Disney films

Hahaha bedankt voor de tip! Ik ga wel goed op die heerlijke slechte graphics en animaties in deze film. :rofl:

1 like

Wooow! Zo niet Disney eerder DC/WB, maar dit is wel hoe ik de Disney live action films had willen zien. Niet 1 voor 1 nagemaakt en gewoon een soort What Ifs

9 likes

Ja, love it! Ben zo benieuwd naar deze film. En vind Emma Stone ook echt leuk!

2 likes

Hmmm…ik ‘erger’ me aan het slechte Engelse accent.

2 likes

Neeee zeg dat nou niet. Nu ga ik er op letten :fearful:

Oeeeeh ziet er wel goed uit, ben niet zo’n fan van de live action films maar ben hier wel benieuwd naar!

1 like

Same, ik twijfelde de hele tijd is ze een bekakte Amerikaanse vrouw of is dit een matig Engels accent. Vooral naast Emma Thompson en Mark Strong die echt perfecte Engelse accenten hebben.

Ik was eigenlijk niet zo geïnteresseerd in een Cruella prequel. Ik vind dat karakters vaak minder interessant worden wanneer je heel hun jeugd en jonge jaren moet meemaken. Laat bad guys gewoon bad guys zijn.

Ik krijg er een instant Harley Quinn gevoel van. Het heeft precies dezelfde vibe.
Weet niet zo goed of ik dat positief of negatief vind…

Ik ben wel enthousiast! Dit soort live actions spin offs - net zoals Maleficent - vind ik een beter idee dan een halve remake zoals Mulan.

3 likes

Ja eens! Omdat die er ‘los’ van staat kan ik die film veel meer waarderen, kom niet aan de originals :joy::triumph:

Gaan jullie Raya and the Last Dragon volgende week bestellen?

Nee, ik wacht wel tot ‘ie gewoon op Disney + staat.

2 likes

Waarschijnlijk wacht ik ook gewoon tot ie er op staat zonder een extra bijdrage te moeten doen. Wel heel benieuwd naar die film!

Het scheelde voor mij dat ik al ontzettend lage verwachtingen had van Mulan door de berichten hier, maar ik ben heel blij dat ik op die film gewoon gewacht heb ja :joy::joy:

2 likes

Geen film, maar ben gister begonnen aan Wandavision. Vind het wel intrigerend. Begreep van IMDB dat het eigenlijk pas echt spannend wordt vanaf aflevering 3. Ben nu bij aflevering 2, dus ben benieuwd.

Kom in het marvel topic!

1 like

@Calypso oh nice! Wist niet dat die er was. Ik wacht nog even want ben idd te bang voor spoilers. Ik vrees dat ik weinig van de Easter eggs in Wandavision ga begrijpen omdat ik in mijn hele leven misschien twee Marvel films heb gezien. Of valt het dan ook nog prima te volgen?

Ben trouwens wel van plan om de MCU films te gaan kijken.


Deze zomer al :scream:

12 likes

Omg

Net weer Up gezien. Keihard gehuild natuurlijk. Alles aan die film is gewoon perfect en er is zó goed nagedacht over het script. Op het einde komt alles zo goed samen. En de muziek is gewoon zo goed. Married Life is prachtig.
Ik denk dat Ratatouille, Wall-E en Up dé beste Pixarfilms ooit zijn.

6 likes