Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Dit heb ik nog steeds, zou het liefst ik op de 30ste verdieping wonen. Lijkt me echt mooi zo’n uitzicht.

5 likes

Een vriendin van mij had dit en ik vond dit heel fancy, dus ik moest het ook :joy:

24 likes

Hoe heet dit? Ik zou dit gerust kopen haha. Lijkt me heel rustgevend om hiermee te pielen

Haha ik ben random gaan googlen voor deze foto op ‘pinnetjes, spel, kinderen’ etc, maar heb het dus gevonden op B.ol https://www.bol.com/nl/p/pin-art-xl-actiespel/1004004012281216/?Referrer=ADVNLGOO002027-G-58409000156-S-490629531786-1004004012281216&gclid=EAIaIQobChMI_PWH7tzC4AIVyqsYCh14Yg6fEAQYASABEgJadfD_BwE

2 likes

Ohja ik vond ook heel die stijl prachtig. Als die meisjes hun communie gingen deden, hadden ze altijd fantastische jurken en lakschoentjes aan.

Ik ben zelf niet gedoopt maar heb op de bruiloft van een achternichtje wel eens een een hosti gehaald. Was wel minder speciaal dan waar ik van had gedroomd.

*gingen deden ja Flamoes?

5 likes

Ik overweeg echt om dit te bestellen… Terwijl ik ondertussen nadenk over een keer een Konmari opruimsessie in te plannen. :confused:

2 likes

Grappig, ik heb net het tegenovergestelde. Bij mijn beste vriendin uit de lagere school hadden ze een zwembad thuis en aten ze dus kaas die met een chique rasp plakje voor plakje moest worden gesneden, dat gaf voor mij (nog steeds) een heel exclusief gevoel, terwijl wij thuis van die standaard sneetjes met oranje plastic randjes hadden (ook nog steeds :wink: )

3 likes

Doe ik nog steeds… Die uitgedroogde kaas die je van dat plastic af kan trekken vind ik nog steeds heerlijk

7 likes

Eet je ook de babybell verpakkingen? Daar moest ik meteen aan denken haha

1 like

YES!!!

1 like

Thuis zelf ijsjes mogen maken met behulp van dit soort vormpjes en de voorraad aan fruit, limonade en yoghurt die je thuis nog had. Mijn ouders hadden geen zin in een knoeiboel, dus moesten wij genoegen nemen met ijsjes van de grote fabrikant. Altijd wanneer ik bij andere kinderen speelde in de zomermaanden, hoopte ik stiekem dat ik zo’n ijsje kreeg en niet een standaard Ola-ijsje.

Je haar op deze manier laten invlechten op vakantie of soms geheel met plastic haar in je ‘eigen’ kleur. Soms werden er geen zwarte elastiekjes gebruikt, maar die in regenboogkleuren. Ik vond dat altijd heel fancy, want ik moest zelf maar mooi mijn haar invlechten. (Dat sommige blonde meisjes met van dat dunne haar van boven zowat kaal leken met dit soort vlechtjes houd ik maar lekker buiten beschouwing).

7 likes

image

Mijn LIO-er in groep 3 had deze pen. Iedere keer als ze ermee schreef vond ik dat zó fascinerend.

Hemelbed idem. Als ik dat ergens in films zag kon ik er nachtenlang over dromen.

Een snoepla. Mijn ouders hadden dit niet: we kregen gewoon lekker een appel of een stukje kaas ofzo. Als ik dan bij vriendinnetjes thuis was die zo’n volle snoepla hadden, voelde het echt heel fancy. Achteraf ben ik superblij dat m’n ouders ons niet volstouwden met troep.

21 likes

Die eerste pen had ik!! Wat leuk om terug te zien hahah. Volgens mij heb ik die pen ook pas 10 jaar geleden ofzo weggedaan. Nog zo’n zielig stukje pluche eraan haha.

1 like

Ik had dit met die danootje-ijsjes. Vond het zo cool om dan een stokje in een danoontje te mogen steken en er een ijsje met een smerige textuur van te maken.

6 likes

Dit doe ik nog steeds wel eens🙈

1 like

Oh jaa massaal op vakantie naar Turkije en terug met vlechtjes in je haar! Vooral ook op de eerste dag laten zetten zodat je hoofdhuid lekker verbrandde.

Ik mocht dat dus nooit.

Ik heb nog steeds een trauma volgens mij. :laughing: Mijn god wat deed mijn hoofd pijn zeg… Ik heb het ook nooit weer gedaan haha. En mijn moeder kon de vlechtjes er ook pas uithalen toen mijn hoofdhuid weer oke was want anders zou ik helemaal sterven van de pijn. :cry:

3 likes

Ik vond de textuur wel lekker, alleen kreeg ik er dikke witte slijm van in mijn mond en dat vond ik echt wel wat minder.

2 likes

Zowel de nagels als de piercing met hanger

What was I thinking

12 likes

Oooo dit doet me denken aan nog iets!
Ik had een tijdje nagelpiercings!! Vet fancy. Vet onhandig ook, maar vet fancy

Nagelpiercing

41 likes