Disney

Wij hebben alles apart geboekt. Eerst de vlucht, daarna de hotels en de huurauto. Maar wij gingen ook nog naar andere plaatsen, dus niet alleen Orlando.

Je zou evt bij tui kunnen kijken, die bieden wel pakketreizen aan naar Orlando!

Disney Tokio is heel leuk, daar ben ik vorig jaar geweest. Plan was om dit jaar naar Disney LA en Universal te gaan, maar dit gaat waarschijnlijk niet door.

Wat je zegt over Disney Parijs, heb ik ook wel een beetje. Ik ken het park al goed en het is daarom minder speciaal. Ik vind het juist leuk dat je in een onbekend Disney park de attracties nog niet kent.

1 like

Oeh welke park in Tokio wil je bezoeken? Wil zo graag een keer naar DisneySea.

1 like

Kent iemand nog leuke Disney youtubers? Ik kijk nu timtracker en superenthused

Ik ben ook helemaal thetimtracker fan! Je hebt ook nog princecharmingdev ofzoiets, die kijk ik heel sporadisch

1 like

Ik had in wjekw gezet dat ik twijfelde of ik mee wilde naar Disneyworld Orlando met vriendinnen maar heb de knoop doorgehakt en ga toch mee, heb al mijn tickets gekocht, ik moet alleen nog een vlucht zoeken. We gaan 5 dagen en naar alle parken! Ik weet echt totaal niet wat ik moet verwachten want ik ben alleen in Disneyland Anaheim geweest, wat piepklein is! Zij zijn echt Disney fans en al meerdere keren geweest dus ik zie het allemaal wel!

Ik heb er wel heel veel zin in, ik ga eind juli!

5 likes

Ik vond Animal Kingdom echt geweldig!

1 like

Disney World is geweldig! Animal kingdom is ook mijn favoriet. Al hoewel ik in Hollywood studio’s het Toy Story en Star Wars gedeelte nog niet heb gezien en dat moet vast ook geweldig zijn.

Wij zouden vorig jaar september 2 weken in Animal Kingdom lodge verblijven alleen ging dat natuurlijk niet door. Alles geannuleerd en heb nu vlieg vouchers. Nu hadden we voor september dit jaar weer geboekt, maar toch ook weer geannuleerd (heb nu long-COVID en zou Disney echt niet aan kunnen). Echter blijf ik het lastig vinden om weer een nieuwe datum te prikken, ook door het inreis verbod. Hopelijk gaan we nu mei 2022 alleen is animal kingdom logde niet meer te betalen en verblijven we gewoon aan de International Drive.

1 like

Oh ben benieuwd, wij gaan 1 dag naar elk park en dan 2 dagen naar Hollywood Studios dus die zullen zij wel het leukste vinden?

Vervelend zeg, met zowel long covid en natuurlijk de onzekerheid wanneer je weer kan. Lastig een datum prikken op die manier!

Ik heb wel gehoord dat bij veel mensen long covid klachten afnemen na vaccinatie, hopelijk is dat bij jou ook zo

Wij willen graag eind september (30e)naar Disney gaan. Nu is er een korting met “gratis” lunch to go. Deze geldt voor verblijven met aankomstdatum van 23 juli t/m 30 september. (Mits je reserveert voor 23 augustus)
Ik vind dit eigenlijk niet echt een goeie korting, dus ik wilde wachten tot de volgende kortingsactie. Op de site staat immers ‘elke maand een nieuwe korting’. Wat denken jullie dat de nieuwe korting zou zijn? En zou deze dan gelden vanaf 23 augustus t/m 30 oktober?

Ik denk dat ze nu vanwege de corona en beperkte bezoekersaantal weinig nieuwe aanbiedingen doen…

Oohjaa … dat kan ook nog :sweat:
Misschien toch maar boeken dan …

1 like

Zou niet rekenen op een geweldige aanbieding. Zou ook via de officiële website boeken zodat je zeker toegang hebt tot het park, anders moet je de dagen reserveren en dat verloopt niet echt vlekkeloos.

1 like

Ik weet niet of je alleen die datum wilt, maar met Oad was er een aanbieding voor New York hotel begin november

Ah Thanks voor de tip! Want wilde ook nog kijken voor aparte tickets en apart verblijf, maar dat doe ik dus niet!

Thanks maar we willen echt op die datum

Nee zou ik niet doen tenzij je 100% zeker bent dat je gegarandeerd toegang hebt met je tickets.

1 like

Wij zouden in 2020 naar Disney World en moesten onze restaurants 180 dagen van te voren reserveren. Echt bizar om zo ver te voren te bedenken wanneer je waar gaat eten. Het vereist dus behoorlijk wat planning.

2 likes

Soms moet je zelfs al doorgeven wat je gaat eten. En als je er niet meteen op die dag dat je kan boeken de minuut dat alle reserveringen open gaan erbij zit heb je niks. En dat is natuurlijk Amerikaanse tijd dus voor ons in de nacht. Wat is hier leuk aan???

3 likes