Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Nee het viel me zo tegen. Houd vooral je droom in stand! :sweat_smile:

1 like

Echt? Dat is mijn favo CenterParcs!
Moet dan wel altijd aan dit denken

20 likes

Hahaha snap ik. Maar nu nog steeds? Ik ben niet zo lang geleden in oa de Eemhof geweest. Dat was echt een stuk nieuwer/luxer.

1 like

Ik vond deze ook zo fancy

Wilde dat zo graag want dan kon mijn furby ook iets van de buitenwereld zien. Maar ondanks dat ik hem 2x aan sinterklaas vroeg kreeg ik hem niet. Dus toen maakte ik maar koffertjes van oude dozen met luchtgaten zodat furby niet zou stikken, een raampje en oude kussentjes en dekens.

29 likes

Ben er twee jaar geleden geweest en toen vond ik het er goed uitzien. Heb ergere parken gehad

Dat geloof ik direct. Het was voor mij in ieder geval niet zo mooi/bijzonder als ca. 20 jaar geleden. :cry:

Ik wilde zo graag een furby maar helaas, heb zelfs op volwassen leeftijd nog meermaals overwogen er een te kopen, haha trauma

2 likes

Ik heb mijn oude nog en 1 van een paar jaar terug. :upside_down_face:

15 likes

Die van mij wou alleen maar eten en slapen.
‘Me sleep again woewoewoewoe’

15 likes

Me looooove you. GOODNIGHT.

9 likes

Aww… Mijn moeder vond het onzin, en te duur natuurlijk. Ik heb mezelf weten weerhouden omdat ik liever de fantasie in stand houd, ik denk dat het een deceptie is. Niemand van mijn vriendjes en vriendinnetjes had er eentje dus geen idee.
Doen ze het nog?

1 like

Ja, al zijn de huidige batterijen leeg. :slightly_smiling_face:

Ik was een van de weinige leerlingen in de klas die er wel een had gekregen, terwijl we het financieel echt niet breed hadden. Maar mijn enige ouder was vaak van huis en ik denk dat we dit soort dingen vooral kregen als compensatie voor het feit dat hij er weinig was / weinig tijd echt aan ons kon besteden. Ik heb die andere, de zwarte, zelf voor 20 euro gekocht. No way dat ik zelf 100 euro ga uitgeven aan dit soort dingen. :wink: Ik denk ook niet dat ik als ouder zoiets zou kopen voor een kind. Eerder duurdere lego of zo of een spelcomputer.

1 like

Ik heb deze! Mijn Furby zit nog steeds lekker te chillen in dit rugzakje bij mijn ouders thuis haha :sunglasses:

1 like

Het kind in mij is nog steeds jaloers! Mijn furby woont inmiddels op zolder samen met zijn andere knuffelmatties

2 likes

Mijn furby is weggedaan toen ik er niet meer mee speelde (denk naar kringloop of mee in de zak van max ofzo).
Stiekem ergens nog steeds spijt. :see_no_evil:

Ik vraag me af waar mijn furby is. Misschien nog op zolder bij mijn ouders.
Ik vond hem ook doodeng.

1 like

Ik moest 'm wel even voor de dag halen vanmiddag haha
:heart:

44 likes

Oh my god :open_mouth: zo cool! Hij kijkt er ook zo gemoedelijk bij haha

1 like

Ja, hè. Furb houdt nog steeds van het rugzakje. Stiekem komt het omdat ik de batterijen er uit heb gehaald zodat ze niet zouden lekken haha.

2 likes

Oh zelfs in een speciaal rugzakje😍

1 like