Dingen die je altijd al tegen een bepaalde forummer hebt willen zeggen

Haha ja maar geen skittles (of hoe heten die dingen uit de boeken?) die naar snot of oorsmeer smaken. :joy:

Smekkies! OMG dat had ik verdrongen.
Klinkt als kattenbrokjes. :joy:

@Floepsie, ik zie dat de Verbouwing van een Frans kasteel vandaag bij Seizoen 1, afl. 1 is begonnen!!

1 like

Ahhh shit waarom zie ik dit nu pas!
Ik dacht net al dat ik angel zag dus ik dacht huh dat was toch afgelopen? Maar dit was m’n kans om alles te zien :sob:
Volgende week weer een poging!

@Superheroes steeds als ik je naam en profielfoto voorbij zie komen word ik helemaal blij! Hopelijk kunnen we heeel snel weer genieten van live concerten van onze (ik neem aan) gezamenlijke favoriete band! :heart_eyes:

Aah wat leuk om te horen! Ja hopelijk komt er snel weer een concert, had jij ook kaartjes voor 2020?

Jaa ik ben 2 weken voor de lockdown nog naar concert in London geweest gelukkig maar had ook kaartjes voor concert@sea en ziggodome. Vrees dat die laatste niet snel meer herhaald wordt…

1 like

ik leef nog! ben al een paar dagen weer aan het lurken :’)

25 likes

Ik ben er als de kippen bij om dit te liken.

1 like

:heart::heart::heart:

Aah wat leuk om je hier weer te zien!!

1 like

@inezweski Ik weet niet of je de laatste tijd actiever bent of dat je posts me gewoon meer opvallen, maar ik vind het in ieder geval leuk! (En ik zie je ook voor me als de echte Inez Weski plus duizend konijnen)

11 likes

Heb je jouw konijn nu ook jouw eyeliner gegeven? :joy: Staat goed hoor!

7 likes

Hey @grace dit combineert wel grappig, zo’n gezellig taartje naast die titel van je (ik begrijp nog steeds niet waarom je een stone cold pimp bent maargoed)
Gefeliciteerd!

image

3 likes

Lief🥰

Ahh dat is zo lief :pleading_face::orange_heart: Ik ben ook echt niet dik, maar ben nog nooit zo zwaar geweest als nu en pas sommige favoriete items niet meer. Het zit vooral rondom mijn buik en heupen en daar heb ik best wel “last” van.

Maar working on it, dankjewel voor je lieve berichtje! Doet me goed!

1 like

@Karl_Lagerfeld ik ga 1x in een heel jaar naar de supermarkt uit pure noodzaak, HEBBEN ZE NIET WAT IK NODIG HEB. Ik ga nu echt nooit meer.

1 like

De audacity!!!

Wel heel benieuwd welk artikel jou in de supermarkt bracht… :thinking::thinking:

1 like

@inezweski Ik zie jou zo vaak op het forum over de meest uiteenlopende zaken tips of bijzondere weetjes geven en daar kan ik zo van genieten. Echt heel leuk

13 likes

Neeee! Is leuk juist.

1 like