Dingen die je altijd al tegen een bepaalde forummer hebt willen zeggen

@Bathwater ik wilde tegen jou gaan tikken waarom in hemelsnaam Bathwater? toen zag ik dat het op je avatar ook staat. Wat was er eerder, de naam of de avatar?

oooooh joh. een ding waar ik laat achter kom.

@Ludo ik mis mijn eigen hond echt heel erg en als jij iets post over de jouwe (hier of insta) word ik daar blij van <3

1 like

Een bonus voor jou in de samenvatting.

Samenvatting

31 likes

:scream:

M’n hart, ik smelt, dankjewel <3

1 like

Zo ben jij ook!

3 likes

@Jauregui ik vind jou altijd zo lief en behulpzaam overkomen!

3 likes

@anon98052296, ik kwam net terecht op je instagram en ik vind je ZO leuk! Ik heb net al je stories gekeken en ik vind je outfits on point, je stem leuk en door je rant over gender in de marketing heb ik inwendig gejuicht!

1 like

Ik wil @anon98052296 ook volgen!

1 like

Ah dit is zo lief
Ik zat net op de wc te denken, zouden er ook mensen zijn die mij ronduit kut vinden? Ik krijg zoveel lieve berichtjes, echt niet normaal haha. Dankjewel :heart:

@grace ik heet kxxylee op instagram!

ik ben ook even je stories gaan kijken, super leuk en jij hebt echt een fijne stem haha.

#stalkermodus.

1 like

Je uitgesprokenheid maakt dat ik denk dat er vast wel mensen zijn die je stom vinden, maar in mijn ogen is dat erg positief. Je zal maar door iedereen “wel leuk” gevonden worden!

1 like

Wat een leukerd ben jij! Ik volg je nu.

1 like

@anon81733682 ik vind jou altijd zo wijs, empathisch en rustig advies geven, altijd mooi om te lezen. Volgens mij ben jij een heel fijn persoon:)

3 likes

Heeel erg lief. Dankjewel😘

Even een ode aan @Eddie. Jij zegt bijna altijd wat ik denk alleen jij kan het altijd super goed verwoorden zonder iemand ooit te kwetsen oid. Altijd hele hulpvolle adviezen die super vriendelijk zijn maar wel zeggen waar het op staat

12 likes

En @anon69702710 heel blij dat ik eindelijk weet hoe je eruit ziet want je bent mijn girl crush (en ik snap niet dat mensen zeggen dat je op je avatar lijkt want ik vind je veel knapper)

Ah lief!!! Ik vind hetzelfde van jou :smiley:

1 like

Mee eens, jij bent echt een leuke forummer @Jumpsuit !!! Vond ik op het egf al en heb ik misschien al een keer eerder tegen je gezegd

2 likes

tag me! haha ik vergeet altijd te kijken