Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Omg rook die naar De Droomvlucht? :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Geen idee. Volgens mij beetje zoetig.

1 like

Hahah zo kreeg ik toen ik klein was via een vriendin van mn moeder de tina (ik was 8 ofzo). Nou superleuk, maar ja sommige lezersvragen begreep 8-jarige Lentex nog niet. Dus midden in de zomer, buiten in de tuin riep ik: “maaaam, wat is masturberen?” Nou zij wilde geen antwoord geven, dus ik bleef het vragen (ik bedoel gillen door de tuin :joy:). Duurde nog 2 jaar voor ik antwoord had gevonden, want mijn moeder werd boos toen ik het vroeg. :woman_shrugging:

Jammer dat google nog niet bestond toen :joy:
En gelukkig wisten mijn ouders niet wat Carry slee allemaal schreef, want kleine Lentex had alle kleine kinderboeken op die leeftijd al uit :smirk:

Oh enne toen ik een jaar of 13 was en geld verdiende met mijn bijbaantje kocht ik ook de hitkrant en girlz en break out :smirk: gelukkig kende mijn ouders dat ook niet hahaha

(Nee mocht wat dat betreft best veel en daarin geen grenzen, maare uitleg krijgen ho maar )

5 likes

“Nou lieve Lentex, dat is zelfzorg.” :shushing_face:

4 likes

Ohhh zo herkenbaar.
Mijn moeder spreekt en leest geen Nederlands dus ik waande mij onbespied toen ik de Breakout! zat te lezen. Maar ja… sommige plaatsjes zeggen meer dan tekst en ze had op de taalcursus voldoende geleerd om te weten dat het over beffen, pijpen en soa’s ging.
Ze was woest. Heeft mijn vader ingelicht. Ik heb onder dwang de tijdschriften terug naar de bieb moeten brengen :weary:

6 likes

Haha wat een verschil! Het was bij mij juist mijn moeder die voor het eerst de break out voor ons kocht!

1 like

Mijn 1 jr oudere nicht zei;
‘Masturberen doe je zodat je klaarkomt’

Oke, thanks?

Ze kwam uit de randstad en zat op een Montessori school, dus dan weet je dat soort dingen blijkbaar. In had in elk geval geen idee wat ze bedoelde

5 likes

Ik vind het altijd zo raar als ouders spastisch doen als hun kinderen over sex leren en of vragen stellen.

Daar moet je toch juist blij mee zijn.

9 likes

Deels mee eens maar deels weet ik niet of een 8 jarige hier goed aan doet om te weten wat het is. Lastig. Hoe zou je zoiets kunnen uitleggen aan een kind?

2 likes

Jaaa, ik had een abo op Break-out en de Hitkrant. Echt genieton als daar een ‘mijn geheim’ special in zat. Al die kinders van nu met hun gratis peurno weten niet hoe zwaar wij het hadden. Of wachten op je wekelijkse break-out of een computersoa riskeren via Kazaa op latere leeftijd.

12 likes

Mijn vader scheurde altijd die pagina’s uit mijn break out toen ik 9 was. Maar niet voor lang, want ik werd dan boos omdat ik stukken interviews miste en mijn break out viel daardoor uit elkaar. Vond die pagina’s altijd wel leuk om ff te kijken​:joy::joy:

1 like

Je had in de BO ook altijd een naakte meid en jongen, vond dat altijd extreem pikant toen :joy:

2 likes

Sinds ik dit weet vind ik het eigenlijk best erg dat dat zomaar gebeurde…

5 likes

WTF

1 like

Wowowow the tea

Ja dat had ik idd paar jaar geleden ook ergens gelezen. Laat maar weer zien dat er onwijs veel nep is. Schijnt ook dat veel interviews met buitenlandse artiesten in de hitkrant(en denk ook wel break out) voor een groot gedeelte verzonnen werden?

Ja wilde dit net posten! En in Programma Over de Jaren 90 oid werd er ook over gesproken, is het waard om te kijken!

Volgens mij in deze:
Bekijk Een programma over de jaren negentig: Erotiek op https://www.npostart.nl/VPWON_1311739

2 likes

Neeeeeeeeeee! :sob:

1 like

afbeelding

Dit was m’n eerste parfum set. Voelde me heeeeel fancy.

12 likes

Ze hadden sowieso altijd super vreemde interviews

Ik weet nog dat ze 3T (de neefjes van Michael Jackson van stuck on you) “interviewden” en toen moesten ze iets van 20 vrouwelijke BNers een cijfer geven gebaseerd op uiterlijk en zeggen wat ze ermee wilden doen.

Ze gaven sommige mensen ook een 3 ofzo (geloof Kim-Liam met dat gekke haar toen) en Sylvie meis kreeg een 10

Dat ik dit nog weet.

10 likes