Whaha ik herinner me hierdoor dat ik destijds wel eens een gaatje in mijn nagel gemaakt met een naald! Ik had alleen niks om erin te hangen, dus waarom ik dat deed snap ik niet zo goed
- nephaar clips (liefst dreads)
- paarse lokken in mijn haar
- zo’n plakdiamantje op mijn hoektand (echt why)
Kant en klare mihoen vond ik trouwens ook fancy.
Wij kregen dat heel zelden. Uit zon bak en die moest dan in de magnetron.
Was echt genieten als dat op tafel kwam.
En croissantjes en luxe broodjes etc.
Vroeger alleen tijdens speciale gelegenheden zoals de paasbrunch en kerstontbijt.
En dit vond ik ook fancy af
Ouders die zelf croissantjes of pizza maakten. Veel leuker leek mij dat dan gewoon zo’n goedkope diepvriespizza.
Woow dat is echt next level
Ik zat vroeger op turnen en op een gegeven moment kan je niet meer in je gewone sportkleren maar moet je een turnpakje dragen.
Ik mocht toen zo’n zwarte gladde legging kopen van mijn ouders, was daar zo blij mee!
Uiteraard hadden de populaire meiden zo’n korte /driekwart. Maar ik als koukleum kocht een lange…
Heb een aantal vriendinnen die dit ook hadden, maar dat is zonder holletje Ze plakker er gewoon een klein steentje op die gemiddeld zo’n 2 jaar blijft zitten. Of is dit iets anders?
Ons turnpakje was glimmend aan de bovenkant en suède aan de onderkant. Iedereen had een kort glimmend sportbroekje voor er overheen, een soort fietsbroek maar dan zonder kussen als het ware. Mijn ouders hadden voor mij speciaal een suède laten maken in dezelfde kleur als de onderkant van het pak en als ik er nu op terugkijk zag dat er echt super mooi en professioneel uit. Maar nee hoor, ik voelde me de enige pleb die zich geen broekje van de sport2000 kon veroorloven
Haha die pakjes kan ik me ook herinneren!
En de broekjes die je omschrijft bedoel ik ook, doordat het zo lang was, was het allemaal weer net niet…
Ik voelde me altijd heel fancy als ik chocolade sigaretten had. Voelde ik me net miss Scarlet van ons cluedo spel.
Dit! Ik deed ook altijd alsof ik san het “roken” was met van die zoute stokjes
Volgens mij bestaan die chocolade sigaretten niet meer. Ik vrat ze met papier en al op hahaha
Ze bestaan nog wel maar heten nu anders en een beetje een andere verpakking zodat ze nu op iets anders lijken pennen of zo :’)
Ik heb ze in ieder geval niet meer zien liggen met Sinterklaas
Ik ook, dat papier was ook echt lekker ofzo.
Hahahaha wij hadden ook deze grijze, eerst 4 maar uiteindelijk zijn ze stuk voor stuk allemaal per ongeluk uit het raam gevlogen
Jaa ik heb laatst bij de Hema in de sale een paar multicolor hartjes oorbellen als deze gekocht.
Werd er meteen door aangetrokken en snapte niet waarom. Week later viel het kwartje, net als die plak oorbellen van vroeger
Oh god ja, ik wilde altijd dat mijn vader van die pluche Playboy dobbelstenen nam aan de binnenspiegel.
Wist ik veel wat Playboy was en waarom mijn vader dat niet in zijn brave leaseauto wilde