Ik heb wat geschilderd met onderglazuur vanmiddag.
Helaas is de ketel die ik laatst maakte ontploft in de kiln
(Voor de mensen die het bordspel Kwakzalvers kennen wel echt toepasselijk).
Ik heb wat geschilderd met onderglazuur vanmiddag.
Helaas is de ketel die ik laatst maakte ontploft in de kiln
(Voor de mensen die het bordspel Kwakzalvers kennen wel echt toepasselijk).
Heb dit misschien al eens eerder gevraagd maar werkt iemand hier met papier mache en/of papierklei?
Ik zit vaak in het omatopic, maar aangezien dat met name handwerken is en dit niet, toch maar even hier.
M’n zus gaat op wintersport met kerst met haar gezin en daarom maak ik als sint surprise zo plat mogelijke kerstversiering die ze mee kan nemen. ![]()
Dit is haar gezin voor een chalet, er komen nog ski’s onder van koffieroerstokjes.
Ik maak ook nog een slinger van vilten lussen (zoals zon papier slinger weetjewel) en misschien dat ik de initialen van ieder gezinslid maak met borduurgaren om karton gewikkeld. Hangt een beetje af van de tijd die ik heb (we vieren t volgende week zondag)
Mooi en superlief zeg! Ik zou hief als zus zo blij mee zijn
Inderdaad! Onwijs lief en creatief. Love it ![]()
Wil je de update van de ski’s eventueel delen? Ik wil dit ook voor m’n zus en haar kids maken.
Weer een keramiek update hier. Zit er echt lekker in. Ik doe het nog steeds met zoveel plezier, leer veel door te doen en probeer een hoop verschillende dingen uit. Omdat ik er regelmatig enthousiast over praat ontdek ik ook steeds weer mensen in m’n omgeving die er ook mee bezig zijn. Daarnaast post ik regelmatig op Instagram en Reddit, wat ik kwa keramiek echt een fijne community vind.
Een aantal dingen waar ik in de afgelopen weken mee bezig ben geweest:
Ik denk eerlijk gezegd dat ik geen andere hobby meer nodig heb.