Welke Toy Story vinden jullie het leukst?
- 1
- 2
- 3
- 4 wordt het leukst!
0 stemmers
Welke Toy Story vinden jullie het leukst?
0 stemmers
Ik ga echt huilen als 4 tegenvalt omdat 1 tot en 3 een mooi verhaallijn heeft. Zou zonde zijn als ze dat nu verpesten
Ik hoop echt op een marathon ergens. Heb voor de premièreavond en de dag erna al vrij gevraagd. 
Even een polletje
Hebben jullie ooit Steamboat Willie helemaal bekeken?
0 stemmers
Ik ga zondag aaaaaaaah!
Leuk! Ik wil dit weekend of volgende week gaan . Had geen zin eerst, maar de film ziet er toch wel leuk uit
Ik ga vanavond! Ben heeel benieuwd
ik heb aladdin net gezien en snap de negatieve recensies echt niet, ik vond 'm echt leuk en het zag er ook allemaal prachtig uit. alleen bij sommige liedjes hebben ze een of andere beat eronder gezet waardoor 't net niet was (helaas ook een van mn favoriete nrs
), maar vond iedereen ook goed gecast vooral aladdin en zelfs will smith als genie
Ik vond 'm ook echt wel leuk en entertaining! Ik heb de originele Aladdin misschien maar één of twee keer gezien als kind (waarschijnlijk omdat ik hem te eng vond; wat ik me na het zien van de nieuwe film best voor kon stellen), dus weet niet goed in hoeverre ze met elkaar overeenkomen. Ik vond het ook een opvallend feministische boodschap hebben, nogmaals weet niet hoe dat in het origineel is, maar vond ik wel verfrissend!
Oh ik kan echt niet wachten!
ik ken het origineel uit mn hoofd en hij is redelijk dichtbij, er zijn wel nieuwe dingen toegevoegd en ook wat wrggelaten, maar voor het meeste deel is het verhaal hetzelfde, en ook de feministische boodschap zat al in het origineel. alleen jafar is in het origineel vele malen enger en creepier, dus misschien toch nog een keer kijken 
Ik hoorde trouwens dat Jafar gespeeld wordt door een Nederlander! Dat vond ik dan wel weer leuk haha
klopt ja! hij zat in hartenstraat (enige nederlandse film die ik leuk vond :’))
Ik heb kaartjes gekocht voor Aladin voor zondag! En wil met m’n vriend gaan, maarre, denken degenen die ‘m al gezien hebben dat het ook een leuke film is voor mannen? Hij is niet perse Disney fan…
mjah ligt natuurlijk ook aan zn voorkeuren buiten dat en hoe hij musicals trekt 
Ik heb ‘m samen met m’n vriend gezien en hij vond hem ook leuk! Hij is wel sowieso best makkelijk qua films en series en houdt ook veel van Disney 
Er zaten btw ook veel andere stelletjes in de zaal dus zo gek is het denk ik niet!
Ehhh haha, ik heb het er nog wel even met ‘m over 
Ik ga vanavond 
Ik vond het een leuke en mooie film! Ik snap de negativiteit dan ook totaal niet. Het schrok me enorm af en ik kreeg ook een beetje spijt dat ik al een ticket besteld had. Zeker na de fiasco die Beauty and the Beast heet. Ik ben blij dat ik alsnog gegaan ben en mijn eigen mening kon vormen.
Will Smith was ook heel goed en iedereen die bang is dat hij overheersend oid is, moet niet bang zijn. Hij heeft de geest op zijn eigen manier gedaan.
Als je nog een beetje bang bent om te gaan, omdat je het origineel gewend bent… ga toch! De aanpassingen zijn niet overdreven (alleen snap ik die toevoeging van Dalia niet, want de film is alsnog niet voor de Bechdel Test geslaagd) en passen goed bij het verhaal.
Oh en ik ben nu verliefd op degene die Aladdin speelt (ja ik heb echt geen type
)