Ik ben benieuwd naar Inside Out 2! Vond die eerste film zo leuk.
Gegarandeerd huilen đĽš
Ik baal! Love Turning Red (en de muziek!). Vond Elemental ook heel leuk.
Vond juist zo mooi dat Pixar altijd hun eigen ding deed. Je merkt echt dat de visie van John Lasseter weg is gegooid
Heb je ook gezien dat de bedenker van Turning Red een shawol is? Ik keek de Making of Turning Red en ineens kwam Ring Ding Dong voorbij
One of us! One of us!
Eergisteren Inside Out 2 in de bios gezien.
Ik vond hem echt heel leuk.
Ik hoop Inside Out 2 nog deze vakantie te gaan zien met mijn dochter! Ze wilde graag eerst naar Despicable Me 4. Die was prima, maar mijn verwachtingen van Inside Out 2 zijn hoger.
Eens! Ik vond hem ook super leuk. Het is niet het origineel, maar echt wel een aanrader.
FROZEN 3!!!
Die ga ik ook sowieso 4 keer in de bios kijken
Eindelijk gezien en ik vond het zoân leuke film! Vanwege mijn dochter heb ik hem in het Nederlands gekeken; zodra hij op Disney+ staat wil ik hem ook in het Engels zien.
Ik ben ook heel benieuwd naar de serie met afleveringen die er van Inside Out gaat komen.
Eindelijk de film Wish gezien. Ik had de film strip al gelezen maar was nog niet aan de film toegekomen. Een beetje een vaag verhaal maar met aanstekelijke liedjes. Heel leuk dat het soms wat richting rap gaat, zo snel gezongen! Sommige stemmen klonken soms ook vreemd heel anders dan een paar scènes daarvoor, is jullie dat ook opgevallen? Ik snap de negatieve recensies wel, maar het is geen vreselijke film en waar ik die ster in de strip maar vaag vond, vond ik hem erg schattig uitgewerkt in de film, daar komt die beter tot zijn recht. De liedjes voegen ook echt wat toe.
Heb jij hem in het Engels gezien? Dat van die stemmen herken ik namelijk niet.
Ik heb deze bezocht in de bios met mijn dochter, in het Nederlands. Sindsdien ook nog een paar keer in het Nederlands gezien via Disney+, maar nog niet de tijd genomen voor de originele versie, dat wil ik nog doen binnenkort.
Ik vond het ook een leuke film. Niet zo sterk als Encanto, Inside Out of Elemental, maar toch een prima film. Inderdaad leuk dat de liedjes een andere stijl hadden.
Over Inside Out 2:
Wat me heel erg is bijgebleven is de paniekaanval van Riley als ze op de strafbank zit. Het moment dat Insecurity tegelijkertijd verlamd is van onzekerheid èn aan het spinnen is, vond ik extreem goed in beeld gebracht. Het klopt in ieder geval bij het beeld dat ik in mijn hoofd heb van een paniekaanval, en wat ik zelf voelde als ik een paniekaanval had in het verleden.
En de uitspraak van Joy âmisschien is dat gewoon wat er gebeurt als je ouder wordt; dat je minder plezier hebtâ vond ik heel treffend. Ik wil Inside Out 2 zeker nog een paar keer bekijken.
Vanmorgen ook naar Inside Out 2 geweest, wat een mooie film
Jaa die paniekaanval is spot on! Heel erg goed gedaan.
Wish heb ik idd in het Engels gezien! Wbt die stemmen, ligt misschien gewoon aan mij. Vind je de film per keer leuker worden?
Dat niet zozeer, maar mijn dochter kijkt hem graag, en dan krijg ik er toch een groot deel van mee.
Grappig hoe dat gaat met jonge kinderen en films opnieuw kijken; ze is nu helemaal gek op Wreck It Ralph en daar heeft ze in 1 week al 3 keer naar gekeken.
In het Nederlands heeft Ralph trouwens de stem van Frank Lammers (die ik toch vooral associeer met Jumbo).
Wish vond ik meteen in de bios al leuk, maar een vriendin die toen mee was met haar kind vond het een flutfilm en heeft het grootste gedeelte van de tijd op haar telefoon gezeten. Maar die is sowieso niet zo van de animatie helaas, die vindt het meer voor kinderen.
Het liefst kijk ik trouwens films wel in de originele taal omdat grapjes dan toch vaak beter werken. Komt vanzelf wel weer als mijn dochter oud genoeg is.
Zo leuk is dat dat kinderen er gewoon niet zat van worden. Ik vind wreck-it Ralph ook erg leuk. Kan je dochter al lezen? Dan zou je eens kunnen kijken naar die film strips van Disney! Als je dan eens geen zin hebt om zelf de film nog een keer te kijken kan ze de strip pakken, heel handig. Je ziet ze veel in de tweedehandswinkel maar ze zijn nu ook bij de action voor 1,29 ps zag ik! En wish heb ik zelf bij de primera gekocht.
https://www.action.com/nl-nl/p/3205737/disney-stripboek/
Jammer dat je volwassen toch vaak animatie voor kinderen vinden. Er zijn zoveel goede animatiefilms die ook leuk zijn voor volwassenen! Zelfs gemaakt voor volwassenen.
Ze kan al een beetje lezen (gaat na de zomervakantie naar groep 3, wordt dan 6), maar nog niet op het niveau van strips lezen. Maar dat komt vast in de toekomst! Als kind hebben mijn man en ik stripboeken verslonden dus de kans is groot dat zij dat ook gaat doen, haha. Dank voor de tip!
Vroeger dacht ik het ook hoor, dat je op een gegeven moment âte oudâ bent voor animatiefilms. Maar dat veranderde toen ik Shrek voor het eerst zag in 2001. Daar zaten zoveel grapjes in die je als kind helemaal niet begrijpt, dat mijn kijk er op veranderd is.
En inmiddels boeit het me niet meer of anderen het kinderachtig vinden dat ik animatie kijk. Met een kind aan mijn zijde kijkt niemand er van op, maar ik deed het ook al voor ik moeder was.
Binnenstebuiten 2 staat op Disney+!
Ready to cry again