Ik ook hahaha, dan zet ik hem wel in Mn slaapkamer zodat nagenoeg niemand het verder ziet maar vind het echt leuk.
Ik vond een appelboor echt heeeel chique. Wij hadden dat niet thuis en dan had je altijd dat je de appel eerst in partjes sneed en dan het klokhuis per partje moest verwijderen. Toen zag ik een keer bij een vriendinnetje zo’n appelboor en dacht echt van ‘wauw dat moet wel echt een heel duur apparaat zijn want het scheelt je zo veel tijd en wij hebben dat niet’.
Zo’n ding ging altijd scheef (klokhuis zit ook niet perfect recht in een appel) en dan had je alsnog een deel klokhuis in je appel. Ik vond het juist niet heel handig haha.
Ik wilde vroeger altijd cheese strings en baby bel, ik zag die reclames als kind en vond dat er super fancy uit zien. Enige probleempje was dat ik als kind geen kaas lustte, dus mocht het nooit van mijn moeder haha.
Oohja de eerste keer dat ik kaas at was toen ik smeerkaas kreeg bij iemand. Ik dacht dat smeerkaas net zoiets was als pindakaas. Ging bijna over mijn nek, maar durfde niet toe te geven dat ik kaas niet lekker vond. Uiteindelijk heb ik het wel leren eten en nu kan ik niet meer zonder.
Mijn zus had die
Zij is 12 jaar ouder dan ik, dus in de jaren 90 was ze een echte tiener/beginnend student aan de universiteit. En sowieso alles wad zij had, wou ik later ook hebben als ik een tiener was: tie dye t-shirts, plateauzolen, …
Ik vond het vroeger fantastisch dat als je kleurde, er lijntjes in je gekleurd vlak zaten, die van die donkere stukken waar je stift meermaals was geweest. Mij lukte dat niet altijd en bij klasgenoten wel. Vandaag de dag heb ik er een hekel aan als mijn kleurplaat niet egaal is 
Ik moet er ineens aan denken: tankstationvoedsel 
! Wij reden echt wel aantal keer per jaar langere stukken in de auto. (naar familie of vakantie oid) onderweg stopten we natuurlijk wel, om te plassen en of koffie te halen voor mijn ouders. Ik keek echt altijd mijn ogen uit naar die voorverpakte, mega handige broodjes en wrapjes etc. Ik vond dat zo handig en er zat veel meer beleg op dan thuis! Altijd zeuren of ik dat mocht natuurlijk maar mijn moeders standaard antwoord was: ’ nee we hebben zelf brood mee, dit is veel te duur ook.’ Nouuu dan moest her natuurlijk wel heel luxe zijn in mijn ogen!!
Hahaha ja qua kosten zeker wel. Alleen wat je krijgt voor de prijs is helemaal geen luxe meestal 
Vakanties zijn natuurlijk sowieso al een luxe, maar wij gingen vroeger altijd kamperen en mijn vriendinnetjes gingen vaak naar van die all inclusive resorts. Ik dacht dat dat zooo luxe was en dat wij dat thuis niet konden betalen en daarom gingen kamperen. Nu kost mijn kampervakantie meer dan een all inclusive.
die mensen wonnen ook altijd met kleurwedstrijden -_-
Ja dat hadden wij!
Hahaha we hadden al een gat in de muur bij de radiatorbuis die al groter werd door de briefjes die we er doorheen schoven als we in bed lagen.
Dus toen kregen we die telefoon zodat we niets meer door dat gat hoefde te schuiven Hahah
Maar onze muren waren zo dun dat we gewoon konden zeggen,: hee zus pak je telefoon even op 
Ja helaas kregen wij die walkie talkie dan weer niet.
Ja die van mijn vader met een touwtje ertussen

Wauw precies deze! Met doos, mijn pap was zuinig op zijn spullen
Ik doe dat nog steeds 
Ik heb ooit een knuffelbeer gewonnen van 2x2 (ten minste in mijn herinneringen) en dat beest was echt een stofvanger op mijn kamer haha
Dat was het principe ook, twee blikken met een touwtje
Maar hee dit was zooooo hip in de 50’s!
Haha same! Ik was zelfs zo’n kind dat 3 kleurplaten ophaalde, en dan stukjes eruit knipte en met 3d-tape omhoog liet komen… Zelfs de plaatselijke krant mee gehaald 
Ik haatte altijd dit soort kinderen haha. Ik ben namelijk niet gezegend met een natuurlijk kleurtalent. Ik heb 1 x gewonnen bij een kleurplatenwedstrijd, omdat ik 10 was en de rest 4. Toen won ik… een pakje ansichtkaarten, dat ik zelf moest inkleuren. Echt een kutprijs.
Ik heb één keer gewonnen met een kleurwedstrijd… uiteraard heeft mijn moeder de tekening ingekleurd en heb ik er precies niks aan gedaan 
Ik heb vroeger ook welgeteld 1 keer een kleurwedstrijd gewonnen en toen kreeg ik zo’n koffer met stiften en verf als prijs

Vond ik echt mega fancy.
Ik ruik gewoon al bijna die zoetige geur van die stiften als ik dat plaatje zie!
omg ik was zo jaloers op iedereen die die koffer had. Achteraf bleek dat mijn eigen kleurpotloden vet duur en kwalitatief heel goed waren maar toen wilde ik gewoon die kleurkoffer :’)