Een huishouden met een vader en een moeder.
Oh en gewoon een trap in huis, wij woonde in een flat.
Of deze:
Zo hard om gezeurd en ik vond het echt prachtig terwijl dat toch echt een afschuwelijk lelijk ding is.
wat is het? 
Haha, ook een soort lamp. Zelfde principe als die van @Bluebell denk ik maar dan in de vorm van bloemen en met een plastieken doos errond.
Een verkleurende tandenborstel! Ik had een rode die dan door de warmte van je hand geel werd op die plek.
Een klamboe boven je bed. Ik was zielsgelukkig toen ik dat kreeg.
Eindelijk weet ik iets voor dit topic!
liga doosjes en van die drinkbekers die je open kon draaien. Wilde ik altijd zo graag maar mijn moeder vond dat allemaal teveel werk. Liga’s waren al voorverpakt en ik kreeg altijd pakjes drinken mee. Boterham doosje had ik ook niet want ik at thuis in de middag.
Nou ik vond pakjes drinken juist super fancy, zo’n beker lekte altijd aan alle kanten en werd altijd een grote knoeiboel. Baalde altijd dat ik geen pakjes whicky(?) mee mocht nemen, dan pas was je stoer bij ons.
In groep 4 had een meisje ineens een BLIKJE COLA mee, wauwwwwww zij was echt the bomb.
Bacardi Breezer… waaaauw, wat was je écht volwassen als je dat mocht drinken. Keek echt op tegen mijn broer van 16 toen ik 8 was. Vooral die groene zag er stoer uit.
Haha die ouders van dat colakind zouden zich nu bij de directeur mogen verantwoorden denk ik 
Ik vond de Wehkamp gids fantastisch. Zodra die binnenkwam ging ik er uitgebreid voor zitten inclusief zelfgemaakt schema om in te vullen wat ik allemaal wilde hebben (met kolommen voor artikelnr, omschrijving, maat, kleur, prijs). Nooit echt besteld natuurlijk, maar ik droomde ervan om later als ik groot was alles te bestellen wat ik mooi vond.
Oh ik had dat met die speelgoed gidsen van Bart Smit enzo! Altijd als die rond november op de deurmat vielen was ik helemaal excited en ging ik gelijk van alles omcirkelen en dan in spanning afwachten of je het ook daadwerkelijk krijgt van Sinterklaas
Ja maar als ik iets uit dit topic heb gehaald is dat kinderen altijd willen wat ze niet hebben 
Jaa dat deed ik idd ook altijd, inclusief zo’n zelfde soort zelfgemaakt schema haha. Maar de puber in mij vond kleding interessanter dan speelgoed dus toen werd de Intertoys gids vervangen door de Wehkamp gids (al heb ik ook nog een tijdje allebei gedaan geloof ik haha).
Je had van die tandenborstels met muziek. Als je dan de borstel op een bepaalde manier tegen je tanden aan hield kwan er muziek uit, best wel hard omdat het in je mond is. Nu ik erover nadenk vind ik het wel fancy…
Ik heb er een bewaard, een Otto dan. Uit 2003 geloof ik. Lijkt me zo leuk over 50 jaar!!
En omdat ik vaste klant was (omg) had ik de versie met harde kaft 
Ik heb toevallig paar weken terug iets bij Otto besteld, was verbaasd dat ze nog bestaan!
Vroeger toen we in groep 4 onze communie gingen doen was het echt fantastisch dat je dan een hosti mocht halen. Nou ik had er vorige week weer eens een sinds jaren, niet te vreten natuurlijk
In de zomer mocht ik in mijn eentje naar de snackbar om zo’n ijsje met een groen of rood randje te kopen. Ik heb ze daarna nooit meer ergens gezien, zou er zo weer een kopen haha

Ik weet niet of deze al genoemd is maar omggggg dit vond ik zo fantastisch.
Een vriendin had dit thuis, meegenomen uit Dubai, en in mijn hoofd was dit dus gelijk geassocieerd met exotsiche oorden. Ik was nog nooit buiten Nederland geweest dus dit was echt geweldig.
Ik zie dat het 15 euro is dus eigenlijk vele malen minder ‘fancy’ in de zin van prijzig dan de daadwerkelijk fancy Lego die ik kreeg, maar dat had ik toen natuurlijk niet door.
Toen we vroeger in een flat woonden was dat op de eerste (onderste) verdieping. Het leek me toen zo fancy om op een hoge verdieping te wonen, geen idee waarom eigenlijk. Ik was ook altijd jaloers op kinderen die in hetzelfde gebouw woonden maar dan hoger.
Op een gegeven moment gingen we verhuizen naar een (veel groter) rijtjeshuis, maar dat vond ik (van tevoren) helemaal niks, het leek me zo saai