Is dit een verwijzing naar De Gouden Kooi? Dat was een debiel programma en psychologisch zeer interessant wat daar gebeurde.
Gedaan in Salou. Zo onwijs verbrand, dat als ik nieste het vocht uit mijn hoofdhuid kwam gegutst. Later dubbele longontsteking erbij. Heerlijk.
Nee, ex on the beach. Zou je kunnen zien als soortgelijk programma, maar dan met nog dommere mediageile mensen
Ah wat vreselijk 
Ja joh vreselijkste zomer ooit hoewel de reis zelf was lit… in die tijd zeg Muahahhahaha
Vroeger zat ik wel eens bij een vriendinnetje in de auto en die had van die stickers voor op de ramen. Ik vond dat zo tof… Maar mijn ouders wilden dat niet op hun autoramen 
Ik was jaloers op een kind dat een stapelbed had, maar die dat bed wel moest delen met een sibling. Sowieso vond ik een stapelbed wel gezellig staan in een kleine kamer, lekker knus. Dat een kamer met een broertje of zusje delen als tiener enkele jaren later vaak minder leuk is, omdat je dan meer behoefte hebt aan privacy, daar stond ik niet bij stil. En dat het waarschijnlijk een keuze was i.v.m ruimtegebrek bleek ik toen ook niet door te hebben.
Ik vond schommelstoelen ook wel erg fancy. Lekker schommelend televisie kijken, wie wil dat nou niet?. Dat zo’n stoel vooral in de weg staat wist ik toen nog niet.
Ik vond water bij het eten toch wel het toppunt van decadentie en bewijs dat je écht klasse had.
Vooral dat iedereen gewoon standaard een glas water kreeg en die dan al klaar stonden bij het tafeldekken. Wow.
Wij kregen het thuis nooit en werd er ook altijd heel onhandig van bij anderen. Zoals verslikken of het glas heel hard neerzetten omdat ik expres probeerde te doen alsof het voor mij ook heel normaal was om water te drinken bij het eten, daardoor werd ik zelfbewust en ging het altijd mis. Altijd bang om door de mand te vallen!!!
Ik kende iemand die heeft hem met 3 “etages” zeg maar. Nou wat wilde ik dat ook graag hebben met m’n broers. Nu denk ik goddank dat ik mijn eigen kamer had😜
haha <3
Ah ik krijg echt rillingen bij de gedachte aan dat dat bedeltje ergens aan blijft hangen, en heel je nagel scheurt 
Whaha ik herinner me hierdoor dat ik destijds wel eens een gaatje in mijn nagel gemaakt met een naald! Ik had alleen niks om erin te hangen, dus waarom ik dat deed snap ik niet zo goed 
- nephaar clips (liefst dreads)
- paarse lokken in mijn haar
- zo’n plakdiamantje op mijn hoektand (echt why)
Kant en klare mihoen vond ik trouwens ook fancy.
Wij kregen dat heel zelden. Uit zon bak en die moest dan in de magnetron.
Was echt genieten als dat op tafel kwam.
En croissantjes en luxe broodjes etc.
Vroeger alleen tijdens speciale gelegenheden zoals de paasbrunch en kerstontbijt.
En dit vond ik ook fancy af
Ouders die zelf croissantjes of pizza maakten. Veel leuker leek mij dat dan gewoon zo’n goedkope diepvriespizza.
Woow dat is echt next level 
Ik zat vroeger op turnen en op een gegeven moment kan je niet meer in je gewone sportkleren maar moet je een turnpakje dragen.
Ik mocht toen zo’n zwarte gladde legging kopen van mijn ouders, was daar zo blij mee!
Uiteraard hadden de populaire meiden zo’n korte /driekwart. Maar ik als koukleum kocht een lange…
Heb een aantal vriendinnen die dit ook hadden, maar dat is zonder holletje
Ze plakker er gewoon een klein steentje op die gemiddeld zo’n 2 jaar blijft zitten. Of is dit iets anders?
Ons turnpakje was glimmend aan de bovenkant en suède aan de onderkant. Iedereen had een kort glimmend sportbroekje voor er overheen, een soort fietsbroek maar dan zonder kussen als het ware. Mijn ouders hadden voor mij speciaal een suède laten maken in dezelfde kleur als de onderkant van het pak en als ik er nu op terugkijk zag dat er echt super mooi en professioneel uit. Maar nee hoor, ik voelde me de enige pleb die zich geen broekje van de sport2000 kon veroorloven 
Haha die pakjes kan ik me ook herinneren!
En de broekjes die je omschrijft bedoel ik ook, doordat het zo lang was, was het allemaal weer net niet…