Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Ik had dat met die touwtjes. Super leuk totdat het vet lelijk uitgroeit en je de hele pluk moet afknippenšŸ˜‚

2 likes

Oh ja ik ook! Vooral omdat ik de oude kleding van mijn buurmeisje kreeg en zij mocht kleding dragen die mijn moeder ordi vond maar die ik wel heeeeeel graag wilde. Broeken met gaten en strassteentjes erop bijv. en blotebuiktruitjes. Die mocht ik dan alsnog alleen thuis aan maar goed, beter dan niks.

4 likes

Hahha nou bij mij was het zo strak gedaan en mijn hele haar daaronder totaal afgestorven dat afknippen beter was :joy: was ook al wel dik uitgegroeid hoor

1 like

Hahahha dit is echt een actie voor vaders

haha ja terwijl de meeste blonde meisjes die dat deden eigenlijk vooral kaal leken en soms hadden ze dan die hoofdhuid zo enorm verbrand.

2 likes

Niet thee uit een teezakje maar los:

image

Not sure why, volgens mij is thee los zelfs goedkoper dan uit een zakje.

2 likes

Waarom zou dat zijn? Gevalletje Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn, maar het toch wel zijn :sweat_smile:

2 likes

Ohh flashbacks naar mijn eerste studentenjaar. We gaven een vriendin precies zo’n doos, maar dan met losse thee van sostrene grene (dus niet fancy of duur ofzo). Zij vond het blijkbaar wel fancy, dus elke keer dat we daar thee kregen mochten we met zijn zessen 2 zakjes met minieme hoeveelheid thee erin delen. Jaren later werd dezelfde doos nog steeds gebruikt, en volgens mij is ze er ook wel eens verontwaardigd over geweest dat de smaak er een beetje af was.

17 likes

Van die SES creatieve sets om iets van gips te maken en dan vooral de variant dat je 1 groot beeldje kon maken bijvoorbeeld een beer of zo. Ik heb dat een keer gekregen voor een verjaardag en toen mocht ik het wel gebruiken, maar verder niet want dat was te veel werk en gaf teveel kneizooi. Ik was soms jaloers dat bij andere kinderen er regelmatig dingen met gips werden gemaakt. :’( Zou best nog een keer zo’n set willen kopen. :sweat_smile:

26 likes

Leuk leuk! Ik heb toevallig deze week een setje met unicorns gekocht (voor de verjaardag van mijn nichtje maar ik wil wel samen met haar knutselen)

2 likes

Oooh dit was zo leuk! Ik maakte zo veel paardenbeeldjes hiermee, was echt feest om die dingen te maken. Vond het wel echt vervelend dat je dan EEN HEEEEELE DAG moest wachten tot ie droog was. Ga dit echt elke week voor mijn kind kopen later, wil heel de vensterbank vol hebben staan met lelijk geschilderde beeldjes van m’n kind.

16 likes

Ik ga morgen maar bij de speelgoedwinkel een setje kopen. Dan heb ik wat te doen naast het werken aan studieopdrachten. :wink:

1 like

Ohh super leuk dit. Ik weet nog een kinderfeestje dat we allemaal een beertje mochten schilderen, er was ook glitter om op het truitje van de beer te strooien :heart_eyes:

2 likes

afbeelding

Of Yoki! Mijn ouders kochten dat echt noooooit,voelde altijd heel bijzonder als ik ergens anders Yoki kreeg.Mijn ouders kochten altijd bovenstaande.Nog steeds hou ik stiekem van Yoki <3

Wat ook altijd heel chique voelde was als mensen heel uitgebreid ontbeten.Dan stond de hele tafel vol met broodjes,yoghurt,cruesli,jus d’orange en wel 10 soorten beleg.Mijn moeder deed dat alleen met bijv. Pasen.Wij smeerden gewoon wat broodjes in de keuken en aten het op voor de tv.

22 likes

Ik had dit maar dan met Yakult, van die kleine flesjes. op de basisschool was er een meisje en die dronk dat elke dag. En ze vertelde ook hoe goed en speciaal het was. Ik geloofde het helemaal :zipper_mouth_face:

3 likes

risotto

Zo een klein flesje kindercola.
Wij mochten geen prik drinken thuis maar heel af en toe kregen we dit.

4 likes

Vroeger vond ik het echt fancy dat m’n klasgenootjes een oppas hadden! Dat ze dan na school naar huis gingen en daar zat dan de oppas die altijd lekkere dingen maakte en spelletjes deed enzo. M’n moeder had passief inkomen dus was altijd gewoon thuis en ging echt niet elke middag na school met ons zitten spelen.

6 likes

Heb er ook nog nooit van gehoord, maar ik denk een uitkering oid?

Oh ja beetje onduidelijke beschrijving haha. Geld dat voor je werkt, in dit geval investeringen. Geen uitkering oid.
Maar daardoor was m’n moeder dus gewoon thuis ipv dat ze op een kantoor zat oid.

3 likes