DM Topic

Ik heb een tube deo van Balea, geloof 60 cent en die is echt top. Even extra meegepakt voor in mijn handtas, maar wil hem volgende keer weer!

Weet iemand een heel goed haarmasker bij de Dm? My hair is kapoet.

Ik vind de maskers (en ook de shampoos/conditioners) van Maui erg fijn! Ze hebben ook een lijn voor droog en beschadigd haar, in een roze verpakking geloof ik.

1 like

Ik ben over 2 weken in Boekarest en ik zie dat ze daar ook DM winkels hebben :smirk: :smirk: :smirk:

1 like

9 likes

Ja omg. Ik moest het gewoon kopen :see_no_evil:

1 like

Heeft iemand deze al eens gekocht?

Ik heb het zelf niet uitgeprobeerd omdat ik nog een shitload aan echte Sakura-producten op voorraad heb, maar ik hoor van allerlei mensen dat onderstaande Balea crème een dupe is van de Sakura-lijn van Rituals :wink: Dupes van Rituals zijn heel zeldzaam dus ik hoop dat het inderdaad zo is!

Foto

6 likes

Heb hier laatst naar gekeken maar deze zit niet meer in het assortiment

Jammer! Sorry voor het brengen van oud nieuws :’) een vriendin van mij gebruikt hem nog wel maar die heeft er dan misschien een stash van ingeslagen. Misschien is er ergens nog een DM met oude voorraad

@Briseis wat heb je allemaal gekocht vandaag? :smirk:

Heeft iemand ervaring met een DM in Boedapest?
Ga er misschien in het voorjaar naar toe en zag bij Bonnie dat er een DM zit. Is dat qua prijzen vergelijkbaar met Duitsland? En qua assortiment?

Qua prijzen weet ik niet. Assortiment verschilt wel iets, ze hebben bijvoorbeeld ook secret en lady speedstick deodorant wat ze in Duitsland niet hebben

1 like

Whoop whoop nu al zin in. Dank!

2 likes

Ben er nog niet geweest, haha! Keep you posted :smirk:

1 like

Ik was van de week in de DM in Boekarest (dus niet Boedapest) maar wat mij opviel is dat de prijzen daar hoger zijn dan in de Duitse DM. Ik denk omdat het geïmporteerd wordt.

1 like

In Bulgarije liggen de prijzen inderdaad ook hoger

Nee moet eerst even degene opgebruiken die ik nog heb staan! Laat het je weten, het is bijna zo ver :slight_smile:

ja klopt! de DM in oostenrijk is ook duurder dan die in duitsland

Maar de DM in Duitsland is ook echt bizar goedkoop. Ik woon hier inmiddels al een paar jaar, maar verbaas me er nog steeds over dat ik voor €1 A-merk doucheschuim kan kopen, of voor €3,50 A-merk haarverf.

1 like