Disney films

Ik ga 'm morgen kijken, ben zo benieuwd!

1 like

Jaaa hier staat die ook op de planning voor morgen. Heel veel zin in!

2 likes

Ik vond ‘m wel oké, niet zo leuk als verwacht / gehoopt. Weet niet precies waarom?

Ik vond Soul echt heel leuk, beter dan verwacht! Had er niet echt een beeld bij toen ik eraan begon, was ook een beetje bang dat ik hem saai zou vinden, maar ik vond hem echt heel leuk. Huilen van het lachen van dat moment dat die kattenziel op de brug naar het hiernamaals staat hahaha. MEOW.

5 likes

Ik heb hem gister ook gekeken met mijn dochter en we vonden het allebei leuke film, echt heel veel gelachen. Maar ook heeft het een mooie boodschap.

1 like

Wij vonden Soul ook leuk, die jazzmuziek :heart: en die kat was inderdaad geweldig, erg leuk bedacht!

Hebben jullie dit gezien?
Verklaart ook die prijsstijging.

Ben wel enthousiast want FX en Hulu hebben best veel goede series.
Het eerste aanbod is nog shit, maar ik denkt dat er wel veel goeie dingen aankomen.

3 likes

Oh dit is wel echt een goede toevoeging. Mij maakte de prijsstijging sowieso niet uit maar vind dit een goede verklaring hoor. Denk dat Disney+ nog wel eens heel groot kan gaan worden.

Heel blij mee!

Ik vond Soul ook fantastisch! Vond het stukje dat de hoofdrolspeler als kat wakker wordt in het ziekenhuis echt fantastisch, heb luidop gelachen. Heel tof met die jazzmuziek. Ik ga 'm later op het jaar sowieso nog eens bekijken.

1 like

Kan je dit misschien in een spoiler of blur doen? Denk dat de meeste fans hem wel gezien hebben, maar voor de zekerheid

1 like

Oehhh goede toevoeging! Hoop dat de Hulu series snel volgen.

omygod eindelijk een plek om desperate housewives terug te kijken!!
Ik zit nu altijd te klooien met mn laptop en een hdmi kabel en mn 20 gb aan downloads.

1 like

@influencer stuurde me dit filmpje en het wees me wel met de neus op de feiten, vind het erg treffend voor Disney. Also sad but not even surprised.

Ik kan het filmpje helaas niet zien, maar als het over PatF gaat, dan kan niemand ontkennen dat er tijdens het maken van de film veel fout is gegaan. Love het werk van Ron Clements en John Musker, maar je kan zien dat ze er later in 2016 veel van geleerd hebben.

https://www.tiktok.com/ @ohyikesmorgan/video/6912192562992319750

Kan je het zo wel zien als je de spatie weghaalt? Het gaat over zwarte mensen in dieren veranderen voor een groot deel vd film om ze more relatable te maken voor de witte kijker.
Ik weet niet of dat ook is waar jij op doelt.

2 likes

Aaah ja had ik het toch goed. Ik lees en luister er veel over, omdat ik PatF echt een hele leuke film vind en ik het een interessant onderwerp vind om te zien hoe je met de beste bedoelingen een film met veel flaws kan maken.

1 like

Ik vond Soul bijzonder, maar wel leuk! Heel aparte manier van animatie. Vriend vond het zelfs 1 van de beste Disneyfilms tot nu toe. Maar denk dat kinderen al helemaal geen hol snappen van deze film, vond hem best volwassen.

Hierbij nog een aanvulling op dit onderwerp!

(Mocht je de ondertiteling missen, die heb ik er zelf bij gezet voor op Instagram dus die kan ik je privé wel sturen)

O hier ook de link met spatie
https://vm.tiktok.com/ ZSv4qMmC/

1 like

Ik vond Soul erg mooi gemaakt. De film neigt sowieso meer naar Pixar dan naar typisch Disney, maar dat is ook wel logisch. Ze willen natuurlijk verschillende soorten films uitbrengen. Het is niet perse een film die ik zo nog een keer op zou zetten, helemaal niet met kinderen. Maar wel leuk gedaan.