DIY / knutselen

Heyhoi!

Ik wil een hamsterhuis gaan bouwen van lollystokjes en ik zag dat er helemaal geen knutseltopics zijn die hierop lijken. Dit topic kan je ook gebruiken voor sinterklaas straks! Vinden mensen het leuk als ik af en toe foto’s post van mn progress?

6 likes

Ja leuk! :smiley:
Ik ben zelf niet echt van dingen maken maar ik vind het wel leuk om te zien

1 like

De lijm droogt nog transparant op, is bison D2 houtlijm, veilig voor dieren! Huisje is nog niet af, maar de basis is aan het drogen

22 likes

Heel leuk :heart_eyes:

1 like

Wow, echt goed gelukt. Jenna Marbles heeft ook een filmpje dat ze dingen voor haar hamster gaat maken. Misschien kan je er wat inspiratie uit opdoen (aka: please maak een minitafeltje en post dan fotos omg)

1 like

Oeh dat klinkt wel als een leuk kanaal! Je hebt ook een hele leuke van Vanillahamham ofzo hahaha, die is ook zo adorable. Ik ga een tafeltje maken en dan zal ik een ‘diner’ maken voor mn hamster :scream:

1 like

Omg wat cute

Thank you! Ik wil nog gaan uitbouwen en een bak maken voor het zand (zodat ze een bad heeft)

Awww ik wil ook jouw hamster zijn!

6 likes

Meine geute geniaal. Mss had Jenna het wel van dat andere kanaal dat je noemt, was niet haar eigen idee zei ze. Was zo leuk om te zien, ze vond het zo kjoet dat ze gewoon moest janken. Beter ga je het ook vloggen omg.

1 like

Ik kan het wel filmen als ik Phoebe erin zet!

4 likes

Ben een balkon aan het maken waar haar zandbad in komt

6 likes

Zo lief! Heb je heeeeel veel ijsjes gegeten of ze los gekocht?

Je kan ze gelukkig in zakjes van 100 bij de action kopen voor 50 cent!

1 like

Donderdag ofzo ga ik weer verder! Dat bakje wordt het zandbadje van de hamster. Op het dak wil ik nog een dakterras maken met een tafeltje, zodat mn hamster kan dineren, dan maak ik @Vaasmodel gelukkig

image

10 likes

Echt geweldig :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Jouw hamster leeft het goede leven. Is nice geworden zeg

1 like

Wauw hoe cute is dat! Jouw hamster heeft inderdaad echt een koningsleven, haha.

1 like

Omg ik dacht woooooow @Maestoso heeft iets nieuws gepost, maar toen toch niet

1 like

Ik ga vanavond een tafeltje maken hahahaah

1 like