Disney films


Ben benieuwd!!
4 likes

Heb hem gisteren gezien, vond het echt een hele goede film! Het verhaal is niet heel spannend of origineel, maar de uitvoering, echt zo mooi! En hij is grappig, lief, gevoelig, alles. En natuurlijk geweldig dat het om sterke vrouwelijke POC draait (zonder dat er de nadruk op wordt gelegd dat het zo bijzonder is dat vrouwen bepaalde dingen doen of bepaalde eigenschappen hebben oid), en er zit geen zoetsappige romantische verhaallijn in. Ja, echt een topper.

1 like

Wat goed om te horen dat die zo leuk. Heb ik iets om naar uit te kijken over 3 maanden.

1 like

Raya and the Last Dragon is een aanrader. Heel mooi ook!

2 likes

Ik was eigenlijk van plan om te wachten, maar ik krijg nu toch wel heel veel zin om hem alsnog eerder te huren :innocent:

Met welke Disney-film zou je hem vergelijken? Qua hoe goed dat ie is etc?

Pfoeh ik weet niet waarmee ik hem zo snel zou vergelijken. Misschien een mix van Vaiana en Frozen 2?

1 like

Oef dat zijn wat mij betreft wel een van de leukste! Misschien toch maar kijken vanavond :innocent:

Ik heb wel geweigerd om er 31ā‚¬ voor te betalen hoor, ik betaal Disney al elke maand, het is goed met ze, alsof ze nog niet genoeg geld hebben :roll_eyes:

Hahaha ja ik heb het ook via een andere manier gekeken.
Als het een tientje was had ik het zeker betaald, want zo duur is de bios ook. Maar 22 euro?!?!? Mickey kan mā€™n reet likken.

1 like

Vond Raya and the Last Dragon ook leuk! (Gewoon gedownload). Niet super bijzonder verhaal, maar wel weer heel mooi geanimeerd.

Volgende op de planning die ik ga kijken zijn de Lady en Vagebond real action, Big Hero 6 en Zootopia

1 like

Heb je nog nooit Big Hero 6 en Zootropolis gezien?!?! :scream:

Haha nee! Ik ben de afgelopen tijd juist een beetje allemaal films af aan het gaan die ik nooit gezien heb. De nieuwe heb ik nu allemaal wel gezien maar juist iets oudere nog niet

Er zou een live action van the Little Mermaid begin 2021 komen. Is daar iets bekend over? Kan online eigenlijk niets recents vinden en leek mij zo leuk!

Ik dacht er laatst ook nog aan, weet alleen dat er gedoe was om een donkere actrice die Ariel zou gaan spelenā€¦

Ben dit topic even aan het bijlezen. Mijn favoriete klassiekers zijn toch wel Mulan en Beauty and the Beast denk ik. Van de nieuwe vond ik Moana en Tangled heel mooi. De meeste Live Actions vind ik maar tegenvallen, alleen Aladdin vond ik wel tof gedaan (op die blonde prins na).

Coco vond ik echt een onwijze tegenvaller :see_no_evil: komt waarschijnlijk omdat ik daarvoor The Book of Life heb gezien. Kwam ook een aantal jaar eerder uit. Zelfde omgeving/idee, maar veel unieker in zijn stijl. Is ook geen Disney en ik denk veel minder gezien dan Coco, dus waarschijnlijk een impopulaire mening. Vond/vind Coco dus ook een beetje een aftreksel van dat verhaal, ondanks dat het er natuurlijk prachtig uit ziet!

Ben heeeeel benieuwd naar Raya, maar ga inderdaad niet dat extra geld betalen. Dan maar even wachten.

1 like

Mn man had Raya gedownload als verrassing dus gisteren alsnog gekeken :heart_eyes:. Vond de animatie heel mooi en ik snap de vergelijking met Vaiana wel. Maar ik had op den duur (spoiler: toen ze naar het 3e/4e stuk van de steen op zoek waren) wel het idee dat ik het verhaal nu wel kende. Vond hem ook minder grappig dan andere Disney films, maar overall wel een goede film!

3 likes

@Calypso @KipTokTok hebben jullie nu ook geld teruggekregen? Ik had al teruggevraagd, maar moet ik nou weer die 6.99 betalen?

Ik heb het gestorneerd diezelfde dag nav het advies van de klantenservice. Kreeg gisteren idd ook een mailtje met dat ze het zelf gingen terugstorten? Heel verwarrend. Ik zie wel wat er gebeurt.

1 like

Oke net contact gehad en we moeten afwachten. De betaling is nl wel doorgekomen en Disney stuurt ons dan weer een automatische incasso.
Mocht ons account toch worden afgesloten, dan moeten we contact opnemen

1 like

Ik had niet gestorneerd omdat er ook stond dat ze het terug zouden storten en heb het inderdaad terug.