Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Same :joy: :joy:

1 like

Pure nostalgie dit haha, bestaat dit nog?!

13 likes

Is nog steeds te koop!

1 like

Deze hoort hier misschien ook wel thuis. Ben vast niet de enige wiens hele schoenenstash vroeger uit deze dingen bestonden :sweat_smile:

40 likes

Ik wilde dit zo graag, maar zelfs als kind had ik al een hoge wreef en brede voeten. Dus ik paste hier nooit in :sob:
Gelukkig had mijn moeder een collega met schoenmaat 35/36 en zij gaf mij toen een paar oude pumps. Nou toen voelde ik me toch een partij fancy dat ik daar thuis op mocht rondlopen :sunglasses:

9 likes

Oeh mijn hele mond trekt samen hahaha zo zoet/zuur

2 likes

Ik proef deze foto gewoon haha

2 likes

Jaaa, dat je niet een stoel naar voren hoefde te klappen om in te stappen, mega fancy!

3 likes

Lavalampen :heart_eyes: met glitters​:heart_eyes:

25 likes

En dat je achterin ook een raam had dat je naar beneden kon doen, ipv zo’n klepraampje dat een cm open kon
En een knopje om de deur op slot te doen

3 likes

De hippe meisjes op kunstschaatsen hadden vroeger deze om hun schaatsen en ik wilde dat ook zooo graag. Ik had hele saaie witte normale

Dus nu heb ik, geïnspireerd door afgelopen week, lekker alsnog roze met glitter besteld voor m’n schaatsjes hahaha

28 likes

Ik kan helemaal in de behoefte voor glitters en kleurtjes komen hoor maar waarom heeft dat bedrijf bedacht dat het ook nog een lekker moet RUIKEN? Alsof je dagelijks aan je schaatsbeschermers zit te snuffelen🧐

6 likes

Sowieso kunstschaatsen. Ik moest het als kind met deze houtjes doen. Ik kon er wel supersnel op hèhè.

19 likes
16 likes

Hahahaha omg zo Amerikaans met die adelaar en cowboyhoed. En die dure versies en die lelijke diys naast elkaar.
“They look better”
U2vNMI

4 likes

Ik wou vroeger ook altijd parfum, maar mijn moeder wou natuurlijk haar dure parfum niet aan mij geven om mee te spelen dus kreeg ik Oilily kinderparfum :heart_eyes:

Vroeger vond ik van die bruistabletten ook helemaal fascinerend

4 likes

Ooh Oilily parfum, jaaaa! Ik vond die flesjes ook echt prachtig! :heart_eyes:

4 likes

Ik had met die flesjes ‘wat vond je vroeger fancy’ maar dan andersom. Ik vond volwassenen maar snobistisch dat dat een kinderluchtje was want het was toch lekker? Waarom zou dat niet voor volwassenen kunnen. Snapte niets van al die rare verschillen. Ben bijv ook veel te lang mijn tropical 8x4 blijven gebruiken :joy:

6 likes

Oh de Girlz, echt een droom. Ik mocht die nooit lezen want had er een keer 2 van een vriendin geleend toen ik 12 ofzo was en een van die 2 nummers was toevallig een special over seks. Ik had ze beneden laten liggen en dat was geen goede zet haha :joy::joy:

4 likes

Olily parfum, die rook lekker! Vrolijk flesje ook.
Ik had ook parfum van de efteling, die rook ook lekker.

Tenminste dat denk ik, ben benieuwd wat ik er van vind als ik het nu ruik.

1 like