Disney

Ik ben voor het eerst in Disney World en holy shit dit is zo’n andere ervaring van Parijs. Vind het echt zwaar indrukwekkend en sommige attracties hier zijn mind blowing.

Ook de hele infrastructuur, eten bestellen, klantenservice is 500 x beter dan Parijs. Ik ben voorgoed verpest denk ik.

11 likes

Wat gaaf! Welke attracties vond je zo mind blowing?

Rise of the Resistance en Mickey and Minnie’s Runaway Railway vooral. Hele coole combinaties van technieken en zelfs als niet mega Star Wars fan vond ik die eerste echt zó indrukwekkend.

En verder geniet ik vooral van alle attracties die we in Parijs niet hebben. Epcot vond ik een hele coole sfeer hebben, lekker retro. Morgen ben ik in Animal Kingdom en heel benieuwd naar het gebied van Avatar.

5 likes

Veel plezier! Wij zijn in september geweest, het was amazing! AK is ook supervet! Tip: doe sochtends de jeeptour want dan zijn de dieren meestal het actiefst zeggen ze

1 like

Rise of the resistance is zooooo goed. Ik kijk de hele ride nog regelmatig op YouTube om het weer te herbeleven, wat een ervaring!
Was niet van plan vóór ik ging om nog eens terug te gaan naar Disney World maar alleen al voor die attractie en die van Avatar (en Guardians!) weet ik zeker dat ik nog eens ga :joy:
Geniet van elke seconde morgen in Flight of passage!

1 like

Thanks! Ik koop elke dag Genie+ want te lui om in de rij te staan, dus ik ga proberen om een vroege tijd te boeken voor morgen :saluting_face:

@JuneOsborne Dit was ook bedoeld als een once in a lifetime vakantie, maar ik voorzie een pijnlijke toekomst voor mijn spaarrekening. Snap heel goed dat je het wilt herbeleven!

3 likes

Haha ja dat laatste is echt waar, daarna valt alles zo vies tegen :star_struck: weet nog dat ik een paar maanden later in de Efteling was en dacht “is dit het?”
Geniet ervan :star_struck:

3 likes

Ja dit hadden wij ook😂 voorgoed verpest

Flight of the passage was zoooo geweldig had gewoon tranen in mn ogen🥹😂

Ik kom er net vanaf en omg. Dit is precies hoe het voelt wanneer je in je dromen kunt vliegen. En hoe je die banshee onder je voelt ademen :open_mouth:

Pandora in het donker is ook prachtig zeg.

9 likes

Wij gaan in mei 6 dagen naar Disney World. Heeft iemand ervaring met de restaurants? Wij twijfelen of we dining plan erbij boeken, maar ik vind het nogal duur en ingewikkeld. We vinden het wel leuk om af en toe in een lekker restaurant te eten.

Dining Plan loont alleen wanneer je áltijd het duurste bestelt en dan ook drankjes met alcohol ipv gewoon water bij het eten. En dus ook elke dag minstens 1 keer uitgebreid eten in een restaurant. Het is afhankelijk van je eigen voorkeuren of je er dan voordeel uit haalt of niet. Niet alles valt ook onder dat plan dus dan ben je best aan het zoeken soms.

Zelf zou ik het niet doen. Ik vond het fijn om zo af en toe in een restaurant te eten, maar vond de dag vullen met kleine snacks en hapjes ook chill. Als je dat doet met een Dining Plan ben je onnodig duur uit.

Op YouTube staan er best wat filmpjes over, mocht je nog wat extra input willen!

2 likes