Sinds een paar maanden hebben we Vaiana ontdekt en damn, ik moet élke keer huilen bij bepaalde liedjes. Ik vind het zo’n mooie film.
Deel 2 heb ik nog maar half gezien maar ik vind hem nog een beetje too much voor m’n dochter.
Ik vond deel 2 echt goor en doodeng voor jonge kinderen, geen idee wat de rating is verder maar de gemiddelde zesjarige moet daar toch nachtmerries van hebben zou je denken
Ja ik moet bij de eerste altijd ff die paar monsters skippen (behalve Tamatoa want die is cool) en op het einde dat lavamonster maar voor de rest is ie goed te doen voor m’n 3 jarige dochter. Maar bij die 2e moest ik zo ver vooruit spoelen dat ik 't verhaal ook niet meer echt volgde
Haha nee dat kan ik me voorstellen
(nou zat er weinig verhaal in maar dat beetje wil je wel mee krijgen natuurlijk)
Hebben jullie al zin in Lilo & Stitch live action? Ik ben helemaal geen fan van de live action films, maar deze lijkt me zo leuk!
ja! ik heb lilo & stitch pas een maand geleden voor het eerst gezien wel, maar ik ben sinds een paar jaar steeds meer geïnteresseerd in polynesische inheemse cultu(e)r(en) dus daarom trekt het me nog meer, ben heel benieuwd! hoop op hula en mooie beelden van hawai’i <3 en ook wel chill dat stitch niet zo raar te echt lijkt zoals de dieren in de kleine zeemeermin en de leeuwenkoning, vind dat zo afdoen van het fantasieverhaal waarin dieren kunnen praten.
Ik ben geen fan van de live actions en toen deze aangekondigd werd was ik er erg huiverig voor, maar tot nu toe ziet alles er prima uit en heb ik er ook zin in! Lilo & Stitch is echt zo’n beetje mijn grootste favoriet uit mijn jeugd, dus ik hoop dat ze het niet verpesten.
Ze moeten wel veel hula fragmenten hebben. De actrice die Lilo speelt is een goede danseres. Ik zal kijken of ik de reel kan vinden die ik zag van haar.
En ze is zo’n cutie!!!
Lilo is echt perfect gecast
omg wat een fantastisch lief kind en ze lijkt echt op lilo gewoon!