Ben benieuwd naar Hocus Pocus 2. Vind het heel leuk dat de originele hoofdcast a.k.a. de Sanderson Sisters meedoen.
Oh en confession: ik heb de kleine zeemeermin 2 nooit gezien maar heb er nu wel zin in🤭
Ben benieuwd naar Hocus Pocus 2. Vind het heel leuk dat de originele hoofdcast a.k.a. de Sanderson Sisters meedoen.
Oh en confession: ik heb de kleine zeemeermin 2 nooit gezien maar heb er nu wel zin in🤭
Ik ga vanavond Hocus Pocus 2 kijken. Zo benieuwd. Zal vooral een nostalgie tripje worden, hoop dat ze t niet hebben verneukt.
Heb echt zo’n zin in die film!! Tot nu toe zijn ze op IMDB best positief.
Ja en de reviews zijn ook best prima. Gelukkig maar!
Haha same! Helemaal gemist in m’n jeugd. Ga toch maar eerst 1 kijken, die staat er gelukkig ook op.
Positief verrast, echt een waardige opvolger. Het lijkt naadloos aan te sluiten op de eerste film en toch zijn er moderne twists die niet geforceerd irritant zijn.
Heerlijke sfeer!
Klinkt goed! Ik ga ‘m morgen kijken, expres begin deze week nog de eerste film opnieuw gekeken.
Ik ga 'm nu kijken! Zit al klaar met snacks, haha. Had er al zin in, maar ben nu nog meer benieuwd!
Ik ga ze nu allebei voor het eerst kijken! Zit lekker in het donker met een dekentje op de bank met taart en thee haha
Heb Hocus Pocus 2 net gekeken en vind het een leuke opvolger!
Vond de paar kleine verwijzingen naar de eerste film ook leuk!
Edit: er is ook een post-credit scene op 1:43:15 ongeveer
Kom er net via een random youtube filmpje achter dat “Disenchanted” (dus Enchanted 2) al gewoon uit is. Wat is dit weer voor miserabele marketing, waarom komt deze film niet gewoon als grote release uit in de bioscoop?
Strange World is ook zo slecht gepromoot. Hier draait de OV maar 1 keer op een dag?
Net Disenchanted gekeken, vond hem leuk! Ook grappig dat Idina nu “let it grow, let it glow” zingt.
Net Disenchanted gezien. Aan de ene kant wassie wel leuk, maar ik miste toch iets. Het is niet zo hartverwarmend als Enchanted.
Maar die James Marsden is tegenwoordig echt hott
Ik heb vandaag een poging gedaan, maar mijn dochter maakte na 10/15 minuten snel duidelijk dat we toch (weer) Vaiana moesten kijken komende week op een avond maar poging 2 doen.
Omg yessss
Strange World is leuk! Het is een beetje als een goede post-renaissance film zoals Atlantis en Treasure Planet.
Ik snap wel dat zo’n braaf bedrijf als Disney het niet durft te promoten. Kennelijk zijn er veel oudere mensen die boos vanwege het thema. Slappe mensen!
Wat bedoel je met thema? Dat het de 500ste disneyfilm is ‘met het eerste gay personage’ of iets anders?
Milieu