Inderdaad: wat een geld. Was ook mijn eerste gedachte haha. Wij gaan 3 dagen dus dan had ik 2 keer dat ontbijt moeten afnemen = bijna 500 euro! Het stomme aan Disney vind ik dat ik dan ook ontbijt voor mijn schoonmoeder moet afnemen, zij drinkt hooguit 1 bakje koffie. Dat kan helaas niet los.
Goed idee van het koelkastje want die is er wel op de kamer. Ook hebben wij zelf een reiskoelkastje voor in de auto, dan kan ik zeker wat dingen meenemen! Zelf dacht ik ook inderdaad nog aan eierkoeken/krentenbollen enz maar idd niet voor alle dagen, dat wordt eentonig.
@Cam Ik heb er nooit over nagedacht om het zonder ontbijt te boeken omdat wij meestal altijd bij 1 van de goedkopere hotels verblijven, dan vallen de kosten voor het ontbijt wel mee. Eigenlijk heb je gelijk dat je dat nooit doet want voor dat geld kun je wel andere leuke dingen kopen. Misschien dat ik dat vanaf nu ook ga doen.
@Nova Disney Village is inderdaad nu omlopen maar het is niet erg als ik daar iets zou moeten halen. Of 1 van ons loopt even op en neer (is sneller dan allemaal). 's Avonds is bij alle restaurants idd reserveren, in de ochtend volgens mij niet (behalve ontbijt met Disney figuren).
Thanks voor alle tips/ideeën