ja! ik heb lilo & stitch pas een maand geleden voor het eerst gezien wel, maar ik ben sinds een paar jaar steeds meer geïnteresseerd in polynesische inheemse cultu(e)r(en) dus daarom trekt het me nog meer, ben heel benieuwd! hoop op hula en mooie beelden van hawai’i <3 en ook wel chill dat stitch niet zo raar te echt lijkt zoals de dieren in de kleine zeemeermin en de leeuwenkoning, vind dat zo afdoen van het fantasieverhaal waarin dieren kunnen praten.
Ik ben geen fan van de live actions en toen deze aangekondigd werd was ik er erg huiverig voor, maar tot nu toe ziet alles er prima uit en heb ik er ook zin in! Lilo & Stitch is echt zo’n beetje mijn grootste favoriet uit mijn jeugd, dus ik hoop dat ze het niet verpesten.
Ze moeten wel veel hula fragmenten hebben. De actrice die Lilo speelt is een goede danseres. Ik zal kijken of ik de reel kan vinden die ik zag van haar.
En ze is zo’n cutie!!!
Lilo is echt perfect gecast ![]()
omg wat een fantastisch lief kind en ze lijkt echt op lilo gewoon!
Ik wil met m’n dochter naar Jumpers in de bioscoop. Maar in de app en trailer staat steeds “alleen in de bioscoop”. Betekent dat dat die film nooit op Disney+ gaat komen?
Nee. Dat betekent enkel dat de film op dit moment alleen in bioscopen draait en niet ook op streamingdiensten of fysieke media te bekijken is. Disney deed dat heel vroeger al, voordat ze iets uitbrachten op VCR. Ik weet dat nog uit de jaren '90.
Tegenwoordig doen ze het weer omdat tijdens covid Turning Red bijvoorbeeld wel direct op Disney+ terecht kwam. Eigenlijk een heel misleidende uitspraak. Uiteindelijk komt elke film van Disney ook op Disney+ terecht.
Dankje! Dan denk ik dat we nog maar even wachten om te gaan. Ze wil dat dan vast weer op repeat zien maar ik vind 1 keer naar de bios gaan voor een film wel genoeg ![]()
Hahaha ja dat ken ik. Er zijn bepaalde films die ik vrijwel woord voor woord kan meepraten omdat ze zo vaak hebben aan gestaan hier. ![]()
Mocht je dochter dieren leuk vinden; Miss Moxy (niet van Disney, wel animatie) vonden mijn dochter (7) en ik ook een leuke film. Jumpers staat ook op onze lijst om te bezoeken. ![]()
Ik ben daar met mijn 3 jarige geweest (want: alle leeftijden) maar zij vond hem doodeng en er waren twee kindjes van dezelfde leeftijd in de zaal die eerder weg gingen omdat ze het te spannend vonden. Mijne vind wel veel spannend hoor, maar als je niet zo’n waaghals hebt dan is Miss Moxy misschien meer iets voor thuis op een klein scherm
Vond 'm zelf overigens wel echt leuk voor een kinderfilm!
Ohh is 'ie voor alle leeftijden? Ik vind hem eerder voor vanaf 6 jaar inderdaad want er zaten wel wat spannende stukjes bij.
Ik was naar een voorpremiere en heb later zelfs nog opgezocht of het niet toch nog aangepast was naar 6 jaar en ouder omdat mij dat veel passender had geleken!
Welke Disney films zouden jullie aanraden voor 5 jaar? Aangezien bijna overal 6 bij staat. We hebben tot nu toe Cars 1 en Teigetjes Film gekeken!
Binnenstebuiten is prachtig!
Elemental ook, die is volgens mij officieel vanaf 6 maar mijn dochter heeft die gezien toen ze nog net 5 was en dat ging prima.
Eigenlijk heb ik nooit zo op die leeftijdsindicatie gelet om eerlijk te zijn.
Maar wat mijn kinderen van 4 leuk vinden: Frozen (deel 1 en 2 en alle korte filmpjes op disney+), lion king, toy story (alle delen en korte filmpjes ook), kleine zeemeermin, lilo en stitch, doornroosje, sneeuwwitje, mulan, belle en het beest.
En eigenlijk alles van winnie the pooh, vooral de lollifanten film.
Zelfde hier. Mijn dochters zijn nu 3 en 5, maar hebben echt al heel veel gezien. Ze vinden Turning Red ook erg grappig, andere prinsessenfilms en ze vinden de Lego filmpjes van Disney ook leuk.
Ja hier ook, Frozen, Vaiana, Encanto, tegen de tijd dat mijn dochter 6 was vond ze het al niet leuk meer. Ligt er natuurlijk ook per kind aan wat ze eng of te spannend vinden…
Hoort het er ook niet een beetje bij om getraumatiseerd te worden door de Klokkenluider van Notredame, Tarzan en Sneeuwwitje? ![]()
Of Dombo, ik heb dus nooit de live action gekeken, ik durf niet ![]()
Die slaan we over ja, haha. Net als Bambi (eigen jeugdtrauma
)