Ik had glittertandpasta met een soort van minty bubblegumsmaak. Zou dat nu ook wel weer willen.
Jaaa joh van die blauwe met glitters erin. Van Tweety.
Ik vond het vroeger héél fancy on een eigen domeinnaam te hebben. Vooral een betaalde. Ik voelde me al superieur omdat ik skeere domeinnamen had die eindigden op .tk en .cjb.net, maar ik moest gewoon watertanden van het idee dat mensen gewoon domeinnamen op .nl, .net en .com hadden. Wat een tijden waren dat.
In principe wilde ik een .nl-domeinnaam, maar ik zou .net ook overwogen hebben vanwege sparkleysticker.net (Massa’s oude site).
Ik had een dekbed van Noortje gekregen bij mijn abbo. En was er zoooo trots op
Jaaa ik vond dat ook zo geweldig, deze hadden wij een keer:
Die verpakking alleen al vond ik echt te cool en die drie kleuren streepjes die eruit kwamen, ik wil dit nu weer
Misschien is fancy niet het juiste woord, maar ik vond zo’n clip met dreads eraan zoooo cool als kind. Dat je dan je haar in een hoge knot deed en daarop die dreads erin clipte
Een beetje dit effect
Ik vond vroeger wit (zacht) wc papier altijd heel fancy.
Wij hadden grijs schuurpapier, ik bedacht me laatst dat dat volgens mij niet meer bestaat? (behalve misschien bepaalde ecoversies) ik koop nog steeds het goedkoopste maar dat is wit tegenwoordig.
Dat bestaat helaas nog wel. Dit is het wc papier wat ze bij ons op mijn werk (een basisschool) hebben. Ik denk omdat daar nogal veel gebruikt wordt haha
De verpakking is idd al briljant! Tip: nog steeds te koop en vaak goedkoper bij de action of wibra <3
Een huishouden met een vader en een moeder.
Oh en gewoon een trap in huis, wij woonde in een flat.
Of deze:
Zo hard om gezeurd en ik vond het echt prachtig terwijl dat toch echt een afschuwelijk lelijk ding is.
wat is het?
Haha, ook een soort lamp. Zelfde principe als die van @Bluebell denk ik maar dan in de vorm van bloemen en met een plastieken doos errond.
Een verkleurende tandenborstel! Ik had een rode die dan door de warmte van je hand geel werd op die plek.
Een klamboe boven je bed. Ik was zielsgelukkig toen ik dat kreeg.
Eindelijk weet ik iets voor dit topic!
liga doosjes en van die drinkbekers die je open kon draaien. Wilde ik altijd zo graag maar mijn moeder vond dat allemaal teveel werk. Liga’s waren al voorverpakt en ik kreeg altijd pakjes drinken mee. Boterham doosje had ik ook niet want ik at thuis in de middag.
Nou ik vond pakjes drinken juist super fancy, zo’n beker lekte altijd aan alle kanten en werd altijd een grote knoeiboel. Baalde altijd dat ik geen pakjes whicky(?) mee mocht nemen, dan pas was je stoer bij ons. In groep 4 had een meisje ineens een BLIKJE COLA mee, wauwwwwww zij was echt the bomb.
Bacardi Breezer… waaaauw, wat was je écht volwassen als je dat mocht drinken. Keek echt op tegen mijn broer van 16 toen ik 8 was. Vooral die groene zag er stoer uit.
Haha die ouders van dat colakind zouden zich nu bij de directeur mogen verantwoorden denk ik
Ik vond de Wehkamp gids fantastisch. Zodra die binnenkwam ging ik er uitgebreid voor zitten inclusief zelfgemaakt schema om in te vullen wat ik allemaal wilde hebben (met kolommen voor artikelnr, omschrijving, maat, kleur, prijs). Nooit echt besteld natuurlijk, maar ik droomde ervan om later als ik groot was alles te bestellen wat ik mooi vond.
Oh ik had dat met die speelgoed gidsen van Bart Smit enzo! Altijd als die rond november op de deurmat vielen was ik helemaal excited en ging ik gelijk van alles omcirkelen en dan in spanning afwachten of je het ook daadwerkelijk krijgt van Sinterklaas