Dingen die je altijd al tegen een bepaalde forummer hebt willen zeggen

:heart::heart::heart:

Aah wat leuk om je hier weer te zien!!

1 like

@inezweski Ik weet niet of je de laatste tijd actiever bent of dat je posts me gewoon meer opvallen, maar ik vind het in ieder geval leuk! (En ik zie je ook voor me als de echte Inez Weski plus duizend konijnen)

11 likes

Heb je jouw konijn nu ook jouw eyeliner gegeven? :joy: Staat goed hoor!

7 likes

Hey @grace dit combineert wel grappig, zo’n gezellig taartje naast die titel van je (ik begrijp nog steeds niet waarom je een stone cold pimp bent maargoed)
Gefeliciteerd!

image

3 likes

Lief🥰

Ahh dat is zo lief :pleading_face::orange_heart: Ik ben ook echt niet dik, maar ben nog nooit zo zwaar geweest als nu en pas sommige favoriete items niet meer. Het zit vooral rondom mijn buik en heupen en daar heb ik best wel “last” van.

Maar working on it, dankjewel voor je lieve berichtje! Doet me goed!

1 like

@Karl_Lagerfeld ik ga 1x in een heel jaar naar de supermarkt uit pure noodzaak, HEBBEN ZE NIET WAT IK NODIG HEB. Ik ga nu echt nooit meer.

1 like

De audacity!!!

Wel heel benieuwd welk artikel jou in de supermarkt bracht… :thinking::thinking:

2 likes

@inezweski Ik zie jou zo vaak op het forum over de meest uiteenlopende zaken tips of bijzondere weetjes geven en daar kan ik zo van genieten. Echt heel leuk

13 likes

Neeee! Is leuk juist.

1 like

@Jeg ik mis je op insta :cry: Hoop dat het goed met je gaat!

17 likes

@Steady love je profielfoto want dean winchester :heart:

4 likes

@inezweski jij weet van zoveeeel verschillende dingen wel iets af. Vind jouw feitjes en weetjes echt leuk. Lees je veel of hoe weet je dat allemaal :joy:

4 likes

Hahaha super leuk, lijkt me ook dat je altijd wel wat te vertellen hebt.

Ik zou graag de link van die wikipedia willen trouwens haha

1 like

@Espoir, ik heb het misschien gemist maar hoe is het met je vader? Is zijn operatie goed gegaan?

2 likes

Lief dat je er aan denkt! Hij wacht helaas nog steeds op een oproep, omdat de verzekering moeilijk doet om operatie etc te vergoeden in Macedonië. Nu hopen ze het deze maand nog in Nederland te kunnen doen, omdat de ziekenhuizen nu wat minder vol zijn. Maar het schiet niet op zo, hij wacht nu al sinds augustus :frowning: Daarnaast heeft hij ook nog kanker in zijn nieren, maar hij moet eerst aan z’n hart geopereerd worden en dan pas kunnen ze dat weghalen. :sweat_smile:

Ow, wat erg. Ik hoop mee dat hij zsm geopereerd kan worden in Nederland, maakt het allemaal wat makkelijk. Veel sterkte :heart:

2 likes

Dankjewel! :two_hearts:

1 like

@inezweski Zo leuk dat je er weer bent, ik smul altijd van je informatieve en originele posts haha (ook als ik niks met het onderwerp heb)

12 likes