Dingen die je altijd al tegen een bepaalde forummer hebt willen zeggen

@Jeg ik mis je op insta :cry: Hoop dat het goed met je gaat!

17 likes

@Steady love je profielfoto want dean winchester :heart:

4 likes

@inezweski jij weet van zoveeeel verschillende dingen wel iets af. Vind jouw feitjes en weetjes echt leuk. Lees je veel of hoe weet je dat allemaal :joy:

4 likes

Hahaha super leuk, lijkt me ook dat je altijd wel wat te vertellen hebt.

Ik zou graag de link van die wikipedia willen trouwens haha

1 like

@Espoir, ik heb het misschien gemist maar hoe is het met je vader? Is zijn operatie goed gegaan?

2 likes

Lief dat je er aan denkt! Hij wacht helaas nog steeds op een oproep, omdat de verzekering moeilijk doet om operatie etc te vergoeden in Macedonië. Nu hopen ze het deze maand nog in Nederland te kunnen doen, omdat de ziekenhuizen nu wat minder vol zijn. Maar het schiet niet op zo, hij wacht nu al sinds augustus :frowning: Daarnaast heeft hij ook nog kanker in zijn nieren, maar hij moet eerst aan z’n hart geopereerd worden en dan pas kunnen ze dat weghalen. :sweat_smile:

Ow, wat erg. Ik hoop mee dat hij zsm geopereerd kan worden in Nederland, maakt het allemaal wat makkelijk. Veel sterkte :heart:

2 likes

Dankjewel! :two_hearts:

1 like

@inezweski Zo leuk dat je er weer bent, ik smul altijd van je informatieve en originele posts haha (ook als ik niks met het onderwerp heb)

12 likes

@Zemraluani Elke keer als ik Worldle speel moet ik aan jou denken omdat jij zoveel van topografie weet. Ken je het al?
Elke dag kun je een land raden waarvan je het silhouet ziet, in zes beurten. Na elke poging krijg je een hint over de richting en afstand tot het land dat gezocht wordt.

“Worldle” https://worldle.teuteuf.fr

7 likes

Jaa heb ik een paar keer gedaan, maar toen weer vergeten te doen.

Thanks!

1 like

Ik vind het echt tof dat @Stofdoek onze nieuwe @Oprah is qua IKEA kennis😄

3 likes

Dat is ook wat waard! Mocht ik het ooit nodig hebben dan weet ik je te vinden!

4 likes

@Soy.peor waar moet ik naartoe in Griekenland?

Jij? chersonissos

9 likes

Mijn kater duurt nog langer dan de hele vakantie zelf dan

3 likes

Nja ik ben zelf alleen maar op eilandjes geweest. Maar ik zou zakynthos en mikanos skippen als je geen zin hebt in dure toeristische dingen haha.
Ik kom zelf van kalymnos dus je kan mijn locals supporten ( voor toeristen miss leuk voor 1 dag als je naar kos gaat. Of voor langer als je van abseilen en klimmen houd haha)

1 like

Zo’n hartje op de plek waar je benen samenkomen vind ik dubieus :joy:

3 likes

Jaaaa I know! Ik zag dit in de etalage en moest meteen aan mn deken denken

2 likes

Wow. Je hebt de hartjes er niet op gefotoshopt?

1 like