Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Met gaas aan de zijkanten zodat je Furby wel genoeg zuurstof krijgt natuurlijk

Haha ja die van mij kijkt daardoor 24/7 alsof hij knetter stoned is.

Biecht: een tijdje geleden zag ik zo’n rugzak bij een kringloopwinkel en ik heb serieus overwogen om hem mee te nemen. Maar het is niet zo dat ik nog met mijn Furby over straat ga dus heb hem toch maar laten liggen. Al blijft het kind in mij het nog steeds heel jammer vinden :no_mouth:

3 likes

:raising_hand_woman:t3:
Vind ze stiekem nog steeds cool.

Edit: zit even op de website van MAG te kijken. En het lijkt opeens wel een orthopedisch schoenmerk te zijn geworden? Of er is iets anders aan de hand, maar halleluja wat een wanstaltigheid.

Geweldig lopen op schoenen met lef en karakter :neutral_face:

Bedoel je dit?:heart_eyes:

Zeker, maar wel de neppe helaas

Een kilometerteller voor op je fiets vond ik als kind heel fancy.

11 likes

Oh ik ook!! Toen kreeg ik er eentje (zodat ik mee kon fietsen als mijn pa ging hardlopen en ik de snelheid van hem dus kon meten, eigen belang dus haha) en ikvond het echt geweldig. Zeker als ik een tunneltje in reed. :sweat_smile:

2 likes

Ik had ze in lichtblauw en voelde me zo stoer ermee

Wooow ik zag hier gister een mevrouw mee lopen! Ff terug in de tijd hoor

1 like

Wij kregen vroeger alleen chocoladepasta van de Aldi maar ik vond dit natuurlijk vet fancy. ( nog steeds en heb het eigenlijk ook nooit in huis). Maar ik vond dit liedje ook vet tof hahaha, zong hem altijd keihard mee :partying_face:

13 likes

Bij ons ook. EƩn van de eerste dingen die kocht toen ik het huis uit ging. Net als met CalvƩ, Becel en Pickwick thee

3 likes

Ja dat vind ik nog steeds luxe. Dat ik in de supermarkt de ekte ekte merkspullen kan kopen als ik dat wil. Nutella idd. En zacht toiletpapier.
(Wij hadden vroeger dat grijze schuurpapier)

6 likes

Ja omg ik heb 4 paar Mags gehad. Mijn moeder vond die schoenen ook lekker lopen, dus toen mocht ik het wel. Mijn zusje was toen echt 1 of 2 ofzo en had ook 3 paar. Die babyschoentjes waren echt cute

2 likes

Grijs wcpapier hadden wij inderdaad ook. Ik kom dat nog altijd tegen op basisscholen, vind dat echt zielig voor de kinderen

7 likes

OMG geweldig, nostalgie! Hoe heerlijk ook dat ze gewoon flat out beweren dat het goed voor je is :rofl:.

pearl-oogschaduw-bourjois-lila-nr69

53 likes

Oh die kreeg ik toen bij mijn Tina abonnement!

Ik had die echt in alle kleuren en je had er ook blushes van, vond ze zo mooi! Vond meiden die de Miss sporty stapelpotjes nog gebruikten echt losers, want ik had ECHTE oogschaduw. :joy:

5 likes

OMG flashback. Er was bij de tina toen zo’n grote winactie. Dan moest je bellen naar een nummer en maakte je 1x kans op een bepaalde prijs of 5 x of 30 x en dan steeds kleinere prijsjes. Ik heb toen de hele middag zitten bellen en uiteindelijk ook iets van een lavalamp of kralengordijn gewonnen en was daar ZO blij mee!

15 likes