Ja helaas kregen wij die walkie talkie dan weer niet.
Ja die van mijn vader met een touwtje ertussen
Wauw precies deze! Met doos, mijn pap was zuinig op zijn spullen
Ja helaas kregen wij die walkie talkie dan weer niet.
Ja die van mijn vader met een touwtje ertussen
Wauw precies deze! Met doos, mijn pap was zuinig op zijn spullen
Ik doe dat nog steeds
Ik heb ooit een knuffelbeer gewonnen van 2x2 (ten minste in mijn herinneringen) en dat beest was echt een stofvanger op mijn kamer haha
Dat was het principe ook, twee blikken met een touwtje
Maar hee dit was zooooo hip in de 50’s!
Haha same! Ik was zelfs zo’n kind dat 3 kleurplaten ophaalde, en dan stukjes eruit knipte en met 3d-tape omhoog liet komen… Zelfs de plaatselijke krant mee gehaald
Ik haatte altijd dit soort kinderen haha. Ik ben namelijk niet gezegend met een natuurlijk kleurtalent. Ik heb 1 x gewonnen bij een kleurplatenwedstrijd, omdat ik 10 was en de rest 4. Toen won ik… een pakje ansichtkaarten, dat ik zelf moest inkleuren. Echt een kutprijs.
Ik heb één keer gewonnen met een kleurwedstrijd… uiteraard heeft mijn moeder de tekening ingekleurd en heb ik er precies niks aan gedaan
Ik heb vroeger ook welgeteld 1 keer een kleurwedstrijd gewonnen en toen kreeg ik zo’n koffer met stiften en verf als prijs
Vond ik echt mega fancy.
Ik ruik gewoon al bijna die zoetige geur van die stiften als ik dat plaatje zie!
omg ik was zo jaloers op iedereen die die koffer had. Achteraf bleek dat mijn eigen kleurpotloden vet duur en kwalitatief heel goed waren maar toen wilde ik gewoon die kleurkoffer :’)
Die stiften in die koffer kleurden super slecht en de verf had amper kleur haha, mega teleurstellend was dat toen ik hem eindelijk kreeg.
Suuuper frustrerend. Ik had een vriendinnetje (die met de panty en de oilily schoentjes) en zij won altijd omdat haar moeder haar kleurplaten inkleurde. Een keer won ze een megagrote pop maar daar was ik nier jaloers op want ze zat dan op de opblaasstoel in haar kamer (waar ik wel echt jaloers op was) en keek echt vrij psycho voor zich uit. Eng ding was dat.
Ja die! Ze had m in het paars. Zeker een must have maar m’n ouders dachten daar anders over helaas.
Hahaha ja klopt en die koffer ging ook Heel scheef dicht :’)
@anon76889665 niet zoveel gemist dus
Dit vind ik nog steeds fancy
Ik heb ooit op de basisschool aan een klasgenootje op haar feestje een doosje kleurpotloden cadeau gegeven. Dat waren inderdaad van die dure, goede potloden.
Maar, het was de gewoonte dat je op het eind van een feestje van de jarige ook iets kleins mee naar huis kreeg, een zakje snoep of een sleutelhanger ofzo. En precies op dat feestje kregen alle kinderen dus van dat meisje naast een zakje snoep ook een doosje kleurpotloden mee.
Dat was dan gewoon zo’n doosje van de Zeeman ofzo, met potloden die ook helemaal niet fijn kleurden, maar ik schaamde mij toen echt heel erg. Ik ging naar dat feestje toe met een doosje kleurpotloden en kwam daar ook weer mee terug, maar dan zelfs met nog wat snoep er bij, alsof dat mijn winst was ofzo. Toen heb ik een hele poos niet met dat meisje durven spelen omdat ik bang was dat ze daar boos over zou zijn (wat helemaal niet zo was)
Ik heb een keer een kleurwedstrijd gewonnen waarbij je poppetjes moest aankleden. Toen had ik stofjes uitgeknipt en erop geplakt. De prijs was 150 gulden shop tegoed bij de Hans textiel!
Weet je hoeveel kleren je daar van kan kopen?!
Zie hier de reden dat de Hans Textiel failliet is gegaan
Haha nou die sukkels hadden zelf de wedstrijd gemaakt dus ja.
Ik vond onder school naar de ortho moeten ook super fancy want dan miste je echt zo 2 uren ofzo. Heerlijk! Nu denk ik wtf waarom liet mn moeder me om 11:00 gaan ipv om 08:15 ofzo
Deze kan bij de ‘winkels die niet meer bestaan en die je mist’! Ik heb nog steeds kussenslopen van 20 jaar geleden die ik nog regelmatig gebruik. De kleur is niet meer wat hij was, maar de kwaliteit zelf is nog prima! Ik vind ook nooit meer dezelfde samenstelling van overtrekken als daar.
Ik heb grappige jeugdherinneringen aan Hans Textiel. Nouja grappig. Eén keer in mijn broek geplast daar, en een keer van de trap in die winkel gelazerd met een bloedende neus tot gevolg. Al de herinneringen!