Disney films

Thanks @Sedana

3 likes

Ik zit in een loop van Youtube video’s over Encanto en I love it haha. Ik kan de liedjes ook echt niet uit mijn hoofd krijgen. Hoe complex het allemaal in elkaar zit is echt wel weer top! Ik vond deze video tof en informatief :slight_smile:

10 likes

Supervet! Dankjewel voor het delen!

1 like

Ik kreeg deze gister ook in mijn aanbevolen en it did not disappoint :ok_hand: zo leuk gedaan, heb helemaal zin om ook al z’n andere filmpjes te kijken haha!

1 like

Jeej! Nieuw Disney tijdperk. Gewoon alles wat Lin Manuel Miranda maakt. :grin: de film en de muziek is ook echt geweldig. Zo veel goede projecten gemaakt het afgelopen jaar.

8 likes

Hahah ik wilde net hetzelfde artikel komen posten!! Leuk om te zien dat de film zo populair is.

Ik moet hem dus nog steeds kijken​:sweat_smile::rofl:

1 like

Ik moet encanto nog steeds afkijken​:joy:. Mn vriend werd helemaal gek van dat familie madrigal lied dus zijn toen wat anders gaan kijken… vond dat lied ook wel erg all over the place. Maar ben benieuwd naar de rest van de film :blush:

Ga ik dit weekend eens uittestenšŸ˜‚.
Coco vond hij wel leuk trouwens :).

Gewoon op repeat zetten

1 like

:expressionless:

Ik heb net Disney+ gedownload en een abonnement afgesloten speciaal voor Encanto te kijken. Maar nu kan ik hem niet vinden op de app? Ik snap er niks van en Google helpt me ook nier verder. Iemand een idee toevallig? Leeftijd beperking staat ook al op ā€˜AL’.

Wat gek! Zie je hem als je hier op klikt: Kijk Encanto | Volledige film | Disney+?

2 likes

Oh nu krijg ik dit. Huh. Toch nog maar eens kijken naar de instellen dan. Thanks.

Edit: oeps ik had hem juist op alleen voor alle leeftijden staan ipv letterlijk alles bekijken :joy:

2 likes

Haha, gelukkig opgelost. Veel kijkplezier :heart_eyes:

1 like

Deze trailer is zoveel beter! Minder dan een maand wachten :grin:

2 likes

Ik ben volgens mij nog gekker op Encanto dan mijn dochter. Heb steeds de muziek op repeat staan. En ben helemaal in mijn nopjes met de encanto stickers op whatsapp.

5 likes

Heeft iemand ā€˜Vacation Friends’ op Disney+ gezien? Heb er vannacht naar gekeken omdat ik niet kon slapen door de wind, maar ik heb me kapot gelachen. Het is eigenlijk een hele slechte film, maar op de goeie manier. Zo ontzettend stompzinnig met de ene belachelijke situatie na de andere. Heerlijk.
Met John Cena die ik nog nooit in een film had gezien, maar vond hem hilarisch.

Ik heb de film vandaag voor de derde keer gezien en ik vond 'm elke keer dat ik 'm keek weer leuker dan de vorige keer! En jaaaa die stickers :heart_eyes:

1 like

First look van Pinocchio, vind het een heel schattig beeld zo :smiling_face_with_three_hearts:. In september op Disney+

En morgen komt Turning Red op Disney+, ben heel benieuwd want mijn verwachtingen na de trailer zijn niet zo hoog… Kan dus alleen maar meevallen!

10 likes

Eh… Normaal klaag ik altijd dat de films zo ā€œmutedā€ zijn qua kleuren, maar dit is wel heel fel. Het contrast is ook zo groot. Ik krijg hier echt een soort Sonic-vibes van. Maar ik weet dat ik deze film geweldig ga vinden vanwege Tom Hanks dus… komt goed hahaha.

Ik heb heel veel zin in Turning Red. Hoe meer beelden ik zie, hoe leuker ik het vind. Van wat ik zie hebben ze de tienermeiden echt heel goed geschreven.