Ik had dit maar dan met Yakult, van die kleine flesjes. op de basisschool was er een meisje en die dronk dat elke dag. En ze vertelde ook hoe goed en speciaal het was. Ik geloofde het helemaal 
risotto
Zo een klein flesje kindercola.
Wij mochten geen prik drinken thuis maar heel af en toe kregen we dit.
Vroeger vond ik het echt fancy dat m’n klasgenootjes een oppas hadden! Dat ze dan na school naar huis gingen en daar zat dan de oppas die altijd lekkere dingen maakte en spelletjes deed enzo. M’n moeder had passief inkomen dus was altijd gewoon thuis en ging echt niet elke middag na school met ons zitten spelen.
Heb er ook nog nooit van gehoord, maar ik denk een uitkering oid?
Oh ja beetje onduidelijke beschrijving haha. Geld dat voor je werkt, in dit geval investeringen. Geen uitkering oid.
Maar daardoor was m’n moeder dus gewoon thuis ipv dat ze op een kantoor zat oid.
Wow ja @vuilnisglitter dat ga ik op mijn visionboard zetten. Stel dat iemand dan aan je vraagt: ‘Wat doe jij voor werk?’ en je kunt zeggen ‘Ik heb geen werk, mijn geld werkt voor mij.’ Next level fancy.
Ik vind ‘passief inkomen’, nu ik weet wat het is, juist wel mooi discreet.
Omg ik moest hier ineens aan denken. Was dit bij meer mensen een ding op de basisschool? Ik voelde me zo fabulous.

Ik mocht het nooit omdat het slecht zou zijn voor mn tand😒
Bij mij op de middelbare school! Samen met lipgloss en haarmascara.
Ik heb dit een keer gedaan dmv superlijm te gebruiken 
Zat toen op de basischool hahaha
Dit is echt dezelfde categorie als de nagelpiercing.
Het leek mij ooit echt super luxe om in een flat te wonen met balkon. Ik zei dan altijd dat ik daar graag zkh willen wonen later en dan fijn met de Barbies op het balkon kon spelen. Helemaal fantastisch was het als er zo’n glazen wand bij was met van die vogel afbeeldingen. Vond ik echt heel mooi.
Mijn droom is overigens uitgekomen al was dat meer een appartementen complet want was maar drie hoog. Helaas nooit met Barbies op het balkon gespeeld.
Hahaha ja ik ben nu weer even afgezakt naar een hoekwoning zonder balkon maar wat niet is kan nog komen 
Haha mijn buurvrouw heeft dit nu nog steeds en ik vind het zo lellek!

Is dit kralengordijn al voorbij gekomen? Een musthave voor elke meidenkamer in 2001!
Boah ja wat voelde ik mij hip met dat ding.
Jaaa! Die had ik ook eentje. Wel tegen de muur want de deur ging naar binnen open dus daar had ik niks aan haha