Oh ik ook! En dan om mijn gympen (converse en adidasjes) onder jurkjes, broeken en ja eigenlijk alles. En ik had ook dr martens! Terwijl de rest vooral op ballerina’s liep en hakken. Ik was echt een uitzondering, wel grappig om te zien dat nu 9/10 op sneakers loopt. Heel andere mode.
Hahah zulk soort sokken had ik! Omg ik kan me het gevoel aan mijn tenen nog helemaal indenken. Zat zó niet lekker!
Ik vond bow biters ook erg fancy en wilde die graag. Mocht ik natuurlijk niet 
Heeft iemand dat gehad vroeger?
Ik had dit echt jaarlijks nadat ik in Turkije op vakantie was geweest haha. Vond het indd echt heel fancy, maar als ik er nu naar terug kijk echt no thanks. Idk als ik foto’s terug zie, ziet t er echt niet uit. Van dat blonde haar en dan die vlechtjes 
Ik had hem en vond mezelf he le maal de shit
Had m zelfs meegenomen naar school
Jaaa ik vond Turkije altijd zoooo luxe klinken he! En zooo ver weg haha. Weet nog dat een meisje op de basisschool daarheen ging op vaka tie en terugkwam met van die armbandjes met van die oogjes. Dacht echt wauw haha.
En nu… ben zelf getrouwd met een Turk hahha
Ik had dat met die touwtjes. Super leuk totdat het vet lelijk uitgroeit en je de hele pluk moet afknippen😂
Oh ja ik ook! Vooral omdat ik de oude kleding van mijn buurmeisje kreeg en zij mocht kleding dragen die mijn moeder ordi vond maar die ik wel heeeeeel graag wilde. Broeken met gaten en strassteentjes erop bijv. en blotebuiktruitjes. Die mocht ik dan alsnog alleen thuis aan maar goed, beter dan niks.
Hahha nou bij mij was het zo strak gedaan en mijn hele haar daaronder totaal afgestorven dat afknippen beter was
was ook al wel dik uitgegroeid hoor
Hahahha dit is echt een actie voor vaders
haha ja terwijl de meeste blonde meisjes die dat deden eigenlijk vooral kaal leken en soms hadden ze dan die hoofdhuid zo enorm verbrand.
Niet thee uit een teezakje maar los:

Not sure why, volgens mij is thee los zelfs goedkoper dan uit een zakje.
Waarom zou dat zijn? Gevalletje Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn, maar het toch wel zijn 
Ohh flashbacks naar mijn eerste studentenjaar. We gaven een vriendin precies zo’n doos, maar dan met losse thee van sostrene grene (dus niet fancy of duur ofzo). Zij vond het blijkbaar wel fancy, dus elke keer dat we daar thee kregen mochten we met zijn zessen 2 zakjes met minieme hoeveelheid thee erin delen. Jaren later werd dezelfde doos nog steeds gebruikt, en volgens mij is ze er ook wel eens verontwaardigd over geweest dat de smaak er een beetje af was.
Van die SES creatieve sets om iets van gips te maken en dan vooral de variant dat je 1 groot beeldje kon maken bijvoorbeeld een beer of zo. Ik heb dat een keer gekregen voor een verjaardag en toen mocht ik het wel gebruiken, maar verder niet want dat was te veel werk en gaf teveel kneizooi. Ik was soms jaloers dat bij andere kinderen er regelmatig dingen met gips werden gemaakt. :’( Zou best nog een keer zo’n set willen kopen. 
Leuk leuk! Ik heb toevallig deze week een setje met unicorns gekocht (voor de verjaardag van mijn nichtje maar ik wil wel samen met haar knutselen)
Oooh dit was zo leuk! Ik maakte zo veel paardenbeeldjes hiermee, was echt feest om die dingen te maken. Vond het wel echt vervelend dat je dan EEN HEEEEELE DAG moest wachten tot ie droog was. Ga dit echt elke week voor mijn kind kopen later, wil heel de vensterbank vol hebben staan met lelijk geschilderde beeldjes van m’n kind.
Ik ga morgen maar bij de speelgoedwinkel een setje kopen. Dan heb ik wat te doen naast het werken aan studieopdrachten. 
Ohh super leuk dit. Ik weet nog een kinderfeestje dat we allemaal een beertje mochten schilderen, er was ook glitter om op het truitje van de beer te strooien