Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Wtf wat een naar interview ook. Alsof het die man totaal niet boeit hoe hij met die mensen omging.

4 likes

Jaaa ik heb ook roze glitter beschermers voor mijn schaatsen!

Helaas wel zonder cotton candy geur haha!

9 likes

Ja ik kan mee een herinneren met Lee van Blue. Ik vond het toen al echt apart dus vandaar dat het me is bijgebleven.
De vraag was hoe hij zichzelf warm hield in bed ofzo, en het antwoord was dat hij dan scheetjes liet in bed en soms gewoon even in bed plaste want dat werd dan warm?!?!?

8 likes

Haha deze heb ik zelfs op m’n Noren

8 likes

Dit doet me denken aan mijn Esmeralda carnavalskostuum op de basisschool. Voelde me super fancy in deze zigeunersoutfit

21 likes

Dit is nog degene die ik mij kan herinneren! Had geen idee dat ze die nu nog maakten.

Ik had ook de middelste blauwe als (laptop)tas, voelde me daar toen zo volwassen mee. Geen idee waarom ik niet gewoon een rugzak had want ik nam toch alleen maar boeken en papieren mee naar school.

unnamed

12 likes

Vorig jaar zag ik een Oilily-tas in de kringloop in goede conditie in zo’n ‘90’s handtasje onder je okselstijl’ en ik heb er nog steeds spijt van dat ik die niet heb.

5 likes

Ohh ik had die linksonder! Wilde ik toen zoooo graag hebben en uiteindelijk van m’n toenmalige vriend gekregen volgens mij. Echt wel lang mee gedaan ook, die tassen waren wel echt van goede kwaliteit.

3 likes

Ik ging op de site kijken van oilily. Wat een prijzen voor kleding!

1 like

Ik had die blauwe rechtsboven, bij de Girlz gewonnen trouwens. Trots dat ik er op was! Vind het eigenlijk best jammer dat ik 'm heb weggedaan.

1 like

Love al die berichtjes over de Hitkrant, Girlz en BO.
Die eerste twee waren mijn favoriet. Vooral in de Hitkrant bij de lezersbrieven die Tanja die altijd passief agressief antwoorde op mensen. Volgens mij werkt ze nu bij zo’n sufkuttenblaadje. En Emiel Ratelband had toch ook zo’n rubriek? Met vragen over sex enzo ahaha. En de Girlz die stal mijn broertje altijd voor die vragen over sex.

1 like

Ik heb mijn tas zo’n 2 jaar geleden verkocht aan mijn nichtje. Na 10+ jaar zag die er echt nog als nieuw uit terwijl ik hem een lange periode dagelijks gebruikte. Echt hele degelijke kwaliteit!

1 like

Ik had deze parfum ook, gekregen voor mijn verjaardag, dat vond ik echt heeel fancy. Want oilily was voor rijkelui / kakker kinderen ofzo (denk dat mijn moeder dat ooit gezegd heeft, want als kind heb je zo’n mening denk ik niet zomaar.

1 like

Aaah ik vond kleding van Oilily ook altijd zo mooi. Volgens mij was dat ook echt een ding in de jaren '90, met al die kleuren en printjes. Maar zo reteduur, dat ging mijn moeder echt niet voor me kopen hahaha
Gelukkig voor mij, was er een vrouw in het dorp die altijd merkkleding kocht voor haar dochters en 2 keer per jaar altijd dingen verkocht waar ze uit waren gegroeid. Daar ging ik dan soms met mijn moeder heen om wat leuke dingen uit te zoeken.
Zo heb ik daar ooit een trui van Oilily gekocht, ik weet nog hoe prachtig ik die vond. Ik heb die trui opgedragen tot het helemaal tot de draad versleten was hahaha

5 likes

:heart:

51 likes

Ik heb die laatste ontiegelijk vaak gespeeld.

2 likes

Dit was zoooo leuk!

1 like

Hahaha ja hier ook.

1 like

Dit! Ik was het verknal vergeten… heb hier uren mee gespeeld idd.

2 likes

Vond dit vandaag tijdens opruimen. Ik vond zulke tasje vroeger echt zo fancy! Was er helemaal gek op!

33 likes