Disney films

Deze trailer is zo mooi :heart_eyes:

Voor degene die naar alle drie de Disney films willen: https://webwinkel.ad.nl/passepartout-live-action-disney

Ik was laatst in de Disney winkel met m’n man en hij zei: je zou toch gek worden van de hele dag deze muziek!
Ik vond het juist geweldig, wilde het liefst de hele dag meezingen :joy:

4 likes


Ik zie niks staan over dat Nederland als eerste deze service mag testen :pensive:

Welke Toy Story vinden jullie het leukst?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4 wordt het leukst!

0 stemmers

Ik ga echt huilen als 4 tegenvalt omdat 1 tot en 3 een mooi verhaallijn heeft. Zou zonde zijn als ze dat nu verpesten

2 likes

Ik hoop echt op een marathon ergens. Heb voor de premièreavond en de dag erna al vrij gevraagd. :sweat_smile:

2 likes

Ik ben benieuwd.

Even een polletje
Hebben jullie ooit Steamboat Willie helemaal bekeken?

  • Ja
  • Nee
  • Wat?

0 stemmers


Oehhh en deze!
1 like

Ik ga zondag aaaaaaaah!

1 like

Leuk! Ik wil dit weekend of volgende week gaan . Had geen zin eerst, maar de film ziet er toch wel leuk uit

Ik ga vanavond! Ben heeel benieuwd

2 likes

ik heb aladdin net gezien en snap de negatieve recensies echt niet, ik vond 'm echt leuk en het zag er ook allemaal prachtig uit. alleen bij sommige liedjes hebben ze een of andere beat eronder gezet waardoor 't net niet was (helaas ook een van mn favoriete nrs :unamused:), maar vond iedereen ook goed gecast vooral aladdin en zelfs will smith als genie

4 likes

Ik vond 'm ook echt wel leuk en entertaining! Ik heb de originele Aladdin misschien maar één of twee keer gezien als kind (waarschijnlijk omdat ik hem te eng vond; wat ik me na het zien van de nieuwe film best voor kon stellen), dus weet niet goed in hoeverre ze met elkaar overeenkomen. Ik vond het ook een opvallend feministische boodschap hebben, nogmaals weet niet hoe dat in het origineel is, maar vond ik wel verfrissend!

Oh ik kan echt niet wachten!

ik ken het origineel uit mn hoofd en hij is redelijk dichtbij, er zijn wel nieuwe dingen toegevoegd en ook wat wrggelaten, maar voor het meeste deel is het verhaal hetzelfde, en ook de feministische boodschap zat al in het origineel. alleen jafar is in het origineel vele malen enger en creepier, dus misschien toch nog een keer kijken :wink:

1 like

Ik hoorde trouwens dat Jafar gespeeld wordt door een Nederlander! Dat vond ik dan wel weer leuk haha

klopt ja! hij zat in hartenstraat (enige nederlandse film die ik leuk vond :’))

Ik heb kaartjes gekocht voor Aladin voor zondag! En wil met m’n vriend gaan, maarre, denken degenen die ‘m al gezien hebben dat het ook een leuke film is voor mannen? Hij is niet perse Disney fan…

mjah ligt natuurlijk ook aan zn voorkeuren buiten dat en hoe hij musicals trekt :stuck_out_tongue:

Ik heb ‘m samen met m’n vriend gezien en hij vond hem ook leuk! Hij is wel sowieso best makkelijk qua films en series en houdt ook veel van Disney :yum:

Er zaten btw ook veel andere stelletjes in de zaal dus zo gek is het denk ik niet!

Ehhh haha, ik heb het er nog wel even met ‘m over :sweat_smile: