Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Mijn oma had vroeger zo’n ding aan de muur hangen voor o.a. huishoudfolie. Beste speelgoed!

34 likes

En nog kreeg ik het met zo’n ding niet voor elkaar om huishoud/aluminiumfolie normaal te snijden, het kreukte altijd :joy:

6 likes

Mijn moeder heeft laatst zo’n ding gekocht, wat een gekloot om het te vullen en netjes door de opening überhaupt te trekken. :weary:

1 like

Ik heb eind vorig jaar dus via marktplaats een hele diddl set (schrijfgerei) overgenomen, omdat ik vroeger altijd zo graag die pennen, potloden en vooral die doordruk gummen wilde, maar die kreeg ik niet van mijn moeder. Mijn zakgeld volstond ook niet omdat die merchandise achterlijk duur is voor iemand uit groep 5. Dus bij wijze van “Als ik later groot ben koop ik dat wel!” heb ik bijna 19 jaar later daad bij woord gevoegd.

Gebruik ik ook maar een potlood, pen, puntenslijper of gym van die set? Nee, natuurlijk niet. :face_with_raised_eyebrow:

50 likes

Aaahw dit vind ik echt heel schattig! Je innerlijke tienjarige is je dankbaar en voelt zich erg gezien en gehoord denk ik zo :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hahaha ja precies, het was een kerstcadeau voor mezelf :joy:

1 like
5 likes

Wat waren we vroeger toch blij met kleine prulletjes :rofl:

37 likes

Ik ga zo mojitos maken en ik kreeg INEENS dat mojito liedje van bacardi in m’n hoofd
Dat vond ik zo cool vroeger

29 likes

HAHAHAHA
Ik snap deze helemaal, vond die clip ook super cool toen ik jong was :sob:

5 likes

Deze kreeg ik altijd bij mijn oudtante, vond ik ook altijd heel fancy haha (terwijl dat blik daar waarschijnlijk jarenlang in de kast stond, de enige kinderen die daar kwamen waren wij)

4 likes

Omg ik was even HELEMAAL vergeten dat dit bestond en krijg nu allemaal flashbacks :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Ja maar dit is ook stom!

Dit is fancyyy

@Hectometer ik kon niks van dit spel :expressionless:

5 likes

Ik vond dit spel heel moeilijk, mss ooit 1x uitgespeeld na heeel lang. Was de oudste thuis dus ook geen oudere broer of zus die me kon helpen😂. Dr was een spel met als je een dierengeluid hoorde je supersnel moest klikken en ik faalde elke keer weer . Werd er helemaal gestrest van hahaha. En dat je over vlammen moest springen? Wat een spanning haha. Daarom ook dat ik hedendaags animal crossing en sims leuk vind en schietspellen niet leuk vind.

6 likes

@grace ik dacht, ik herkende dit blik ergens van en jawel:

6 likes

afbeelding

Wajow deze cakejes waren echt de shit

72 likes

ohhh ja zo lekker ook!

3 likes

Wauw ik moest hier een paar dagen terug nog aan denken, dat glazuur was zo lekker :heart:

2 likes

Ik ben van België en wist gelijk welke je bedoelde :smiley:

Ik vind la place vreselijk maar vind het er verder wel chill zitten daar boven. Voel me dan ook altijd ‘business woman’ hahahaha.

3 likes

Dit lukt mij nog steeds 9 van de 10 keer niet, ik heb gewoon een normale prullenbak van 30 liter maar er worden hier in de buurt alleen maar zakken verkocht die niet passen (bv wel 30 liter maar dan smal en hoog :o_o:) of die wel passen maar zo dun zijn dat er ALTIJD gaten in komen en alles onder lekt? Dus ik zit alsnog vaak met zakken die niet passen (en dan vind ik het ook zonde om ze weg te gooien, want plastic + ik heb geen goede die wel passen)

2 likes