Dingen die je altijd al tegen een bepaalde forummer hebt willen zeggen

Oh wat lief dankjewel! Ik word er verlegen van :see_no_evil:.

1 like

jij moet gewoon fotoā€™s op je insta gaan posten

kan bevestigen dat @anon69702710 prachtig is

Nu wil iedereen je gezicht zien haha @anon69702710

2 likes

Wow jouw ogen, en je doet mij een beetje aan mijn nichtje denken haha

Oeps haha, heb geen foto van haar en zou die hier ook niet zomaar posten natuurlijk.

Hahahah ik vond het al gek dat die foto er nog steeds stond. Maar niet dus.

Normaal ben ik altijd te laat met dit soort dingen, maar ik heb de foto lekker wel gezien :heart_eyes:

@Zemraluani Iedere keer als ik je naam lees op het forum heb ik dit nummer in mijn hoofd voor een paar minuten :sob::sob::sob:

2 likes

omg sorry, wat een verschrikking. 5 minuten die ik nooit meer terugkrijg.

is dit nou kpop trouwens? nog nooit iets van gezien en ga ik ook nooit meer doen haha.

2 likes

Haha ja dit is kpop maar wel echt kutkpop :joy::joy:

3 likes

Neee! Heb ik kpop nu voo jou en de rest van het forum voorgoed verpestā€¦

Voor iedereen die het nog aandurft. Kpop kent een heleboel verschillende stijlen net als Westerse popmuziek!

Mijn playlist met niet-superkutte muziek:

2 likes

Ik vind kpop outfits helemaal te gek. En die dansjes :heart_eyes: maar bij de muziek denk ik steeds : Is het engels? Ohnee. Wat zegt tie nu??

2 likes

OkƩ ik wil dit al heel lang zeggen maar na je gifje in beutyblog is dit het moment: @VickyViolence jouw avatar is mijn lievelingsgif allertijden en daarom vind ik jou automatisch een leuke forummer hahaha
Donā€™t trust the b :orange_heart: :orange_heart:

1 like

Haha zij is echt mijn favoriete personage OOIT en James VDB die James VDB speelt omg wƔt een serie

8 likes

@Zemraluani, ik vind je briljant en volgens mij ben je ook supersexy, trouw met me.

1 like

Briljant? Wauw.

Ben er een beetje sprakeloos van Haha, maar vind jou ook heel leuk!

Hahah mijn kennis van jou als persoon is natuurlijk extreem oppervlakkig, maar ik vind de manier waarop jij dingen analyseert en vervolgens over weet te brengen echt onwijs intelligent overkomen en vooral heel erg grappig en leuk! Ik wilde het even kwijt, no shame (en ik ben geen creep hoor, gewoon openhartig!). :full_moon_with_face:

3 likes

Neee neee ik bedoel helemaal niet creepy, ik vind het gewoon echt heel lief en ik zou het irl nooit kunnen waarmaken!

1 like

@ellegirltalk Ben echt heel erg blij dat je er weer bent!!

@monkeyslut Ik vind het heel fijn om te lezen dat je nu voor jezelf de knoop hebt doorgehakt om op zoek te gaan naar een nieuwe baan. Ik vond het altijd zo zonde om te lezen dat je werk je zoveel stress opleverde en je zo onzeker maakte. Ik hoop echt dat je iets heel leuks gaat vinden wat goed bij je past!

3 likes

@LizzyBennet ah wat lief! Ja het is best wel een worsteling voor me geweest dit jaarā€¦ nu is het wel even spannend omdat ik geen idee heb wat ik nu ga doen, maar ik probeer het positief in te zien en alles staat nu nog open. Misschien ga ik wel weer een paar maanden reizen zelfs. En ik hoop dat ik straks een baan heb waar ik beter op mā€™n plek zit en waarschijnlijk denk ik dan ā€œhad ik dit maar eerder gedaanā€.

En ik zit nu al meteen een stuk lekkerder in mā€™n vel, werk gaat prima, er is geen spanning met mā€™n baas ofzo. Dus dat is ook heel fijn.

7 likes