Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Ik kwam een foto tegen en daar draag ik een enkellange wikkelrok. Al mijn vriendinnen hadden er één, met Afrikaanse invloeden, olifanten enzo.

Kan jammer genoeg geen plaatje vinden op internet

5 likes

Ik zag gister in een museum ineens een kind met zo’n uitrek shirt, haha. Blijkbaar bestaat het nog

1 like

Ik voelde mij er echt sexy in (was 12). Had een witte met kersen van de Pimkie. Vond die winkel sowieso fantastisch.

3 likes

Bedoel je zulke?

Grote afbeeldingen

Hmm weet eigenlijk niet of dit het wel is en of ze met olifanten print bestonden.
Maar vond deze (de korte versie) als kind echt ge-wel-dig, liep er het liefst de hele zomervakantie in.

9 likes

Jaaa mijn moeder had 2 korte voor mij gemaakt, een roze en groene! Al waren dat broekjes met een flap aan de voorkant zodat het van de voorkant een rokje was :sweat_smile:

1 like

Dit zijn denk ik gewone omslagdoeken :thinking:

1 like

Schuddebuikjes!

3 likes

In combi met gekleurde Adidas vestjes!

gewoon alles, behalve de laatste. nu ben ik blij als ik een halfuur eerder naar bed kan

2 likes

Ik kreeg mijn melk ook altijd in een tupperware beker mee. Ik denk ook dat mijn afkeer voor melk door de lauwe melk op school komt…

1 like

Ik was ook altijd heel blij als er weer een vuilnis zak vol met kleren voor mij was :woman_facepalming:

2 likes

Haha jaaa ik had deze ook, matching met m’n kleine zusje. En dan idd de heeele vakantie elke dag je bikini aan + deze rok.

Ohhh idd dit soort dingen op vakantie. Op een gegeven moment had je ook zoiets maar met gekleurd touw dat ze rondom een pluk haar vlochten of iets met sooet van veren dat ze in je haar vastmaakten. Wilde dat altijd zoooo graag haha. En jaloers zijn op kindjes die na de zomer terugkwamen op school met zo een fancy kapsel!

4 likes

Oh ik ook! En dan om mijn gympen (converse en adidasjes) onder jurkjes, broeken en ja eigenlijk alles. En ik had ook dr martens! Terwijl de rest vooral op ballerina’s liep en hakken. Ik was echt een uitzondering, wel grappig om te zien dat nu 9/10 op sneakers loopt. Heel andere mode.

1 like

Hahah zulk soort sokken had ik! Omg ik kan me het gevoel aan mijn tenen nog helemaal indenken. Zat zó niet lekker!

3 likes

Ik vond bow biters ook erg fancy en wilde die graag. Mocht ik natuurlijk niet :roll_eyes:

Heeft iemand dat gehad vroeger?

4 likes

Ik had dit echt jaarlijks nadat ik in Turkije op vakantie was geweest haha. Vond het indd echt heel fancy, maar als ik er nu naar terug kijk echt no thanks. Idk als ik foto’s terug zie, ziet t er echt niet uit. Van dat blonde haar en dan die vlechtjes :joy:

1 like

Ik wilde altijd Goochem het gordeldier, maar het mocht nooit. Ik wil dit eigenlijk nog steeds wel.

45 likes

Ik had hem en vond mezelf he le maal de shit

Had m zelfs meegenomen naar school

4 likes

Jaaa ik vond Turkije altijd zoooo luxe klinken he! En zooo ver weg haha. Weet nog dat een meisje op de basisschool daarheen ging op vaka tie en terugkwam met van die armbandjes met van die oogjes. Dacht echt wauw haha.

En nu… ben zelf getrouwd met een Turk hahha

29 likes