeg.
Ik ken het niet maar nu wil ik het ook proberen haha! Ging dat niet schiften koffiemelk met frisdrank? Zeker met cola. En waarmee mocht je cola ook alweer niet mixen, Baileys ofzo?
Ja het ging wel een beetje schiften volgens mij, maar suiker met cola gaat vooral heel erg bruisen. Je hebt dus een glas vol schuim (dat blijft staan)
Wij deden een spoetnik met een bolletje vanille ijs en 7up
Wij deden het vroeger niet met cola of 7up maar met Gazeuse! En dan het liefst de roze versie voor het kleurtje.