Turning Red is leuk!
Is het de beste film ooit? Nee, maar deze film laat wel heel goed zien hoe tienermeisjes zijn. En de muziek zit in m’n hoofd.
Wel leuk dat het echt hetzelfde design is, hij ziet er precies zo uit als t origineel.
Mee eens! Vond de rode panda wel een mooie metafoor voor de buien in de puberteit en origineel. Ik had wel miljoenmiljard plaatsvervangende schaamte om die moeder overigens,omg
Nee, ik voelde ‘m niet. Vond deze echt onwijs kinderlijk, ondanks de metaforen die erin zaten. Vind het stijltje van de personages ook niet zo leuk.
Nee, ik had hetzelfde. Vond het echt een kinderfilm terwijl ik de meeste Pixar/Disney films ook voor volwassenen leuk vind. Moest ook heel erg wennen aan de manier van animeren. Denk niet dat ik deze snel nog een keer op zal zetten.
Dit wordt ook niet mijn favoriet. Op zich wel een oké film, maar zoveel plaatsvervangende schaamte en Ls je dan ook thuis zit en het kan pauzeren schiet het niet op. Wel leuk dat het een beetje klassiek coming of age verhaal is met een pubermeisje en dat het niet alleen over jongens gaat.
Ja dat volwassene mis ik ook wel. Pixar is niet meer de studio die films voor volwassenen maakt.
Ze moeten weer iemand zoals Brad Bird een film laten regisseren.
Te cute
Ja, ik dacht ook gelijk Inside Out. Dat is zeker 1 van mijn favoriete pixar films. Ik ben benieuwd of deze ook zo mooi is.
Rescue Rangers is een aanrader als je ff een simpele film van anderhalf uur wil kijken. Veel easter eggs en cameos. Bring back Ugly Sonic!
I hate it. Ik ga dit alleen vanwege Tom Hanks kijken.
En alsof ik nu hyped moet zijn, omdat de makers van The Lion King en Beauty and the Beast dit gemaakt hebben… die films zijn vreselijk!
Ik vind het vreselijk dat al die live action films zo vaal qua kleur zijn. Waar is de kleur?!?! Geef ons meer contrast en verzadiging.
Helemaal eens! Ik heb niks met de live action Beauty and the Beast en Lion King.
Misschien moet Taika Waikiki een disney live action regisseren!
Dat lijkt me echt super! Maar ik denk dat hij het voorlopig te druk heeft met een nieuwe Star Wars film.
Omg jaaa De Speurneuzen plzzz
@Sedana jouw mening telt niet. Ik ben nog steeds door Emma Watsons autotunestem getraumatiseerd
Ahh Tom Hanks . Ben wel heel benieuwd!
Heb hier zo geen behoefte aan…
beauty and the beast was matig en lion king vond ik oprecht zonde van mn tijd.
Waititi haha
Hahaha omg damn autocorrect!
Tom Hanks is trouwens super productief geweest tijdens Corona, ik heb het gevoel dat er 5 films met hem uitkomen dit jaar :o