DIY / knutselen

Heyhoi!

Ik wil een hamsterhuis gaan bouwen van lollystokjes en ik zag dat er helemaal geen knutseltopics zijn die hierop lijken. Dit topic kan je ook gebruiken voor sinterklaas straks! Vinden mensen het leuk als ik af en toe foto’s post van mn progress?

8 likes

Wow, echt goed gelukt. Jenna Marbles heeft ook een filmpje dat ze dingen voor haar hamster gaat maken. Misschien kan je er wat inspiratie uit opdoen (aka: please maak een minitafeltje en post dan fotos omg)

1 like

Omg wat cute

1 like

Awww ik wil ook jouw hamster zijn!

5 likes

Meine geute geniaal. Mss had Jenna het wel van dat andere kanaal dat je noemt, was niet haar eigen idee zei ze. Was zo leuk om te zien, ze vond het zo kjoet dat ze gewoon moest janken. Beter ga je het ook vloggen omg.

1 like

Zo lief! Heb je heeeeel veel ijsjes gegeten of ze los gekocht?

Jouw hamster leeft het goede leven. Is nice geworden zeg

1 like

Wauw hoe cute is dat! Jouw hamster heeft inderdaad echt een koningsleven, haha.

1 like

Omg ik dacht woooooow @Maestoso heeft iets nieuws gepost, maar toen toch niet

1 like

Kjooooeeeeeet

1 like

Zooo cool! Nu wil ik een hamster zodat ik leuke dingen voor hem/haar kan maken :’)

1 like

Wauw hamstergoals dit! Super leuk

1 like

Zo tof gemaakt! :heart_eyes: nu heb ik ook zin om iets te maken voor mijn niet bestaande huisdier.

1 like

Is er hier iemand die zelf wenskaartjes maakt? Ik wil daarmee beginnen, lijkt me een leuke bezigheid en vind kaartjes versturen altijd leuk. Hoe begin je ermee? Wat heb ik allemaal nodig? :blush:

Bedoel je met handlettering of 3D-plaatjes? Of echt op de pc?

Ja bijv met handletterren indd of kleuren/tekenen/knutselen. Die kaartjes die je zegmaar op pinterest ziet!
Ik denk dat ik binnenkort maar eens naar de Hema en Action ga en dan van alles insla. Heb al wat dingen op pinterest opgeslagen die me niet zo heel moeilijk lijken :slight_smile:

Bij de action had je een handletteringboek liggen met daarin dik papier, erg handig om je doodles in de zetten. Papier is dik genoeg voor kaarten. En bij de Hema heb je fineliners in alle kleuren, ik gebruik zelf graag de zwarte (per twee verpakt).

1 like

Ik vind dit echt zo schattig <3

1 like

Ik wil een apart boekje maken met foto’s en herinneringen. Ik twijfel of ik dat in een leuchttrum wil gaan doen of een apart scrapbook achtig boekje. Hebben jullie misschien aanraders of wat voorbeelden?

Ligt er een beetje aan wat je zoekt? Ik heb zelf voor dit soort dingen een goedkoop (a5) action boekje. Wil als deze vol is graag een soort plakboek van de hema, die heeft mooi stevig papier maar is wel a4 formaat. Luechttrum is wel fijn als je hem mee wilt nemen!

1 like