Disney films

Ik ga vanavond :scream:

2 likes

Ik vond het een leuke en mooie film! Ik snap de negativiteit dan ook totaal niet. Het schrok me enorm af en ik kreeg ook een beetje spijt dat ik al een ticket besteld had. Zeker na de fiasco die Beauty and the Beast heet. Ik ben blij dat ik alsnog gegaan ben en mijn eigen mening kon vormen.
Will Smith was ook heel goed en iedereen die bang is dat hij overheersend oid is, moet niet bang zijn. Hij heeft de geest op zijn eigen manier gedaan.
Als je nog een beetje bang bent om te gaan, omdat je het origineel gewend bent… ga toch! De aanpassingen zijn niet overdreven (alleen snap ik die toevoeging van Dalia niet, want de film is alsnog niet voor de Bechdel Test geslaagd) en passen goed bij het verhaal.

Oh en ik ben nu verliefd op degene die Aladdin speelt (ja ik heb echt geen type :sweat_smile:)

1 like

Oh ik dacht dat ie uit Rusland moest komen :’)

@Vaiana ik vind 'm ook wel wat haha en dat terwijl ik initieel nog niet verkocht was

Huh? Ik dacht dat die prins Zweeds oid moest zijn, haha! De grootste mysterie van de film

alleen jammer dat z’n solo nummer zo bagger klonk :sob:

One Jump Ahead. Misschien ken ik het origineel te goed, maar het lied word een soort van gezongen gepraat met een beat eronder en mwah. Geen fan ervan.

daar heb je wel een punt haha. twee dingen die ik miste waren trouwens:


(snap wel dat ze 't iets minder op uiterlijk gebaseerd hebben, maar vond dit altijd een leuk stukje) en
image

5 likes

Jaaaaa sexy Jasmine is wel gemiste kans! Verder echt heerlijk en goed gecast, vond Will
Smith ook echt goed. Favo stuk vond ik toch echt de binnenkomst als Prins Ali :sparkles:

Op naar de Lion Kiiiiiiiiiing nu

1 like

Gister gezien! Ik vond ‘m wel leuk, maar niet fantastisch. Ik denk dat ik tot nu toe Jungle Book de leukste vond, van de films die ze naar het ‘echt’ hebben vertaald! Ik vond die trailer van de Lion King wel echt heel veelbelovend! Dat is toch wel (voor mij) de ultieme Disney film. Zin an :smile:

Ik heb de film net gekeken en ik kreeg tranen in mn ogen.
Dit was mijn favoriete film en was zo bang dat het niet aan mn verwachtingen zou voldoen maar ik ben aangenaam verrast!
Bij de intocht van prins Ali las ik de ondertiteling en hoorde ik Pierre Bokma als de geest.

1 like

Ooooh ja met (ik geloof) Endgame kwam ie ook al op het scherm. Echt kippenvel, kan niet wachten!

De posters van The Lion King zijn uit. Echt zo raar om dit te zien. Wel goed raar, haha!

Samenvatting










11 likes

Haha super leuk!! Zou m’n grote droom zijn om zo’n film in te spreken, helaaas haha

1 like

Vind het zo knap gemaakt dat ‘ie ook echt een beetje ondeugend kijkt!

1 like

Ik kijk hier zooooo naar uit! :heart_eyes:


Ziet er echt mooi uit! Ik ben echt benieuwd :grin:

3 likes

Ik zag net op Facebook de trailer voorbij komen, ziet er leuk uit! Mooi gemaakt ook inderdaad

Cool! En eindelijk weer eens een nieuw verhaal ipv al die remakes en sequels, denk dat Coco (:heart:) de laatste original was?

5 likes

Het trekt mij echt nog helemaal niet. Maar mij kennende zit ik toch weer in de bios met de release.

Weer een nieuwe preview, met de stem van Beyoncé!

3 likes