Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

neeee ik vond dit echt fantastisch juist! :biggrin:

1 like

Haha oooh top! Wat viel voor jou tegen toen je het eenmaal had? :grin:

Een basisschool met twee verdiepingen.

28 likes

Ohh die had ik! Voelde me er ook extreem fancy mee. Hij telde ook hoeveel geld je had, al werkte dat voor geen meter. Ik kan nog steeds het geluid horen wat het apparaat maakte als je je pincode invoerde, sterker nog gebruik die pincode nog steeds regelmatig als ik ergens een 4 cijferige code moet verzinnen

4 likes

haha ik kan me niks bedenken!! ~~een(/mijn) kinderhand is gauw gevuld is de uitdrukking toch? hehe

Oh ja @anon22402465 in dat kaliber ik wou zo graag een hondje dat echt kon lopen (op batterijen dus he) en toen ik hem eindelijk kreeg van m’n tante (wat m’n ouders echt niet leuk vonden haha) viel dat zo tegen.

7 likes

Ik had zo’n hondje. Hij kon blaffen en salto’s maken. Tot mijn zusje op een dag dacht dat hij honger had en hem pannenkoeken voerde. Blaffen kon hij daarna niet meer :frowning::frowning:

28 likes

Ja ook zoiets ja!! Mooi voorbeeld en ook zielig.
Volgens mij zijn Furby’s ook zoiets.

Ooh ja dat had ik met zo’n grote loop pop, dat ding was onderhand net zo groot als ik zelf was en liep voor geen meter. Echt een onding. En doodeng want die pop stond vaak snachts in de hoek van mijn kamer, draaide dr altijd met dr gezicht naar de muur. :rofl:

6 likes

Ooh jaaa die wilde ik altijd maar nooit gekregen (godzijdank achteraf).

1 like

Al mijn barbiepoppen. Iedereen vond het zo geweldig en dacht dat die speciale ook leuk zouden zijn. Resultaat laatste barbie die ik heb gekregen heeft jarenlang gewoon in de doos gezeten en heb ik een tijdje terug aan mijn nichtje gegeven. Achteraf had het misschien nog wat opgeleverd. Speciale barbie en ongebruikt.

2 likes

Ik vond het als kind heel leuk om mijn enorme bak met viltstiften uit te zoeken, streepjes zetten om te kijken of ze het nog deden of dat ik ze weg kon flikkeren.

34 likes

Dit vind ik een van de leukere dingen op m’n werk om te doen :blush:

3 likes

Ik trek ook wel eens de bak van de kinderen uit de kast hahaha

2 likes

Ik dacht dat dit super fancy was bij bugles.

34 likes

Dat is het ook!

5 likes

Nu nog de rest van mijn huis

Ja maar dat is toch ook gewoon zo :drooling_face:

1 like

Elke zaterdagavond bij Idols mochten wij 1 blikje shandy drinken. Ik voelde mij zo fancy dat ik een ‘soort van bier’ mocht drinken.

En eens in de zoveel tijd aan de kindercola. Daar keek ik ook altijd naar uit.

12 likes

Op de basisschool kregen wij nooit cijfers maar goed/ruim voldoende/voldoende/etc. Ik vond cijfers zo cool en kon niet wachten om naar de middelbare school te gaan en ze ook te krijgen. Nou, dat stoere was er snel genoeg vanaf haha, what was I thinking :sweat_smile:

31 likes